Maja88 skriver:
nu ved jeg ikke hvorhenne af i landet du studerer, men jeg ville starte til august hvis jeg var dig. Her på 5 semester er der simpelthen sååååååååå lidt undervisning du sagtens ville kunne have bebser med..
Jeg føder selv i marts og er så "tvunget" til at have et års barsel da jeg skal starte på 6 semester og det er jo et halvt års praktik og skal i en special. så 4 måneder på barsel er lige lovlig kort. så jeg tager et år.
Men jeg ville starte i august hvis jeg fødte i februar.
Jeg studerer i Holstebro. Jeg har snakket lidt med en studievejleder om det, for jeg havde ogs åtænkt på at starte lidt inde i 5. semester, måske til september eller okt, hvis det kunne have ladet sig gøre. Hun vil lige undersøge det, men problemet er at vi har en eksamen som ligger i oktober og den skal jeg jo gerne bestå. Så det er lidt kringlet.
Synes også det er lidt træls at have bebser med i skole, har selv været i klasse med en der var tvunget til det og det tager meget koncentration, det er jo ikke til at sige hvordan den vil blive i humør og med sovemønster osv.
Anmeld