Nogle der har lyst at mødes? Viborg/Herning området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Valle81 skriver:

Det var så hyggeligt - så skønt at møde Jer alle sammen - synd at lyden var så dårlig derinde -det kunne man mærke på børnene at de ikek brød sig om:0)

Anton sov lidt videre på vej hjem og så var vi forbi Bilka og snolle lidt. Gik hjem og åd og spise grød - eller Anton gjorde  - og så gik vi i mors seng - og så sov vi lige små 2 1/2 time:0)

Det var top nice:0)

Glæder mig til at se er alle igen:0)

Hvor lyder det bare som rigtig RÅhygge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Valle81

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor lyder det bare som rigtig RÅhygge!!

Det var det bare også:0)

Asta var jo blevet hentet af morfar efter skole og kom først hjem nu her kl 1930.

Nu er begge børn puttet igen - og nu sidder jeg her og venter på Kenny kommer hjem. Han sidder i kø på vejlefjordbroen med Sebastian sovende på bagsædet. Der er langt fra broen til Viborg kl snart 2030 en torsdag.............Godt han har fri i morgen.

Håber Frederikke tog en god lur og at i fik shoppet lidt:0)

Knus

Anmeld

30. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Valle81 skriver:

Det var det bare også:0)

Asta var jo blevet hentet af morfar efter skole og kom først hjem nu her kl 1930.

Nu er begge børn puttet igen - og nu sidder jeg her og venter på Kenny kommer hjem. Han sidder i kø på vejlefjordbroen med Sebastian sovende på bagsædet. Der er langt fra broen til Viborg kl snart 2030 en torsdag.............Godt han har fri i morgen.

Håber Frederikke tog en god lur og at i fik shoppet lidt:0)

Knus

Det kunne jeg forestille mig.

Det er da aktid noget at han har fri imorgen, når nu han absolut skal tilbringe det halve af aftenen på den skide bro! Bor Sebastian på fyn/sjælland, eller hvordan?

Frederikke tog en orrrrrdeeentlig skraber - hun vågede først 2½ time efter hun faldt i søvn. Jeg fik nu kun købt et læs sokker til mig selv, og 2 par strømpebukser til hende, så det var ikke det helt vilde (denne gang!)

.....Og dog! Nicholai og Mathilde kom til Viborg ved 16-tiden, hvor vi liiiige fik fyret 17.000.- af på en ny seng til os! Den kommer imorgen - kan da bare sleeet ik vente! Vi har de sidste 4 år ligget en lille åndsvag trekvart seng, så det blir dælme skønt endelig at kunne brede sig lidt

Anmeld

30. september 2010

Valle81

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det kunne jeg forestille mig.

Det er da aktid noget at han har fri imorgen, når nu han absolut skal tilbringe det halve af aftenen på den skide bro! Bor Sebastian på fyn/sjælland, eller hvordan?

Frederikke tog en orrrrrdeeentlig skraber - hun vågede først 2½ time efter hun faldt i søvn. Jeg fik nu kun købt et læs sokker til mig selv, og 2 par strømpebukser til hende, så det var ikke det helt vilde (denne gang!)

.....Og dog! Nicholai og Mathilde kom til Viborg ved 16-tiden, hvor vi liiiige fik fyret 17.000.- af på en ny seng til os! Den kommer imorgen - kan da bare sleeet ik vente! Vi har de sidste 4 år ligget en lille åndsvag trekvart seng, så det blir dælme skønt endelig at kunne brede sig lidt

Ej hvor feeeeeeeeeeeeeeedt med ny seng - åhh det står også højt på vores ønskeseddel - men bliver først når vi flytter i vores derømmehus en dag:0)

Øv hvor er jeg misundelig og vil virkelig ønske det var mig der i morgen lå i jeres vidunder af en seng:0)

Sebastian bor i Sønderborg - så der er laaaaaaaaaaangt - det tager ham 2-2 1/2 time at køre derned fra arbejde ( århus) og 3 3 1/2 hjem alt efter trafik.

Og feeeeedt at hun tog så lang en lur:0)

Anmeld

30. september 2010

bette

Valle81 skriver:

Nej tog Bilka bussen som kom lige efter du var steget i bussen - så handlede vi lige der og gik de 200 meter hjem:0)

hehe okay så ......

Anmeld

1. oktober 2010

MarieMor

bette skriver:

jaaa det var skisme hyggeligt..

håber at Adam blev mæt til sidst

det gjorde han ..  der gik heller ikke så længe men synes det var synd i skulle vente på mig ...

men super hyggelig dag tøser .. håber jeg vi kan gøre igen 

Anmeld

1. oktober 2010

bette

MarieMor skriver:

det gjorde han ..  der gik heller ikke så længe men synes det var synd i skulle vente på mig ...

men super hyggelig dag tøser .. håber jeg vi kan gøre igen 

have det faktisk helt dårligt med bare at gå når du stadig sad derinde 

Anmeld

3. oktober 2010

MarieMor

bette skriver:

have det faktisk helt dårligt med bare at gå når du stadig sad derinde 

det er sødt af dig , men det skal du ikke tænke på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.