Nogle der har lyst at mødes? Viborg/Herning området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

msax

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det lyder rigtig fint - men så skal du også HUSKE det!

jeg lover at jeg husker det... ved ikke lige hvad der skete med min ammehjerne idag (men jeg fik gjort rent herhjemme...)

syntes det er top-pinligt at jeg glemte en hygge-aftále med nogle dejlige mødre - UNDSKYLD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

msax skriver:

jeg lover at jeg husker det... ved ikke lige hvad der skete med min ammehjerne idag (men jeg fik gjort rent herhjemme...)

syntes det er top-pinligt at jeg glemte en hygge-aftále med nogle dejlige mødre - UNDSKYLD

Hahaha, det er jo hvad der sker Men super du fik gjort rent - det er også lækkert at få gjort. Vi ses torsdag

Anmeld

27. september 2010

Mette, er du forresten ikke sød lige at give en melding herinde, når du idag har været forbi Fry.... Tjek også lige hvornår de åbner, så er du en guttermand/kvinde

Anmeld

27. september 2010

Maja88

har ikke set denne tråd noget tidligere, men iiiih skal i skole på torsdag. skal kun i skole tirsdag og torsdag den her uge.. træls

Anmeld

27. september 2010

bette

Maja88 skriver:

har ikke set denne tråd noget tidligere, men iiiih skal i skole på torsdag. skal kun i skole tirsdag og torsdag den her uge.. træls

vi laver da bare en dag mere snarest så  

Anmeld

27. september 2010

*Cille*

Hej søde tøser

Super fint initiativ. Jeg glæder mig til at det er mig, der er gravid, så jeg kan komme med alle jer på hyggetur på café.

Rigtig god hyggestund på torsdag

Anmeld

27. september 2010

Maja88

bette skriver:

vi laver da bare en dag mere snarest så  

det lyder godt.. vil jeg se frem til så

Anmeld

27. september 2010

*Cille* skriver:

Hej søde tøser

Super fint initiativ. Jeg glæder mig til at det er mig, der er gravid, så jeg kan komme med alle jer på hyggetur på café.

Rigtig god hyggestund på torsdag

Du skal da være velkommen, også selvom du kommer uden mave eller baby

Anmeld

27. september 2010

msax

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Mette, er du forresten ikke sød lige at give en melding herinde, når du idag har været forbi Fry.... Tjek også lige hvornår de åbner, så er du en guttermand/kvinde

Så er de blevet advaret om vores ankomst på FRY og de ville gøre klar til os til kl 11. De har kun en barnestol, så hvis der er mange "store" børn må vi trylle...

Glæder mig til at se jer. SMIL fra Mette

Anmeld

27. september 2010

msax skriver:

Så er de blevet advaret om vores ankomst på FRY og de ville gøre klar til os til kl 11. De har kun en barnestol, så hvis der er mange "store" børn må vi trylle...

Glæder mig til at se jer. SMIL fra Mette

Det er bare super! Glæder mig til at se jer allesammen, skal nok blive hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.