Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Flere år?! Det er da helt vildt...!
Flere år?! Det er da helt vildt...!
Ja meget vildt. Flere fra min mødregruppe har ikke set skyggen af deres og vores børn er altså knap 11 mdr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Ja meget vildt. Flere fra min mødregruppe har ikke set skyggen af deres og vores børn er altså knap 11 mdr.
Det havde jeg godt nok ikke forestillet mig - men okay, der er mange ting der er kommet bag på mig efter fødslen
K&S skriver: Jeps, som overskriften siger - hvonår havde I mens 1. gang efter fødsel? Jeg fødte for 6 uger siden, men har intet set til mens endnu - ikke fordi jeg klager, for det er da en ting, jeg sagtens kunne undvære...! Katja
Jeps, som overskriften siger - hvonår havde I mens 1. gang efter fødsel?
Jeg fødte for 6 uger siden, men har intet set til mens endnu - ikke fordi jeg klager, for det er da en ting, jeg sagtens kunne undvære...!
Katja
Bønne er 4 mdr. og jeg har stadig ikke fået menstruation
Ranarupta skriver: Bønne er 4 mdr. og jeg har stadig ikke fået menstruation
Her gik der ca. 15 mdr
Har kun haft det 3 gange siden fødslen og Silas bliver 1½ år her d. 22
Solajma skriver: Her gik der ca. 15 mdr Har kun haft det 3 gange siden fødslen og Silas bliver 1½ år her d. 22
Ih, hvor kan jeg godt lide alle jeres svar jeg håber det er ligesådan for mig...! Jeg HADER mens hver måned
K&S skriver:
Ja, det er lidt lækkert!
Men jeg ved dog ikke, om det er pga. den PCO jeg fik konstateret, da vi gik igang med Projekt Baby. (Men altså... Vi har selv lavet Bønne ved naturmetoden...)
Loa skriver: Så fortæl lige min krop det.... Mit er kommet allerede 3 uger efter fødsel Og jeg ammer....
Så fortæl lige min krop det.... Mit er kommet allerede 3 uger efter fødsel Og jeg ammer....
Ja, det er da totalt atypisk! Det er ikke bare fordi du stadig bløder efter fødslen?
Baagøe skriver: Det er nu ikke helt rigtigt. Jeg ammede fuldt ud ind til Laura var 5 mdr. og min mens kom allerede efter 4½ måned
Det er nu ikke helt rigtigt. Jeg ammede fuldt ud ind til Laura var 5 mdr. og min mens kom allerede efter 4½ måned
Hvad mener du ikke er rigtigt? Når man ammer kommmer mens senere end hvis man ikke ammede...
Ranarupta skriver: Ja, det er lidt lækkert! Men jeg ved dog ikke, om det er pga. den PCO jeg fik konstateret, da vi gik igang med Projekt Baby. (Men altså... Vi har selv lavet Bønne ved naturmetoden...)
Hmm ja, det er jo ikke til at vide men skønt at jeres lille Bønne kom til helt naturligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128