Se lige den skønne hule - måske er det mit sidste mave-foto!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

misslea

Malene84 skriver:

Hvor er du bare gudesmuk søde... og JAAA... du skal glæde dig til fødslen, det gjorde jeg også. Det bliver bare ikke større end det. Ligemeget hvad man oplever i denne verden, slår det bare ikke en fødsel  glæder mig til at se billeder af prinsessen

Aarrrhhh tak søde

Jeg er bare så lettet over, at jeg ligefrem glæder mig til fødslen... var rigtig nervøs for, at jeg skulle gå hen og blive bange, når tidennærmede sig....!! Men nææh nej - tvært imod... jeg glæææder mig så meget... og det samme gør Martin selvfølgelig også...!!!

Og nej du har ret - intet kan slå at blive forældre...!! Man tror, at man har oplevet den ultimative lykke, når man har sagt "ja" i kirken til manden i ens liv... meeeeen jeg kan da allerede mærke nu, at denne lille guldklump, som jeg går og gemmer på, vil slå ALLLTTT!!!!

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

du er såååå flot, Lea!!!

og hvor er det fedt at du ingen strækmærker eller vand i kroppen har fået  jeg har det som dig, at fødslen er blevet noget man glæder sig til - for altså...selvom man ikke er besværet sådan med krykker und alles, så er det altså en noget speciel oplevelse at have et hoved stående fast ned i skridtet på een  jeg kan skubbe babyen i måsen og så kan jeg mærke hovedet helt helt dybt nede...yuk, det er ikke den lækreste følelse!!

Jeg glæder mig såååå meget til at se jeres lille pige og læse din FB - SNART

Hehehe.... ja Trine, du har helt ret... av for sørensen da, hvor det lille hovede kan lave ballade dernede....

Jeg forstår jo så heller ikke, at lille bebs ikke bare kan tage det sidste lille skridt og komme ud og hilse på sine MEGET spændte forældre.... men næææh nej - det skal den lille frøken helt sikkert nok selv bestemme

Jeg lover, at der nok skal komme både billeder og FB så snart hun popper

Anmeld

21. september 2010

mullesmith2

misslea skriver:

Heheh... Mulle hvor er du sød!!!

Meeeen du skal jo også lige tænke på, at jeg "kun" har en enkelt baby, og du har trods alt 2 skønne guldklumper derinde.... såååe, jeg forstår godt, at du er en hel del mere besværet end jeg er!!!

Og by the way - jeg synes du er super FIN med din store fine tvillingemave

Hehe jeg syntes også du er umådelig smuk og næste gang jeg skal være gravid så vil jeg se sådan ud som dig hihi

Anmeld

21. september 2010

misslea

mullesmith2 skriver:

Hehe jeg syntes også du er umådelig smuk og næste gang jeg skal være gravid så vil jeg se sådan ud som dig hihi

Hihihi.... du er så sød Mulle....!!!!

Er helt sikker på, at hvis der gemmer dig en enkelt i din mave næste gang, så kommer du også til at have en mave, som er en DEL mindre, end den du må slæbe rundt på nu!!!

Men heeey altså.... din mave er suuuper fin og flot rund... - det skal du huske

Anmeld

21. september 2010

misslea

npn skriver:

Du kan om nogen altid få mig ind og lure mavebilleder. Er helt fascineret, du er uden tvivl den flotteste gravide jeg nogensinde har set.

Held og lykke med det hele

Eeejj hvor er det altså sødt sagt.... du gør mig da helt glad i låget

Selvom jeg også selv eeeelsker min mave, så glæder jeg mig nu også HELT VILDT, til jeg kan lægge billeder ud af INDHOLDET i den!!! heheh

Anmeld

21. september 2010

BechHannibal

Du bære bare den mave helt fantastisk flot!!

WOW, hold da op!

Anmeld

21. september 2010

PeruBaby

Uhhh, hvem havde turde håbe på det da du gik i fødsel for et par uger siden Hvor er det dejligt for jer - håber snart hun kommer ud , så I kan møde hende...

Anmeld

21. september 2010

misslea

PeruBaby skriver:

Uhhh, hvem havde turde håbe på det da du gik i fødsel for et par uger siden Hvor er det dejligt for jer - håber snart hun kommer ud , så I kan møde hende...

Nej vel??? Hverken læger eller jordemødre troede på det det i hvert fald - de var nærmest sikre på, at jeg ville føde indenfor et par dage - så for dem, betød hver daj jeg kunne holde på hende RIGTIG meget!!! Og nu er vi så her - 38+1 og umiddelbart er der ingen baby på vej sådan lige om hjørnet.... heheh

Men ja - vi  for at hun snart beslutter sig for at komme det sidste lille stykke uuuudd....!!!

Anmeld

21. september 2010

TineA

Så flot

Anmeld

21. september 2010

Kruse90

waw hvor ser du bare hammer smuk ud
Krydser for at der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.