hyldest til.... (ja den er svær)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

otlitrom

Jeg ææææælsker baby.dk, og havde ikke gået med hovedet højt ind i behandlingen, hvis ikke jeg havde støtte og viden herinde fra....

Der er nogle mennesker, som betyder ualmindelig meget for mig! I ved nok, hvem I er!

Knus Kitty, der ikke engang gad ofre anslag i ano-tråden. Den var for lav!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Sabrina2014

24. september 2010

quar20

hihih Skægt med denne tråd for jeg havde i tankerne om at lave sådan en tråd tidligere idag efter jeg havde læst og besvaret indlægget..!! =)

Men ja BABY.DK er og blir FANTASTISK og tak til alle jer som har hjulpet mig i mine indlæg herinde, og tak til jer hvor jeg har følt mit svar kunne hjælpe eller råde jer..!!

Og igen tak fordi i alle er SÅ forskellige at vi kan have en go og SAGLIG debat om tingene der foregår hos os, i tv, eller i verden....!

Anmeld

24. september 2010

Mira0911

Kan ikke være mere enig... :)

Anmeld

24. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Jeg ææææælsker baby.dk, og havde ikke gået med hovedet højt ind i behandlingen, hvis ikke jeg havde støtte og viden herinde fra....

Der er nogle mennesker, som betyder ualmindelig meget for mig! I ved nok, hvem I er!

Knus Kitty, der ikke engang gad ofre anslag i ano-tråden. Den var for lav!

Lige præcis sådan jeg har det!!! 

Anmeld

24. september 2010

Risen

LOVE PEACE AND HARMONY 

Anmeld

24. september 2010

Malene84

BlyViol skriver:

BABY.DK!!!

og alle de vidunderlige kvinder der er herinde, som støtter, hjælper i svære tider, kommer med gode svar, interesserer sig for hinanden, bekymrer sig om hinanden osv osv osv

Er virkelig glad for denne side, og da det ikke er alle der er helt 100% enige, synes jeg at vi som ER, skal lave en hyldest tråd

knus Mitzie, som er pisse ærgelig over ano tråden!! og ønsker GOD STEMNING

weeehuuuu  blev helt i fest-hoppe-humør (hvad fanden det så end indebære)!!!

Anmeld

24. september 2010

Valle81

Er ikke lige faldet over Ano sur opstød indlæg - men det rager mig også en høstblomst lige der hvor jeg er højest når jeg plukker jprdbær:0)

For jeg ÆLSKER baby.dk og jer herinde - holder meget af mange af Jer og elsker at følge med - følge udvikling - se maver - græde - juble osv:0)

Christina

Som har tabt sit hjerte til Baby.dk:0)

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Malene84 skriver:

weeehuuuu  blev helt i fest-hoppe-humør (hvad fanden det så end indebære)!!!

Anmeld

24. september 2010

grinny

Jeg kan altså også godt lide baby.dk..... MEN!... Jeg kan ikke lide al den tid som den sluger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.