Babybolig 23+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

PeruBaby

Ihh, hvor ser din mave dejlig ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Mettemus

PeruBaby skriver:

Ihh, hvor ser din mave dejlig ud

ihh tak skal du ha'! Hvordan går det med dig?

Anmeld

22. september 2010

PeruBaby

Mettemus skriver:

ihh tak skal du ha'! Hvordan går det med dig?

Fint , fint! Maven vokser også derudaf her. Var til scanning i går og alt så fint ud, så det er skønt. Jeg rejser til DK på fredag så jeg ville godt lige havde tjekket op på om alt var som det skulle være med bebsen- og det var det heldigvis. Det bliver en lang tur i fly, men så kan jeg nå at se familie og venner mens det stadigt er muligt at mobilisere sig, så det glæder jeg mig rigtig meget til...

Anmeld

25. september 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Nej ikke så meget ham, men de kommende onkler er glødende fans og har krævet (!), at baby kommer til at hedde et eller andet med Rooney - om det så var en dreng eller pige. At det viser sig at det er en dreng er bare vand på deres mølle De har været ude og kigge efter små spillerdragter og sutter med Man U-logo.

Herhjemme er det Liverpool der er i MEGET høj kurs, min kæreste og svoger er kæmpe fans (hmm de ville nok ikke gå så godt i spænd med din lille drengs onkler, Man U og Liverpool haaader hinanden, ihh det fodbold altså), men her kigges der også på små spillertrøjer osv osv What to do, What to do.. Men håber i hvert fald at mini Rooney har det perfekt!

Anmeld

26. september 2010

lillemunk

Hvor er du bare smuk gravid.
Så flot den mave er

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Du ser satme godt ud 

Itroligt du stadig kan have cowboybukser på  Kan jeg ikke længere, og er "kun" 15+3

Anmeld

26. september 2010

Mettemus

lillemunk skriver:

Hvor er du bare smuk gravid.
Så flot den mave er

Ihh tak, den slags kan man ikke høre for tit! Især ikke i dag hvor jeg for 20. gang har spildt et eller andet ned af mig selv, lagt maven op i noget og i det hele taget føler mig lidt klodset

Anmeld

26. september 2010

Mettemus

SoffiLine skriver:

Du ser satme godt ud 

Itroligt du stadig kan have cowboybukser på  Kan jeg ikke længere, og er "kun" 15+3

Ville ønske jeg kunne prale af at det var alm. jeans, men det er "deværre" en mama-model fra h&m med plads til ekstra flæsk og mave. De gamle voksede jeg ud af for 5-6 uger siden.

Men tak alligevel

Anmeld

26. september 2010

Maja88

SoffiLine skriver:

Du ser satme godt ud 

er du sikker på der ikke er 2 i din mave.

Jeg har stadigvæk en del plads i mine jeans men har det nu mere rart i mine fitnessbukser eller mine mamalicious bukser,.. ventebukser er bare guds gave til gravide kvinder.men kan da få en hånd eller 2 i de gamle bukser endnu så.

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Maja88 skriver:

er du sikker på der ikke er 2 i din mave.

Jeg har stadigvæk en del plads i mine jeans men har det nu mere rart i mine fitnessbukser eller mine mamalicious bukser,.. ventebukser er bare guds gave til gravide kvinder.men kan da få en hånd eller 2 i de gamle bukser endnu så.

Er helt sikker

Men min mave vokser os som lynest hast

skal ned og købe nogle vente bukser i nsæte uge

er lidt træls bare at rende i løse bukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.