hel/delvis friplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jbk skriver:

Hihi.....søde dig.. jeg har levet i et papirhelvede den sidste måned, men nu skulle alt være i orden...puha...og 2 dage!!!! til mit hus, glæder mig så meget..

altså JEG glæder mig til at se billeder af den nye crib!!!!

ups.. det minder mig om at jeg da vist aldrig fik taget billeder af vores nye hjem hovsa...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

argh... det er lidt sådan noget jeg frygter

Vi håber på 4 uger

Anmeld

20. september 2010

Svei

Caroline86 skriver:

altså JEG glæder mig til at se billeder af den nye crib!!!!

ups.. det minder mig om at jeg da vist aldrig fik taget billeder af vores nye hjem hovsa...

Ja, det lovede du jo... dem glæder jeg mig til at se...er I glade for at bo der..?

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Jbk skriver:

Ja, det lovede du jo... dem glæder jeg mig til at se...er I glade for at bo der..?

ja, rigtig glade!! Jeg må lige sørge for at få dem taget her en af dagene! lover at jeg nok skal få det gjort

Her er simpelthen så lækkert! Fyldt med børnefamilier, hjælpsomme naboer, her er smukt, masser af natur men stadig tæt på indkøb, station og institutioner... arhmen det lyder jo som en salgsannonce haha

Anmeld

20. september 2010

Svei

Caroline86 skriver:

ja, rigtig glade!! Jeg må lige sørge for at få dem taget her en af dagene! lover at jeg nok skal få det gjort

Her er simpelthen så lækkert! Fyldt med børnefamilier, hjælpsomme naboer, her er smukt, masser af natur men stadig tæt på indkøb, station og institutioner... arhmen det lyder jo som en salgsannonce haha

Ej, hvor er det bare godt for jer....det lyder da helt fantastisk, håber jeg bliver lige så glad for mit nye hus.. Glæder mig til at se billederne.,..

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Jbk skriver:

Ej, hvor er det bare godt for jer....det lyder da helt fantastisk, håber jeg bliver lige så glad for mit nye hus.. Glæder mig til at se billederne.,..

Selvfølgelig bliver du glad for det

Anmeld

20. september 2010

Svei

Caroline86 skriver:

Selvfølgelig bliver du glad for det

ja...det er jeg allerede nu hvor jeg ikke engang er flyttet endnu...

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Jbk skriver:

ja...det er jeg allerede nu hvor jeg ikke engang er flyttet endnu...

hehe.. der kan du bare se

Anmeld

20. september 2010

CarinaSB

LotteN skriver:

su lån tæller ikke med, da det er noget du låner, som du skal betale tilbage igen. det er kun jeres 2´s su der tæller for samlet indkomst!

Nååårh for svøvsen

Anmeld

20. september 2010

louise8723

Fripladsskala i 2010-niveau

Indtægt

Fripladstilskud

Under 148.701 kr.

100 %

148.701 - 151.994 kr.

95%

151.995 - 461.599 kr.

I dette interval reduceres fripladstilskuddet med 1 procentpoint for hver 3.293 kr. indtægten stiger.

461.600 kr. og derover

Intet fripladstilskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.