Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cafe fry synes jeg lyder som en god idé synes de laver noget god mad der men ja der er lidt mørkt v ikke hvorfor de ikke har noget mere lyd der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vil også gerne være med.. hvis man må
synes dog at der er lidt mangel på plads i cafe fry eller er det bare mig
Altså de har jo int nok med plads til os, tror jeg - tænker mere at såfremt man har barnevogn med, kan den stå udenfor. Der er jo store vinduer, så der er ingen der render med dem
Men har du andre forslag?
Drømmer skriver: Hvis det er kan vi godt komme fordi og hente jer. det er godt nok en lille omvej men mon ikke det går. så får vi jo selvskab på turen
Hvis det er kan vi godt komme fordi og hente jer. det er godt nok en lille omvej men mon ikke det går. så får vi jo selvskab på turen
Hvor er du sød, Søs
Line&Liam skriver: Mig og Liam vil da også gerne mødes med jer Vi skal ikke noget d. 30, og da vi bor heeelt hernede, er vi ligeglade HVOR vi skal køre hen Hvis i da vil have sådan en middelaldrende baby med der snart starter i DP
Mig og Liam vil da også gerne mødes med jer Vi skal ikke noget d. 30, og da vi bor heeelt hernede, er vi ligeglade HVOR vi skal køre hen Hvis i da vil have sådan en middelaldrende baby med der snart starter i DP
Selvfølgelig smukke!
Jeg er nødt til lige at have et overblik over hvem der kommer, og hvem der har børn med
Det er som skrevet længere oppe i Viborg på næste torsdag, altså d. 30/9 kl. 11 - vi mangler dog at blive enige om en cafe
Skriv jer på listen herunder:
Mathilde & Frederikkes mor: + Frederikke på snart 3 mdr.
jeg er frisk på FRY, der har jeg endnu ikke været, og hvis der er store vinduuer så man kan holde øje med ungerne udenfor lyder det super i mine øre.
msax (mette) + Malte på 7uger
Drømmer (Søs) + Marcus på 5 mrd. (hvor blev tiden da lige af)
Jeg har ingen ideer om hvilke cafeer der er i Viborg. så det må være helt op til jer andre tøser at vælge
Drømmer skriver: Skriv jer på listen herunder: Mathilde & Frederikkes mor: + Frederikke på snart 3 mdr. msax (mette) + Malte på 7uger Drømmer (Søs) + Marcus på 5 mrd. (hvor blev tiden da lige af) Heidi (bette) + simone på 2 uger
Heidi (bette) + simone på 2 uger
...
Sus34 (Susanne) med stor mave.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128