Hejsa Tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

mor til en del

Her startede dagen rigtig skidt, jeg installerede en eller anden windows opdatering, med det resultat at vores pc gik total død, den vil nu slet ikke gå ind i windows>( jeg var ikke særlig populær hos resten af familien, og det blev slet ikke bedre da det viste sig at vores IT mand først kommer hjem fra ferie på lørdag....

Manden har gudskelov lånt en bærbar med hjem i hans ferie, så den sidder jeg og hakker på nu...

Senere på dagen skete der dog noget positivt, som jeg næsten ikke tør skrive, men jeg satse, og håber at ikke for mange af mine familie medlemmer der læser med herinde.....så her kommer det.....jeg har testet positiv, og det var ikke en epo test.....

Jeg håber at det hele er som det skal være, jeg er noget så træt, men har ellers ingen gener....jeg håber.......:D

Lisbeth..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Kaufie

Iiiiihhhh. tillykke med den lille bitte spire - må den gro og udvikle sig til endnu et perfekt individ.....

Anmeld

22. juli 2008

Muffinmus

HAAAAAAA- hvor vildt !!!!!
Hold kæft mand....så er unge nr 9 jo på vej. Ej altså.. og så skal du måske et smut ind forbi marts terminen og hilse på de ensomme tøser derinde..host host:)
TILLYKKE med de 2 streger.... helt tosset med alle de unger, men du er vist bare født til at være multi mor med hænderne fulde:)

Anmeld

22. juli 2008

bette

uhh tillykke med det8D
hvor syret du har så mange børn.. tager sku hatten af for dig..
men det må også være skønt at være omgivet af sine kære..!!!(H)

Anmeld

22. juli 2008

LouiseViola

Ej hvor vildt! Stort tillykke med de 2 streger, hvor er det skønt!

Anmeld

22. juli 2008

Tynen

LISBETH FOR DÆLAN!!!
TILLYKKE!!!!!! :))

Hvor er det bare fedt for jer!! - Så skal I da næsten også have nr. 10 med :)

Anmeld

22. juli 2008

Lise

Aj hvor vildt!!! 8D Tillykke med det..

Måske der også er en 10. derinde?

Anmeld

22. juli 2008

ivfmarie

fock asier!! 9 ( [f]NI[/f] ) børn... Nå ja, hvorfor ikke - det kan vel ikk være den store forskel. 1000 gange tillykke! Håber at alt arter sig som det skal!! Og pøj pøj med pc'en ;) Marie - lidt i chok, på den gode måde

Anmeld

22. juli 2008

BellaT

Viiildt! Så mange guldklumper! Tillykke med din voksende rigdom.:))

Knus fra Helle(H)...

Anmeld

23. juli 2008

Muffinmus

Ih jeg synes altså det er lidt vildt...vidste jo godt det kunne ske for jer da du jo sagde at i ikkke lige brugte noget og at det kom hvis det kom...men blev alligevel noget overrasket over det da du skrev.....:):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.