Babybolig 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

orv orv orv, skal han hedde Rooney?

du er smuk! og er 2. trimester ikke også bare lykken? jeg synes det var så skønt...eller...det synes jeg nu i 3. trimester man kunne stadig komme relativt ubesværet omkring og man kunne stadig nå ting - der var lige kvalmen og opkastningerne, men hvis jeg kunne tage dem fra, så ville jeg gerne være i 2. trimester altid

Det skal han hvis mine brødre får lov til at bestemme. Selv er vi vist mere til helt almindelige navne og overvejer Jacob og Christian, selvom Augustinus lige nu spøger i mit hovede.

Jo 2. trimester er virkelig fantastisk (selvom jeg nu heller ikke havde grund til at være ked af det første). Elsker at maven endelig viser sig, og føler nærmest at jeg stråler. Samtidig kan jeg selv tage strømper på, stadig barbere ben og trave lange ture osv. Skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Det håber jeg godt nok også...

Hvordan går det med dit fine æg?

Anmeld

17. september 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Hvordan går det med dit fine æg?

Ja... det er jo ikke rigtig til at vide...

Jeg ved bare at jeg er sindsygt bange for ikke at være gravid, da jeg nu ved chancerne er små...

Anmeld

17. september 2010

oo

Mettemus skriver:

Det skal han hvis mine brødre får lov til at bestemme. Selv er vi vist mere til helt almindelige navne og overvejer Jacob og Christian, selvom Augustinus lige nu spøger i mit hovede.

Jo 2. trimester er virkelig fantastisk (selvom jeg nu heller ikke havde grund til at være ked af det første). Elsker at maven endelig viser sig, og føler nærmest at jeg stråler. Samtidig kan jeg selv tage strømper på, stadig barbere ben og trave lange ture osv. Skønt!

gok gok de 3 sidste ting kan jeg næsten ikke mere - ikke uden at jeg hyler lidt over det i hvert fald

årh ja, alle de dejlige navne man får foræret Min mor gav os allernådigst "Ellinor"  jeg har haft en periode hvor jeg var svært glad for Bjørnstjerne...muligvis fordi jeg læste Bjørnstjerne Bjørnssons værker på daværende tidspunkt 

Anmeld

17. september 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

gok gok de 3 sidste ting kan jeg næsten ikke mere - ikke uden at jeg hyler lidt over det i hvert fald

årh ja, alle de dejlige navne man får foræret Min mor gav os allernådigst "Ellinor"  jeg har haft en periode hvor jeg var svært glad for Bjørnstjerne...muligvis fordi jeg læste Bjørnstjerne Bjørnssons værker på daværende tidspunkt 

Haha! Præcis sådan har jeg haft det med "Nora" (Et Dukkehjem) - her har Jens så nedlagt verdens største og kraftigste veto...

Anmeld

17. september 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja... det er jo ikke rigtig til at vide...

Jeg ved bare at jeg er sindsygt bange for ikke at være gravid, da jeg nu ved chancerne er små...

Det kan jeg godt forstå - kender godt fornemmelsen af at man næsten er bange for at trække vejret og derved gøre noget forkert. Hvornår ved du noget?

Anmeld

17. september 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå - kender godt fornemmelsen af at man næsten er bange for at trække vejret og derved gøre noget forkert. Hvornår ved du noget?

Ja, og jeg har jo allermest bare lyst til at være positiv og tro på... Men hold da op det er svært... 

POSITIVE TANKER - POSITIVE TANKER - POSITIVE TANKER - POSITIVE TANKER

Klinikken siger den 27., men havde jo egentlig ægløsning for en uge siden, så om en uge kan jeg nok ikke lade være teste...

Anmeld

17. september 2010

blomst84

WAUW hvor ser du bare godt ud  man kan se hvordan dine øjne stråler og ja det er virkelig skønt at vise maven frem  

Knus Sabrina 23+1  

Anmeld

17. september 2010

Riksen

Ih, hvor er du fin! Så flot en mave! Jeg kan godt forstå at du er glad for den.

Anmeld

18. september 2010

Blyb

Mettemus skriver:

Tak skal du ha - og hvor dejligt at have dig på holdet igen!

Jeg har det rigtig godt, ingen gener udover en lille smule halsbrand - det er sgu billigt sluppet og jeg er SÅ tilfreds og glad

Tak skal du have Mette Jeg er dog meget forsigtig med at glæde mig for meget endnu..

Det glæder mig meget at høre, du har en god graviditet. Det er fortjent oven på de frygtelige aborter..

Klem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.