Valle81 skriver:
Det var det bare også:0)
Asta var jo blevet hentet af morfar efter skole og kom først hjem nu her kl 1930.
Nu er begge børn puttet igen - og nu sidder jeg her og venter på Kenny kommer hjem. Han sidder i kø på vejlefjordbroen med Sebastian sovende på bagsædet. Der er langt fra broen til Viborg kl snart 2030 en torsdag.............Godt han har fri i morgen.
Håber Frederikke tog en god lur og at i fik shoppet lidt:0)
Knus
Det kunne jeg forestille mig.
Det er da aktid noget at han har fri imorgen, når nu han absolut skal tilbringe det halve af aftenen på den skide bro! Bor Sebastian på fyn/sjælland, eller hvordan?
Frederikke tog en orrrrrdeeentlig skraber - hun vågede først 2½ time efter hun faldt i søvn. Jeg fik nu kun købt et læs sokker til mig selv, og 2 par strømpebukser til hende, så det var ikke det helt vilde (denne gang!) 
.....Og dog! Nicholai og Mathilde kom til Viborg ved 16-tiden, hvor vi liiiige fik fyret 17.000.- af på en ny seng til os! Den kommer imorgen - kan da bare sleeet ik vente! Vi har de sidste 4 år ligget en lille åndsvag trekvart seng, så det blir dælme skønt endelig at kunne brede sig lidt
Anmeld