Nogle der har lyst at mødes? Viborg/Herning området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

MarieMor

hej jeg er også stadig frisk og Viborg passer også mig bedst 

datoen er også helt fin ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

NatasjaL

Drømmer skriver:

Hvor bor du henne af. jeg bor i Vildbjerg. og hvis det er kan du/i da komme op og køre med os

jeg bor i ikast

Anmeld

22. september 2010

msax

Jeg glæder mig sllerede der er sat kryds i kalenderen 30. sep kl 11. Tænker vi skal være et sted hvor man kan få en kop kaffe til en rimelig pris... Jeg er tilflytter så kender ikke cafeerne i Viborg super godt.

SMIL fra Mette

Anmeld

22. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

msax skriver:

Jeg glæder mig sllerede der er sat kryds i kalenderen 30. sep kl 11. Tænker vi skal være et sted hvor man kan få en kop kaffe til en rimelig pris... Jeg er tilflytter så kender ikke cafeerne i Viborg super godt.

SMIL fra Mette

Der er jo evt Cafe fry - eneste minus er bare, at jeg synes der er så "mærkt og dunkelt" derinde... Hmm...

Kom gerne med forslag

Anmeld

22. september 2010

Angelspot

Hej.

Ved ikke om det kun er for mødre der har født, for så er jeg ikke kandidat endnu, jeg venter mig til februar. Men det kunne være super hyggeligt at mødes, jeg bor i Herning.

Dog er jeg jo ikke gået på barsel endnu, så kan ikke mødes om formiddagen. Men hvis i en anden gang skal mødes og det evt bliver senere på dagen, så må i endelig sige til

Anmeld

23. september 2010

sus34

Jeg har heller ikke født endnu.... denne gang.  Men jeg har da 3 store drenge og jeg venter min lille pige med termin om godt 1 mdr. Men jeg kunne da ikke forestille mig der skulle være nogen regler... alle som har lyst til at mødes kan vel bare komme når de kan.

Anmeld

23. september 2010

Jeps, alle er velkommen.... Jer der har babyer, tag dem endelig med

Anmeld

23. september 2010

Angelspot skriver:

Hej.

Ved ikke om det kun er for mødre der har født, for så er jeg ikke kandidat endnu, jeg venter mig til februar. Men det kunne være super hyggeligt at mødes, jeg bor i Herning.

Dog er jeg jo ikke gået på barsel endnu, så kan ikke mødes om formiddagen. Men hvis i en anden gang skal mødes og det evt bliver senere på dagen, så må i endelig sige til

Det skal vi gøre

Anmeld

23. september 2010

FruEllingsen

NatasjaL skriver:

jeg bor i ikast

Hvis det er kan vi godt komme fordi og hente jer. det er godt nok en lille omvej men mon ikke det går. så får vi jo selvskab på turen

Anmeld

23. september 2010

L-Mortil3

Mig og Liam vil da også gerne mødes med jer Vi skal ikke noget d. 30, og da vi bor heeelt hernede, er vi ligeglade HVOR vi skal køre hen Hvis i da vil have sådan en middelaldrende baby med der snart starter i DP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.