Menstruation efter fødsel - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Pige2009

K&S skriver:

Flere år?! Det er da helt vildt...!

Ja meget vildt. Flere fra min mødregruppe har ikke set skyggen af deres og vores børn er altså knap 11 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

K&S

Baagøe skriver:

Ja meget vildt. Flere fra min mødregruppe har ikke set skyggen af deres og vores børn er altså knap 11 mdr.

Det havde jeg godt nok ikke forestillet mig - men okay, der er mange ting der er kommet bag på mig efter fødslen

Anmeld

17. september 2010

Ranarupta

K&S skriver:

Jeps, som overskriften siger - hvonår havde I mens 1. gang efter fødsel?

Jeg fødte for 6 uger siden, men har intet set til mens endnu - ikke fordi jeg klager, for det er da en ting, jeg sagtens kunne undvære...!

Katja

Bønne er 4 mdr. og jeg har stadig ikke fået menstruation 

Anmeld

17. september 2010

K&S

Ranarupta skriver:

Bønne er 4 mdr. og jeg har stadig ikke fået menstruation 

Anmeld

17. september 2010

Maddox

Her gik der ca. 15 mdr

Har kun haft det 3 gange siden fødslen og Silas bliver 1½ år her d. 22

Anmeld

17. september 2010

K&S

Solajma skriver:

Her gik der ca. 15 mdr

Har kun haft det 3 gange siden fødslen og Silas bliver 1½ år her d. 22

Ih, hvor kan jeg godt lide alle jeres svar  jeg håber det er ligesådan for mig...!  Jeg HADER mens hver måned

Anmeld

17. september 2010

Ranarupta

K&S skriver:

Ja, det er lidt lækkert! 

Men jeg ved dog ikke, om det er pga. den PCO jeg fik konstateret, da vi gik igang med Projekt Baby. (Men altså... Vi har selv lavet Bønne ved naturmetoden...)

Anmeld

17. september 2010

Sisley

Loa skriver:

Så fortæl lige min krop det.... Mit er kommet allerede 3 uger efter fødsel  Og jeg ammer....

Ja, det er da totalt atypisk! Det er ikke bare fordi du stadig bløder efter fødslen?

Anmeld

17. september 2010

Sisley

Baagøe skriver:

Det er nu ikke helt rigtigt. Jeg ammede fuldt ud ind til Laura var 5 mdr. og min mens kom allerede efter 4½ måned

Hvad mener du ikke er rigtigt? Når man ammer kommmer mens senere end hvis man ikke ammede...

Anmeld

17. september 2010

K&S

Ranarupta skriver:

Ja, det er lidt lækkert! 

Men jeg ved dog ikke, om det er pga. den PCO jeg fik konstateret, da vi gik igang med Projekt Baby. (Men altså... Vi har selv lavet Bønne ved naturmetoden...)

Hmm ja, det er jo ikke til at vide  men skønt at jeres lille Bønne kom til helt naturligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.