Se lige den skønne hule - måske er det mit sidste mave-foto!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

Pige2009

Såååå fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

misslea

Kruse90 skriver:

waw hvor ser du bare hammer smuk ud
Krydser for at der snart sker noget

iiihhh 1000 tak....

Og jo tak - tager gerne imod alle  hehe....

Anmeld

21. september 2010

Slettet

misslea skriver:

Woooov så er der KUN 2 uger til termin.... og YES vi er SÅÅÅÅ tæt på målet....

Vægt-status er stadig ca. +7 kg - så jeg er egentlig ikke besværet af graviditeten på nogen måde.... MEN jøsses, der er altså ikke plads til mere baby derinde nu!!! Jeg er efterhånden RIMELIG sikker på, at jeg har blå mærker indvedigt på mine stakkels ømme ribben, og vores lille prinsesses hoved, føles som om det sidder nede mellem mine ben og strammer.... AV for katten da

Ellers kan jeg bestemt ikke klage....!! Ingen strækmærker, vand i kroppen, ondt nogle steder eller andre gener... - Jeg føler mig i topform!!!

Jeg er endda begyndt at glæde mig heeeeelt vildt til selve fødslen - ser virkelig frem til mit livs største oplevelse!!!

Var til jordemoder i fredags (37+4) og hun vurderede vores lille pige til at veje ca. 2700 gram - Så ikke verdens største baby, men helt sikkert den deeejligste  

Ellers var alt perfekt med os begge 2 og Martin og jeg er bare SÅÅÅ klar til at møde vores øjesten!!!!

Mange hilsner fra Lea

Fød nu Lea!!! ...Om ikke andet så for at vi andre slipper for, at blive generet med din urimeligt smukke gravide krop hele tiden!

Ej du ser sørme godt ud

Anmeld

21. september 2010

RiUL

Hvor ser du bare godt ud

Anmeld

21. september 2010

misslea

Swips.. skriver:

Fød nu Lea!!! ...Om ikke andet så for at vi andre slipper for, at blive generet med din urimeligt smukke gravide krop hele tiden!

Ej du ser sørme godt ud

HAHAH...... åååhhh jeg ville SÅ gerne føde altså!!!

Har simpelthen SÅ forfærdelig ondt i lysken og skambenet, og er bare generelt MEGA øm mellem benene.... ved ikke om det kan betyde, at der er noget på vej, eller om jeg skal rende rundt sådan her i flere uger - for så blir jeg da sindsyg... av av av!!

og tak iøvrigt....nyder også mavsen ekstra meget her den sidste tid  

Anmeld

21. september 2010

Slettet

misslea skriver:

HAHAH...... åååhhh jeg ville SÅ gerne føde altså!!!

Har simpelthen SÅ forfærdelig ondt i lysken og skambenet, og er bare generelt MEGA øm mellem benene.... ved ikke om det kan betyde, at der er noget på vej, eller om jeg skal rende rundt sådan her i flere uger - for så blir jeg da sindsyg... av av av!!

og tak iøvrigt....nyder også mavsen ekstra meget her den sidste tid  

...Du skal bare vide at jeg i hvert fald ikke har i sinde at overholde kø-kulturen, i morgen er der en uge til jeg må føde og så har jeg tænkt mig at gøre det Ej spøg til side, det lyder som om trunten ligger godt og grundigt langt nede og kigger efter nærmeste exit-skilt

Anmeld

21. september 2010

Sally Nielsen

misslea skriver:

Woooov så er der KUN 2 uger til termin.... og YES vi er SÅÅÅÅ tæt på målet....

Vægt-status er stadig ca. +7 kg - så jeg er egentlig ikke besværet af graviditeten på nogen måde.... MEN jøsses, der er altså ikke plads til mere baby derinde nu!!! Jeg er efterhånden RIMELIG sikker på, at jeg har blå mærker indvedigt på mine stakkels ømme ribben, og vores lille prinsesses hoved, føles som om det sidder nede mellem mine ben og strammer.... AV for katten da

Ellers kan jeg bestemt ikke klage....!! Ingen strækmærker, vand i kroppen, ondt nogle steder eller andre gener... - Jeg føler mig i topform!!!

Jeg er endda begyndt at glæde mig heeeeelt vildt til selve fødslen - ser virkelig frem til mit livs største oplevelse!!!

Var til jordemoder i fredags (37+4) og hun vurderede vores lille pige til at veje ca. 2700 gram - Så ikke verdens største baby, men helt sikkert den deeejligste  

Ellers var alt perfekt med os begge 2 og Martin og jeg er bare SÅÅÅ klar til at møde vores øjesten!!!!

Mange hilsner fra Lea

wowwwww den er sgu flot

Anmeld

21. september 2010

misslea

Swips.. skriver:

...Du skal bare vide at jeg i hvert fald ikke har i sinde at overholde kø-kulturen, i morgen er der en uge til jeg må føde og så har jeg tænkt mig at gøre det Ej spøg til side, det lyder som om trunten ligger godt og grundigt langt nede og kigger efter nærmeste exit-skilt

Hehehe... FEDT  selvfølgelig er reglerne for køkultur slet ikke eksisterende, hvad kommende fødsel angår.... - det gælder bare om at gøre baby opmærksom på, at det er NU - og så ellers bare håbe på, at den gider at lytte...

Ja for dén da - det burde da i øvrigt ikke være så svært at finde de grønne exit skilte vel??? Tænker der er ret mørkt derinde, så de burde da lyse gevaldigt op derinde...

Anmeld

21. september 2010

FruEllingsen

WOW en smuk mave.

Den sidder jo bare helt vildt flot.

Det bliver spændene hvornår den lille pige synes at hun vil have fødselsdag

Anmeld

21. september 2010

misslea

Drømmer skriver:

WOW en smuk mave.

Den sidder jo bare helt vildt flot.

Det bliver spændene hvornår den lille pige synes at hun vil have fødselsdag

Ja ikk?? jeg er også meget spændt....

Prøver jo at præge hende lidt til, at det er SUUUPER fedt at ave fødselsdag i september... HAHA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.