Menstruation efter fødsel - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Pige2009

Sisley skriver:

Hvad mener du ikke er rigtigt? Når man ammer kommmer mens senere end hvis man ikke ammede...

Det er en skrøne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Risen

Fik det 3 uger efter fødselen og har det stadig regelmæssigt, på trods af jeg ammer fuldtid :/

Anmeld

17. september 2010

Malene84

3½ måned efter fødslen - 14 dage efter ammestop Øv bøv... var lige blevet så glad for ikke at have det

Anmeld

17. september 2010

Sisley

Baagøe skriver:

Det er en skrøne

Hvor har du fra, at det skulle være en skrøne?

Anmeld

17. september 2010

K&S

Risen skriver:

Fik det 3 uger efter fødselen og har det stadig regelmæssigt, på trods af jeg ammer fuldtid :/

øv øv øv...!

Anmeld

17. september 2010

K&S

Malene84 skriver:

3½ måned efter fødslen - 14 dage efter ammestop Øv bøv... var lige blevet så glad for ikke at have det

Ih, det kan jeg godt forstå - jeg kan også sagtens leve uden  (i hvert fald indtil vi gerne vil have en mere - men der går liiiiige lidt tid endnu)

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Sisley skriver:

Hvor har du fra, at det skulle være en skrøne?

Bl.a. netsundhedsplejerske.dk Det har intet at sige... Er i mødregruppe med en, som kun ammede i 4 uger, og hun har endnu ikke fået mens, hvorimod jeg selv fik det efter 4½ måned, selvom jeg ammede fuldt ud ind til Laura var 5 mdr.

Anmeld

17. september 2010

Sisley

Baagøe skriver:

Bl.a. netsundhedsplejerske.dk Det har intet at sige... Er i mødregruppe med en, som kun ammede i 4 uger, og hun har endnu ikke fået mens, hvorimod jeg selv fik det efter 4½ måned, selvom jeg ammede fuldt ud ind til Laura var 5 mdr.

Og jeg fik mens efter 2 måneder og ammer ikke, så det stemmer da fint overens med, at de der ammer får mens senere end de der ikke ammer... Jeg siger jo ikke, at man først får mens når man stopper med at amme.

Hvis du læser inde på Hvidovre Hospitals hjemmeside (jeg kan evt. finde linket) står der, at amning udsætter ægløsning og dermed mens.

Anmeld

18. september 2010

Loa

Sisley skriver:

Ja, det er da totalt atypisk! Det er ikke bare fordi du stadig bløder efter fødslen?

Jeg tror det ikke, for den anden blødning nåede at stoppe før det her begyndte...... Men på den anden side er hun 10 uger nu og jeg har ikke haft noget siden

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Sisley skriver:

Og jeg fik mens efter 2 måneder og ammer ikke, så det stemmer da fint overens med, at de der ammer får mens senere end de der ikke ammer... Jeg siger jo ikke, at man først får mens når man stopper med at amme.

Hvis du læser inde på Hvidovre Hospitals hjemmeside (jeg kan evt. finde linket) står der, at amning udsætter ægløsning og dermed mens.

Gerne. Synes ikke jeg har oplevet sammenhæng mellem det blandt dem jeg kender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.