Vægten og maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.104 visninger
36 svar
0 synes godt om
21. september 2010

karina pigen

hmm.. okay nu har jeg altid været på den lidt større side, dog havde jeg lige tabt mig næsten 20 kg inden jeg blev gravid..

men deeejligt at se maven meget stille vokser. men vægten.. whaaat.. jeg har taget 1 kg på og jeg er i 24+6.. jeg synes jo kun det godt så jeg har ik har så meget at kæmpe med igen efter jeg har født men  .. alle havde bare sagt til mig .. du er den der tager 36 kg på.. .. nøøøj..

hvordan går det med jer andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

CamiRon

Jeg er 23+3 og har taget ca. 6 kg. på. Jeg er almindelig af bygning, så jeg syntes det er ok. Jeg tog 16 kg på sidst, så jeg er spændt på om jeg kommer derop igen!  Jeg er dog ikke nervæs for det, da jeg havde tabt det hele efter 3 mdr. sidst så det satser jeg på igen - naivt måske, meeeen, jeg er bare ik god til at passe på!

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

CamiRon skriver:

Jeg er 23+3 og har taget ca. 6 kg. på. Jeg er almindelig af bygning, så jeg syntes det er ok. Jeg tog 16 kg på sidst, så jeg er spændt på om jeg kommer derop igen!  Jeg er dog ikke nervæs for det, da jeg havde tabt det hele efter 3 mdr. sidst så det satser jeg på igen - naivt måske, meeeen, jeg er bare ik god til at passe på!

jeg har fra starten fået af vide jeg ik må  tage mere end 10 kg på .. så jeg har så os passet på.. ik noget sulte halløj men spist mindre og mere sundt.. men  synes bare 1 kg .. det j ik meget..men jordmor siger det helt fint og han hr det godt derinde..

Anmeld

21. september 2010

CamiRon

karina pigen skriver:

jeg har fra starten fået af vide jeg ik må  tage mere end 10 kg på .. så jeg har så os passet på.. ik noget sulte halløj men spist mindre og mere sundt.. men  synes bare 1 kg .. det j ik meget..men jordmor siger det helt fint og han hr det godt derinde..

Jeg syntes det er skide flot at du kun har taget 1 kg på! Det er da de færeste der kan prale af det! Keep up the good work - så er der også mindre der skal af bagefter!

Anmeld

21. september 2010

Malene85

Jeg har taget ca. 5 kg på nu og jeg er i 22 uge - havde forventet mere, men kan læse mig til at det som alt andet er 'helt normalt')

Men jeg har ikke hørt der skulle være noget forkert ved at tage mindre på - enhver graviditet er jo forskellig

Anmeld

21. september 2010

Maja88

jeg er 15+5 i dag og havde taget 3 kg på men har tabt mig 1 kg. så 2 kg og troede egentlig det var mere da maven strutter helt vildt. men 2 kg kan jeg leve med

Anmeld

21. september 2010

trine1989

synes også det med vægten er lidt mærkeligt jeg er nu 18 uger henne og har taget 2 kg på 1 kg har jeg taget på den sidste uge  så håber ikke at den blir ved med at stige så hurtig.

der er jo stadig 22 uger tilbage at tage på i.. jeg er alm bygning med lidt på sidebenene så håber ikke at jeg tager alt for meget på især også fordi at jeg er meget lille er kun 153 cm høj

men 2 kg på næsten 25 uger synes jeg er flot og det skal du være glad for

Anmeld

21. september 2010

Lotte14

Jeg har allerede taget 7 kg. på.   -Det synes jeg er vildt meget, og tænker på om det ikke er ALT for meget!? Jeg er 22+6 henne. Mit BMI lå på 19 da jeg var ved første lægebesøg (omkring uge 7) og fik oprettet min vandrejournal.

//Charlotte 22+6

Anmeld

23. september 2010

oerbaek

jeg er lige i uge 16 i dag og jeg har tabt 5 kg så det er jo dejligt nok jeg har ikke haft kvalme eller noget i den stil så det er ikke derfor jeg har tabt mig, men når man i forvejen ikke er den mindste er det jo fint det går den vej

Anmeld

23. september 2010

karina pigen

oerbaek skriver:

jeg er lige i uge 16 i dag og jeg har tabt 5 kg så det er jo dejligt nok jeg har ikke haft kvalme eller noget i den stil så det er ikke derfor jeg har tabt mig, men når man i forvejen ikke er den mindste er det jo fint det går den vej

jeg vejede 90 da jeg blev gravid så lille er jeg heller ik.. jeg er så ca 182 høj os.. men.. ik lille.

heldigvis har jeg ik haft problmer med kvalme heller ..eller det vil så sige at det har jeg så nu..  hvilke jeg os tror spiller en at jeg ik har taget så meget på.. de sidse 4 uger har jeg kastet meget op..  men alligevel..

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.