Hejsa Tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2008

Marco2

Jamen tillykke Lisbeth. Godt gået.

Så bliver det dit 9. eller rettere dit 10. hvis man tæller Tommys med, og det skal man vel nok, når du har været i dets liv så mange år.

Det er sgu sejt.

Fortalte det til manden, og hans kommentar var...Hvilken bil har man så?? :D ... mænd

AG - kun mor til én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Ny mor

Ej, Lisbeth, hvor vildt :)) :)) Er det så nr. 9 ;) Stort tillykke "mor til mange", ha, ha.....
Knus Birgitte

Anmeld

23. juli 2008

Mikkelmusen

Stort tillykke herfra :) er dybt misundelig :)

Anmeld

23. juli 2008

mor til en del

Lise skriver:

Aj hvor vildt!!! 8D Tillykke med det..

Måske der også er en 10. derinde?

Det vil jeg ikke håbe, men skulle det vise sig at være sådan, klarer jeg såmænd også det..

Lisbeth

Anmeld

23. juli 2008

mor til en del

Marco2 skriver:

Jamen tillykke Lisbeth. Godt gået.

Så bliver det dit 9. eller rettere dit 10. hvis man tæller Tommys med, og det skal man vel nok, når du har været i dets liv så mange år.

Det er sgu sejt.

Fortalte det til manden, og hans kommentar var...Hvilken bil har man så?? :D ... mænd

AG - kun mor til én

Ha ha, ja typisk mænd, du kan hilse og sige at manden har en 10 pers. bus, og jeg har en lille gammel, men funktionel Lada...

Lisbeth.

Anmeld

23. juli 2008

Susan1978

kæft du er nok den sejeste mor jeg "kender"

kan man ikke springe fra 3-7 børn sådan ubemærket... er sikker på når man når derop, så blir det hele bare så meget lettere.. (uden at vide det selvfølgelig)

Men stort tillykke med spiren...

knus Susan og Emil

Anmeld

23. juli 2008

Joan ( Smallie )

Tillykke med de 2 streger:D

Så kommer vi til at få børn tæt op af hinanden igen. Dejligt;)

Så kan vi holde mave møde igen.

(H) Joan som kender det der med at være træt og kvalme.

Anmeld

23. juli 2008

Nadi

Lisbeth for hulan!!!!

Ej TILLYKKE med nr 9 ;)

-Nadia

Anmeld

23. juli 2008

mor til en del

MariaE skriver:

HAAAAAAA- hvor vildt !!!!!
Hold kæft mand....så er unge nr 9 jo på vej. Ej altså.. og så skal du måske et smut ind forbi marts terminen og hilse på de ensomme tøser derinde..host host:)
TILLYKKE med de 2 streger.... helt tosset med alle de unger, men du er vist bare født til at være multi mor med hænderne fulde:)

Jeg skal nok melde mig på marts terminen, men ikke endnu, jeg har en kær søster som prøver at bliver gravid med nr. 2. derfor skal hun helst ikke have noget at vide endnu, så jeg holder mig til her indtil, hun lurer lunten, eller jeg selv bryder ud i fuld jubel.....

Lisbeth

Anmeld

23. juli 2008

Plysbjørnen

Øh jo tillykke herfra også, det er godt nok noget af en flok du der har fået dig...

Synes nu alligevel at det er sejt gået...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.