Tror I ikke vi kan få nogle piller, så vi holder op med at ÆDE sådan??!!

Jeg æder også bare konstant, men har sagt til mig selv, at nu er det mandag, og vi starter på en ny uge, og så må jeg altså lige til at styre mig!
Jeg har nemlig taget 8 kg. på og er 21+6, så der er jo laaaang tid til at tage mange flere kilo på. I forvejen er mit BMI for højt - 29 så vidt jeg husker, så jeg behøves jo ikke tage så meget på.
I går var jeg sammen med min jordemoder (hun er en af mine gode veninder), som synes jeg skal give mig til at løbe igen.
Ja, tak, jeg løb 5 km. ca. 4 gange om ugen, før jeg blev gravid, men det fik hun sat en stopper for, da hun fortalte, at risikoen for at abortere, er større ind til uge 12....og nu kan jeg bare ikke tage mig sammen til at komme i gang igen! Meeen nu har jeg bestemt, at i aften SKAL jeg bare løbe. Hun foreslog, at så må jeg sgu til at sende hende en sms, når jeg har løbet - så kan hun jo holde øje med mig!!

Jeg tror selvfølgeligt, at det er vigtigt, at man ikke render rundt og er sulten konstant, men jeg er nok slem til at overæde til aftensmaden
og hoppe over mellemmåltidet om eftermiddagen...hvorefter man så smider sig på sofaen eller sidder foran computeren, og ikke får fordøjet en skid af alle de kalorier, man lige har ædt!!
Anmeld