Menstruation efter fødsel - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.246 visninger
53 svar
0 synes godt om
16. september 2010

K&S

Jeps, som overskriften siger - hvonår havde I mens 1. gang efter fødsel?

Jeg fødte for 6 uger siden, men har intet set til mens endnu - ikke fordi jeg klager, for det er da en ting, jeg sagtens kunne undvære...!

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

maria_wlt

K&S skriver:

Jeps, som overskriften siger - hvonår havde I mens 1. gang efter fødsel?

Jeg fødte for 6 uger siden, men har intet set til mens endnu - ikke fordi jeg klager, for det er da en ting, jeg sagtens kunne undvære...!

Katja

Hvis du ammer så kan det godt ende med først at komme når du stopper.. Jeg ammede i 3 mdr, og 4 uger efter stop kom det..

Anmeld

16. september 2010

Frøken Sørensen

Der gik 7 mdr. før jeg fik det første gang efter fødsel. Men det er jo meget forskelligt fra person til person. Har en veninde hvor der kun gik lidt over 1 mdr...

Anmeld

16. september 2010

Lise

Jeg har lige fået idag  Og bøffen blev seks mdr i lørdags. Men jeg startede på p-piller, så den er provokeret..

Efter den første provokerede jeg også en frem med p-piller, men først efter ni mdr.

Jeg har altså ingen ide om hvornår den ville have kommet hvis jeg skulle vente på den..

Anmeld

16. september 2010

TbCp

Her gik der 9 mdr! Og det var absolut ikke savnet

Anmeld

16. september 2010

LRJ

her gik 5 mdr

Anmeld

16. september 2010

piadas

Nu er det lang tid siden, jeg sidst har født (6 og 9 år siden), men jeg mener der gik 4-5 måneder efter begge fødsler. Jeg ammede i 6 måneder begge gange...

Men jeg synes bare, det var dejligt at slippe for menstruationen i så lang tid!!

Anmeld

16. september 2010

Laulund87

6 uger

Anmeld

16. september 2010

K&S

maria_wt skriver:

Hvis du ammer så kan det godt ende med først at komme når du stopper.. Jeg ammede i 3 mdr, og 4 uger efter stop kom det..

Det har jeg godt hørt noget om, men jeg ammer slet ikke og har ikke gjort det siden Anton var ca. 2 uger (han er 6 uger nu)...

Anmeld

16. september 2010

K&S

Gitte85 skriver:

Der gik 7 mdr. før jeg fik det første gang efter fødsel. Men det er jo meget forskelligt fra person til person. Har en veninde hvor der kun gik lidt over 1 mdr...

7 måneder...! Det vil jeg da satse på  men var det "normalt"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.