hyldest til.... (ja den er svær)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.241 visninger
37 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Vidunderligeunger

BABY.DK!!!

og alle de vidunderlige kvinder der er herinde, som støtter, hjælper i svære tider, kommer med gode svar, interesserer sig for hinanden, bekymrer sig om hinanden osv osv osv

Er virkelig glad for denne side, og da det ikke er alle der er helt 100% enige, synes jeg at vi som ER, skal lave en hyldest tråd

knus Mitzie, som er pisse ærgelig over ano tråden!! og ønsker GOD STEMNING

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Moar'en

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

og alle de vidunderlige kvinder der er herinde, som støtter, hjælper i svære tider, kommer med gode svar, interesserer sig for hinanden, bekymrer sig om hinanden osv osv osv

Er virkelig glad for denne side, og da det ikke er alle der er helt 100% enige, synes jeg at vi som ER, skal lave en hyldest tråd

Anmeld

24. september 2010

Josesmor

24. september 2010

dorthemus

Nemmerlig

Anmeld

24. september 2010

AnneBJ

24. september 2010

mor-til-vanessa

der er så mange super dejlige mennesker herinde. er super glad for at være på baby.dk

Anmeld

24. september 2010

lauras*mor*

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

helt enig!!!

jeg er i hvertfald rigtig glad for at være herinde..

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

Ja for helvede, thank you D:E:R, for baby.dk eller noget, har droppet religion i hvert fald

Godt nok belastende at folk virkelig bliver så arrige i skralden over at (for eksempel) jeg er blevet super glad for (blandt andre) Tjuhl og ALLE hendes indlæg....

tænk engang at hormonella kan gå helt kold over det..... jävla....

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

mariamiss6 skriver:

Ja for helvede, thank you D:E:R, for baby.dk eller noget, har droppet religion i hvert fald

Godt nok belastende at folk virkelig bliver så arrige i skralden over at (for eksempel) jeg er blevet super glad for (blandt andre) Tjuhl og ALLE hendes indlæg....

tænk engang at hormonella kan gå helt kold over det..... jävla....

hehe ja.. men jeg blev sgu også helt paf.. 

så derfor denne tråd

Anmeld

24. september 2010

TbCp

JA SGU!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.