hyldest til.... (ja den er svær)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Malthesmoar

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

og alle de vidunderlige kvinder der er herinde, som støtter, hjælper i svære tider, kommer med gode svar, interesserer sig for hinanden, bekymrer sig om hinanden osv osv osv

Er virkelig glad for denne side, og da det ikke er alle der er helt 100% enige, synes jeg at vi som ER, skal lave en hyldest tråd

knus Mitzie, som er pisse ærgelig over ano tråden!! og ønsker GOD STEMNING

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

camsko88

Enig

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Ja for helvede, thank you D:E:R, for baby.dk eller noget, har droppet religion i hvert fald

Godt nok belastende at folk virkelig bliver så arrige i skralden over at (for eksempel) jeg er blevet super glad for (blandt andre) Tjuhl og ALLE hendes indlæg....

tænk engang at hormonella kan gå helt kold over det..... jävla....

Øv hvor jeg synes det er mere og mere flovt at jeg skrev sådan et surt opstød da jeg var ny herinde

Fjols altså

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Laulund87 skriver:

Øv hvor jeg synes det er mere og mere flovt at jeg skrev sådan et surt opstød da jeg var ny herinde

Fjols altså

Det kan jeg ikke huske....? har du mod på at genopfriske, og fortælle hvorfor du synes det er flovt? (jeg går ud fra det du mener er at du har ændret mening siden?)

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Det kan jeg ikke huske....? har du mod på at genopfriske, og fortælle hvorfor du synes det er flovt? (jeg går ud fra det du mener er at du har ændret mening siden?)

Jeg mener ellers at du svarede

Jamen det var bare noget med at jeg syntes stemningen var lidt underlig pga nogle debatter og så troede jeg det var sådan hele tiden..Hønsegård.

Men sådan ser jeg det ikke længere og man kan jo ikke undgå lidt fnidder, men man kan gå udenom det

Anmeld

24. september 2010

Kløver

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

og alle de vidunderlige kvinder der er herinde, som støtter, hjælper i svære tider, kommer med gode svar, interesserer sig for hinanden, bekymrer sig om hinanden osv osv osv

Er virkelig glad for denne side, og da det ikke er alle der er helt 100% enige, synes jeg at vi som ER, skal lave en hyldest tråd

Jge er da helt enig, ærgeligt når sådanne negative tråde kommer, men ja jeg synes også det er en dejlig side, og vil da også lige sige tak til alle jer skønne quinder/mænd, møsre/fædre, og andet godfolk, for at være med til at gøre baby.dk til et super dejligt sted at være

vi har så meget at glæde os over og være lykkelige for, så synes jo kun det er dejligt i kan dele de positive ting, og støtte hinanden i svære tider/beslutninger osv

Så ja jeg vil også gerne være med til hylde baby.dk og alle dens brugere

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Laulund87 skriver:

Jeg mener ellers at du svarede

Jamen det var bare noget med at jeg syntes stemningen var lidt underlig pga nogle debatter og så troede jeg det var sådan hele tiden..Hønsegård.

Men sådan ser jeg det ikke længere og man kan jo ikke undgå lidt fnidder, men man kan gå udenom det

Det har jeg da garanteret gjort, og skide surt eller noget LOL... Men ved du hvad der har sgu været så mange af de tråde, og det er faktisk virkelig sjældent jeg husker folk for 1 speciel tråd dig husker jeg dog, men den er jo intern Og lige med henblik på det, så kunne du da godt lige tage at skrive til mig

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Det har jeg da garanteret gjort, og skide surt eller noget LOL... Men ved du hvad der har sgu været så mange af de tråde, og det er faktisk virkelig sjældent jeg husker folk for 1 speciel tråd dig husker jeg dog, men den er jo intern Og lige med henblik på det, så kunne du da godt lige tage at skrive til mig

Jeg fortjente det nok

Sket er sket i hvert fald

Nårh ja, skal nok skrive til dig

Anmeld

24. september 2010

FrkC

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Laulund87 skriver:

Jeg fortjente det nok

Sket er sket i hvert fald

Nårh ja, skal nok skrive til dig

Godt så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.