Se lige den skønne hule - måske er det mit sidste mave-foto!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

misslea

Marco2 skriver:

Rigtig dejligt at du ikke er besværet og flot mave.

Og hvor godt at hun er blevet derinde så længe. Det har de nu bedst af

Glæder mig til at høre om fødslen.

AG

Ja - jeg er sluppet billigt må man sige

Og ja - det er nu rigtig dejligt at lillepigen blev derinde - selvom at hun egentlig gerne må komme ud ogs hilse på os snart... for iiihhh hvor vi glæder os til at møde hende nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Lotus86

Du kan om nogen altid få mig ind og lure mavebilleder. Er helt fascineret, du er uden tvivl den flotteste gravide jeg nogensinde har set.

Held og lykke med det hele

Anmeld

20. september 2010

LotteN

waauuhhh - hvor er d udog bare flot gravid. Den sidder bare ligeder midt på og strudter

Det bærer du skisme rigtig flot

Anmeld

20. september 2010

Gyllibik

misslea skriver:

Woooov så er der KUN 2 uger til termin.... og YES vi er SÅÅÅÅ tæt på målet....

Vægt-status er stadig ca. +7 kg - så jeg er egentlig ikke besværet af graviditeten på nogen måde.... MEN jøsses, der er altså ikke plads til mere baby derinde nu!!! Jeg er efterhånden RIMELIG sikker på, at jeg har blå mærker indvedigt på mine stakkels ømme ribben, og vores lille prinsesses hoved, føles som om det sidder nede mellem mine ben og strammer.... AV for katten da

Ellers kan jeg bestemt ikke klage....!! Ingen strækmærker, vand i kroppen, ondt nogle steder eller andre gener... - Jeg føler mig i topform!!!

Jeg er endda begyndt at glæde mig heeeeelt vildt til selve fødslen - ser virkelig frem til mit livs største oplevelse!!!

Var til jordemoder i fredags (37+4) og hun vurderede vores lille pige til at veje ca. 2700 gram - Så ikke verdens største baby, men helt sikkert den deeejligste  

Ellers var alt perfekt med os begge 2 og Martin og jeg er bare SÅÅÅ klar til at møde vores øjesten!!!!

Mange hilsner fra Lea

IIiihhhh, hvor er du yndig. Bliver helt misundelig, fantastisk flot lille rund mave du har.

Jeg ligner en hval Har både strækmærker, væske i hoved, hænder og fødder, følelsesløse fingre og ja jeg ved ikke hvad.

Glæder mig til de næste billeder du ligger ind. ( Regner stærkt med at det bliver af jeres prinsesse.)

Knus Gylli

Anmeld

21. september 2010

oo

du er såååå flot, Lea!!!

og hvor er det fedt at du ingen strækmærker eller vand i kroppen har fået  jeg har det som dig, at fødslen er blevet noget man glæder sig til - for altså...selvom man ikke er besværet sådan med krykker und alles, så er det altså en noget speciel oplevelse at have et hoved stående fast ned i skridtet på een  jeg kan skubbe babyen i måsen og så kan jeg mærke hovedet helt helt dybt nede...yuk, det er ikke den lækreste følelse!!

Jeg glæder mig såååå meget til at se jeres lille pige og læse din FB - SNART

Anmeld

21. september 2010

Loa

Wow hvor ser du bare godt ud.... Og skønt du ingen gener har....

Glæder mig til at se det lille vidunder.....

(Og selvom fødslen er hård så er det stadig den mest syrealistiske oplevelse man kan opleve... På den gode måde)

Anmeld

21. september 2010

mor_sabina

misslea skriver:

Vægt-status er stadig ca. +7 kg - så jeg er egentlig ikke besværet af graviditeten på nogen måde.... MEN jøsses, der er altså ikke plads til mere baby derinde nu!!! Jeg er efterhånden RIMELIG sikker på, at jeg har blå mærker indvedigt på mine stakkels ømme ribben, og vores lille prinsesses hoved, føles som om det sidder nede mellem mine ben og strammer.... AV for katten da

Ellers kan jeg bestemt ikke klage....!! Ingen strækmærker, vand i kroppen, ondt nogle steder eller andre gener... - Jeg føler mig i topform!!!

Jeg er endda begyndt at glæde mig heeeeelt vildt til selve fødslen - ser virkelig frem til mit livs største oplevelse!!!

Var til jordemoder i fredags (37+4) og hun vurderede vores lille pige til at veje ca. 2700 gram - Så ikke verdens største baby, men helt sikkert den deeejligste  

Ellers var alt perfekt med os begge 2 og Martin og jeg er bare SÅÅÅ klar til at møde vores øjesten!!!!

Mange hilsner fra Lea

Flot flot flot, hvor er det sejt gået og hun blev der

Glæder mig til at se billeder og høre om fødslen:9

Held og lykke

Anmeld

21. september 2010

morethanperfect

Sååååå smuk! 

Anmeld

21. september 2010

Malene84

misslea skriver:

Mange hilsner fra Lea

Hvor er du bare gudesmuk søde... og JAAA... du skal glæde dig til fødslen, det gjorde jeg også. Det bliver bare ikke større end det. Ligemeget hvad man oplever i denne verden, slår det bare ikke en fødsel  glæder mig til at se billeder af prinsessen

Anmeld

21. september 2010

smokin

Wauw altså Lea..... Den baby må om nogen være mindst ligeså smuk som sin mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.