Grynt/Tina skriver:kmadum skriver:
Hej min højt elskede søster...
Var jo nødt til at gå ind og finde dit indlæg, regnede mig tilbage til, hvornår i cirka kom hjem fra ferie ;)
Endnu engang tilykke, du er bare den sejeste jeg kender, men vi er jo også i nær familie....:P
Pøj pøj med det hele, håber snart du har "mod" på at fortælle det til resten af familien...
Tror og håber på vores mavser skal vokse sammen, det kunne være skønt at prøve:)
De kærligste tanker fra din lillesøster
Sikke da en dejlig besked at få fra sin søster. (L) Lisbeth, du er virkelig heldig, at du sådan har en fantastisk, varm, forstående familie, som er så fyldt af kærlighed til hinanden. (L) Jeg håber din søster og dig kommer til at følges ad med jeres maver.
Forresten Lisbeth, hvordan går det med Marc, bebs og rygestop?
KH Tina nu på dag 35
Ja min søster er skøn....
Jeg dummede mig den anden aften, og kom til at fortælle min mor om bebs, hendes kommentar var med bedrøvet stemme "jamen Lisbeth altså" åh hun gør mig så ked.....jeg ved godt at hun kommer til at elske barnet ligeså højt som de andre, men jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke kan glædes fra starten....
Rygestoppet kører bare, tænker på det en enkelt gang imellem men det er sjældent..... hold da op er der allerede gået 35 dage for dig, jamen så nærmer jeg mig jo nok de 30......vildt men godt.
Bebs har det forhåbentlig godt, har stadig kvalme+o( hvis jeg ikke spiser tit, men det gør jeg jo så, og kiloene formerer sig::@, men det må jeg slås med bagefter. Jeg har endelig taget mig sammen til at bestille tid hos lægen, men skal først afsted når jeg er i uge 12.
I aftes var jeg til forældremøde i Marcs klasse, jeg havde aftalt med læreren at jeg skulle fortælle lidt om Marc, for dælan det var hårdt, men godt da det var overstået, en åben mor takkede for min ærlighed, og fortalte at der allerede havde været hvisken i krogene om ham, så det var rart at få klar besked. Vi fik også fortalt de andre forældre at vi gør alt for at det kommer til at fungere både for Marc, og deres børn.
De seneste tiltag er at han har fået sit eget bord, og han har fået lov at have tasken og jakken i klassen. Hans frikvarter skal tilbringes i kassen, men i legetiden er hans udeområde så blevet udvidet.
Jeg kører ham ikke længere derop, da vi havde to morgener hvor han kammede helt over og bare ville med hjem igen, jeg var klar til at give ham lov, men de kloge mente ikke han måtte vinde, nu tager han med bussen. Idag ville han så ikke afsted, så jeg fulgte ham helt ind i bussen.
Vi skal mødes med skolepsykologen snarest, da klasse læreren ikke kan bliver ved med at finde resurser til at mandsopdække ham.
Lisbeth. 9+4