Menstruation efter fødsel - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

SHERO

K&S skriver:

Øv, det var da ikke så fedt - det har også været lang tid, du blødte efter fødsel så

Jahh, var fandme også sur hehe :-D

Neej det tror jeg da ikke, er vist meget normalt iflg min sp... (håber jeg i hvert fald)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

businesstigger

4-5 mdr for mig. Ammede stadig der men da jeg fik mens nægtede han at amme mere - mælken må ha smagt anderledes ...

Anmeld

16. september 2010

Sisley

Mens kommer senere hos de der ammer.

Jeg ammer ikke og min første mens kom 2 måneder efter fødslen. Jeg var lidt overrasket, men egentlig glad for at kunne konstarere, at min krop stadig kunne fungere efter at være "kørt over af en damptromle" (altså føde)

Anmeld

16. september 2010

K&S

Sisley skriver:

Jeg ammer ikke og min første mens kom 2 måneder efter fødslen. Jeg var lidt overrasket, men egentlig glad for at kunne konstarere, at min krop stadig kunne fungere efter at være "kørt over af en damptromle" (altså føde)

Hihi

Anmeld

16. september 2010

K&S

businesstigger skriver:

4-5 mdr for mig. Ammede stadig der men da jeg fik mens nægtede han at amme mere - mælken må ha smagt anderledes ...

Okay, ja kroppen er bare ikke lige til at gennemskue

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

Jeg fik mit 4½ md. efter fødslen Har hørt om nogen, hvor der går flere år efter...

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

Sisley skriver:

Det er nu ikke helt rigtigt. Jeg ammede fuldt ud ind til Laura var 5 mdr. og min mens kom allerede efter 4½ måned

Anmeld

16. september 2010

K&S

Baagøe skriver:

Jeg fik mit 4½ md. efter fødslen Har hørt om nogen, hvor der går flere år efter...

Flere år?! Det er da helt vildt...!

Anmeld

16. september 2010

Loa

3 uger efter fødsel kom mit  På trods af jeg ammer....

Øv bøv, her troede man lige man fik en pause.....  

Anmeld

16. september 2010

Loa

Sisley skriver:

Så fortæl lige min krop det.... Mit er kommet allerede 3 uger efter fødsel  Og jeg ammer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.