Babybolig 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Maja88

SoffiLine skriver:

Er helt sikker

Men min mave vokser os som lynest hast

skal ned og købe nogle vente bukser i nsæte uge

er lidt træls bare at rende i løse bukser

er bare lidt vildt den vokser så stærkt når der kun er 1 derinde.... jeg har lige taget mine vente bukser på og hvilken befrielse.. de er virkelig fantastiske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

SoffiLine

Maja88 skriver:

er bare lidt vildt den vokser så stærkt når der kun er 1 derinde.... jeg har lige taget mine vente bukser på og hvilken befrielse.. de er virkelig fantastiske

Ja det sgu helt åndsvagt, bare den ikke fortsætter i den fart

Glæder mig os heelt vildt til at få købt mig nogle

Anmeld

28. september 2010

DK

Ejjj hvor er du flot! Hold da op din mave er også blev stor nu, hva! Så smuk baby-hule!!!!

Anmeld

28. september 2010

Mettemus

DK skriver:

Ejjj hvor er du flot! Hold da op din mave er også blev stor nu, hva! Så smuk baby-hule!!!!

Jeg synes også at den er kæmpe - ALT er jo eksploderet inden for de sidste fire uger! - maven, vægten, appetitten, you name it!

Anmeld

28. september 2010

piadas

Mettemus skriver:

Her er Rooneys hule i uge 23+0. Mere og mere rund, men stadig ikke i vejen - elsker den!

Hvor ser du godt ud!

Man fristes til at sige - og det er så her i baggrunden diverse madorgier med makrel i tomat og pommes frites udspiller sig!

Vi var på Old Trafford i vinterferien - en skam det ikke er nu, vi skal afsted! Så kunne vi da have købt ind i vildskab til dig, for der var godt nok mange ting i deres fanshop, som man slet ikke kan forestille sig bliver produceret!

Anmeld

28. september 2010

Mettemus

piadas skriver:

Hvor ser du godt ud!

Man fristes til at sige - og det er så her i baggrunden diverse madorgier med makrel i tomat og pommes frites udspiller sig!

Vi var på Old Trafford i vinterferien - en skam det ikke er nu, vi skal afsted! Så kunne vi da have købt ind i vildskab til dig, for der var godt nok mange ting i deres fanshop, som man slet ikke kan forestille sig bliver produceret!

Haha! Ja det er nemlig der jeg går amok - lidt endnu, vi flytter på fredag. Så er der endnu mere plads til madorgier... håber jeg snart udvikler nogle mere gourmetlignende cravings

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

En lun og god hule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.