Hold da op. Jeg synes godt nok der er mange der praktisk talt ikke har taget på?? - men flot. Jeg er dog ikke en af dem..... 
Jeg tog til da jeg var i 6 ca 2,5 kg på. Så fik jeg kraftig kvalme sådan 24/7 med jævnlig opkast så de næste 10 uger tog jeg lige knap 1 kg på (det jeg levede af i de 10 uger var hovedsageligt ristet hvidt toastbrød med smør og hamburgerryg eller ost og så havregryn og på de gode dage fx. pasta). Er i dag i uge 18 og har taget 4-5 kg på (det svinger i forgårs sagde vægten 5 kg i dag sagde den 4 kg?).
Jeg håber jeg vil kunne holde nogenlunde styr på min vægt under hele graviditeten for inden jeg blev gravid stoppede jeg med at ryge, så der røg der 5 kg på, som ikke nåede at ryge af.. MEN jeg havde en snak med min læge her den anden dag og hun sagde at nu skulle jeg altså sørge for at nyde min graviditet, selvfølgelig spise fornuftigt, men med al den kvalme jeg har haft er det vigtigt jeg ikke går for meget op i det og prøver at slappe lidt af og nyde det. Hvis jeg ender på 15 kg skulle jeg ikke være ked af det. Det der var vigtigt var bare at det ikke blev 25 - 30 kg da det belaster kroppen OG barnet udnødvendigt.
Nå en masse ÆVLEN, status; 18 uge --> 4,5 kg ca.
Anmeld