Babybolig 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Pige2009

Mettemus skriver:

Tak  Synes også godt den må holde lidt igen nu - ellers blir jeg jo enorm! Men jeg havde heller ingenting før 19+, så det er gået vildt stærkt

Jeg tror først min kom rigtigt efter 29+...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Nadia&Daniel

Mettemus skriver:

Ih tak Hvordan går det hos jer?

Det går godt - har små 7 uger til terminen, så kan godt mærke at h*n er begyndt at presse lidt mere på i maven, døjer desværre lidt med mavesmerter, men ikke nok til at jeg klager (højlydt) endnu..

Dog er jeg begyndt at gå til noget ekstra scanninger - da jeg er 33+3 i dag - og guldklumpen ligger under kurven vægtmæssigt. Da jeg var 32+6 vejede h*n 1714 gram, men de er ikke bekymret, for mave's omkreds er som den skal være, det er hoved -og lårbenet's vægt/mål som trækker ned på vægten. Men de vil gerne lige holde øje med vægten for en sikkerhedsskyld. Hun var simplehen så sød hende som scannede mig, så er helt tryg ved det hele

Anmeld

17. september 2010

businesstigger

Fin mave - og det er med at nyde det at den ikke er i vejen endnu!

Anmeld

17. september 2010

Mettemus

businesstigger skriver:

Fin mave - og det er med at nyde det at den ikke er i vejen endnu!

Jeg nyder det også i fulde drag - kan jo godt læse ud fra alle indlæggene herinde, at det ikke kommer til at vare evigt

Anmeld

17. september 2010

Mettemus

Nadia&Daniel skriver:

Det går godt - har små 7 uger til terminen, så kan godt mærke at h*n er begyndt at presse lidt mere på i maven, døjer desværre lidt med mavesmerter, men ikke nok til at jeg klager (højlydt) endnu..

Dog er jeg begyndt at gå til noget ekstra scanninger - da jeg er 33+3 i dag - og guldklumpen ligger under kurven vægtmæssigt. Da jeg var 32+6 vejede h*n 1714 gram, men de er ikke bekymret, for mave's omkreds er som den skal være, det er hoved -og lårbenet's vægt/mål som trækker ned på vægten. Men de vil gerne lige holde øje med vægten for en sikkerhedsskyld. Hun var simplehen så sød hende som scannede mig, så er helt tryg ved det hele

Nå, det var dejligt med godt personale - det er virkelig en stor del af det! Og hvis de ikke er nervøse, er det vel bare dejligt at få nogle ekstra muligheder for at se den lille?

Anmeld

17. september 2010

MM1987

ENDELIGE.... Kom der et mavebillede fra dig

Og sikke en fin en

Dejligt du har en nem graviditet, det er virkelig også fortjent...

Anmeld

17. september 2010

merichs

Mettemus skriver:

Tak tak og i lige måde! Du må efterhånden så småt begynde at være lidt utålmodig?

Tak  Lidt er vidst en underdrivelse  Men kan slet ikke forstå at der ikke er længere til termin

Anmeld

17. september 2010

oo

orv orv orv, skal han hedde Rooney?

du er smuk! og er 2. trimester ikke også bare lykken? jeg synes det var så skønt...eller...det synes jeg nu i 3. trimester man kunne stadig komme relativt ubesværet omkring og man kunne stadig nå ting - der var lige kvalmen og opkastningerne, men hvis jeg kunne tage dem fra, så ville jeg gerne være i 2. trimester altid

Anmeld

17. september 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

ENDELIGE.... Kom der et mavebillede fra dig

Og sikke en fin en

Dejligt du har en nem graviditet, det er virkelig også fortjent...

Tak for det - jeg nyder det virkelig også. Håber snart at se mavebilleder fra dig også!

Anmeld

17. september 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Tak for det - jeg nyder det virkelig også. Håber snart at se mavebilleder fra dig også!

Det håber jeg godt nok også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.