hyldest til.... (ja den er svær)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

SussieThyssen

grinny skriver:

Jeg kan altså også godt lide baby.dk..... MEN!... Jeg kan ikke lide al den tid som den sluger 

Jeg hopper direkte med på hyldesttoget.
Jeg har elsket Baby.dk fra dag 1. 

Og jeg kan bestemt ikke se noget negativt i at den sluger tid, for er det måske ikke en dejlig tid man bruger herinde?
Og godt brugt tid, er aldrig dårlig tid 

Jeg elsker den hjertevarme og omsorg folk har for hinanden.
Og selvom tingene engang imellem kan blive sat lidt på spidsen, så kan de fleste også godsnakkes til at falde ned igen 

Så hip hip hurra for alle I dejlige mennesker, både de stille, de larmende, de brokne, de kærlige, de sjove, de vemodige, de gamle, de unge og hele teamet bag Baby.dk 

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

grinny

SussieThyssen skriver:

Jeg hopper direkte med på hyldesttoget.
Jeg har elsket Baby.dk fra dag 1. 

Og jeg kan bestemt ikke se noget negativt i at den sluger tid, for er det måske ikke en dejlig tid man bruger herinde?
Og godt brugt tid, er aldrig dårlig tid 

Jeg elsker den hjertevarme og omsorg folk har for hinanden.
Og selvom tingene engang imellem kan blive sat lidt på spidsen, så kan de fleste også godsnakkes til at falde ned igen 

Så hip hip hurra for alle I dejlige mennesker, både de stille, de larmende, de brokne, de kærlige, de sjove, de vemodige, de gamle, de unge og hele teamet bag Baby.dk 

Kærligst
Sussie

Joo, det er skam en god tid man bruger herinde.. Nogen gange bliver man måske bare lidt for afhængig, men ikke på den negative måde, hehe.. 

Tror nu at kæresten ville ønske at jeg en gang imellem kunne slukke lidt, hehe!

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

grinny skriver:

Joo, det er skam en god tid man bruger herinde.. Nogen gange bliver man måske bare lidt for afhængig, men ikke på den negative måde, hehe.. 

Tror nu at kæresten ville ønske at jeg en gang imellem kunne slukke lidt, hehe!

LOOOL...trøst dig...jeg er begyndt at dømme om at få babyer

Tror jeg trænger til en kold tyrker  *Fniis*

Anmeld

25. september 2010

Becks

Ja, baby.dk og baby teamet fortjener en stor hyldest..

Elsker siden og alle de søde mennesker jeg har lært og kende herinde!!

Anmeld

25. september 2010

Sabrina2014

Jeg har ikke været herinde længe, og som nogle folk nok ved, er jeg ikke i gang med planlægge projekt baby (jeg har ikke lige økonomien til det...), men er bare herinde fordi jeg er nysgerrig! Jeg havde ingen idé om at jeg ville blive SÅ glad for denne her side, og at man kan få hjælp til ALT...

Synes at alle pigerne jeg har snakket med, ikke så mange endnu, men er rigtig søde

Anmeld

26. september 2010

serinasmor

det var da en god ide

Jeg er også super glad for siden ... føler mig velkommen og har altid fået svar på det jeg har haft brug for at få svar på

serinasmor

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

God tråd....

Trods hønsegården, så er det her en rigtig dejlig side... Her er både plads til op og ned tur tråde, sjov, ballade og støtte til hinanden...

Bruger mange timer herinde, og som i det virkelige liv med virkelige veninder så kan nogen af jer pisse mig af mere end nogen andre, og ved jeg har samme indflydelse på andre  Men i kan også være noget af det sidste jeg tænker på inden jeg sover, hvis i har oprettet en tråd som på den ene eller den anden måde har printet sig ind i mit hovede....

Alt i alt så elsker jeg sku den her side..

Kram fra Louise

Anmeld

26. september 2010

Omerovic

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

og alle de vidunderlige kvinder der er herinde, som støtter, hjælper i svære tider, kommer med gode svar, interesserer sig for hinanden, bekymrer sig om hinanden osv osv osv

Er virkelig glad for denne side, og da det ikke er alle der er helt 100% enige, synes jeg at vi som ER, skal lave en hyldest tråd

knus Mitzie, som er pisse ærgelig over ano tråden!! og ønsker GOD STEMNING

jeg syntes det er vild hyggelig at læse de forskellige historier herinde og kunne give sin viden lidt videre, hvis nogen har brug for den Og råddene som man selv kan få er dejlige

så kun positiv fra mig, om baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.