Hvornår ringede i til familie mv.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

SannaFo1

Glad for jeg kunne hjælpe

I kommer 100& sikkert til at være meget glade for at have lidt alenetid med den lille nyfødte baby

Og held og lykke med imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Tina&Laura

SannaFo1 skriver:

Glad for jeg kunne hjælpe

I kommer 100& sikkert til at være meget glade for at have lidt alenetid med den lille nyfødte baby

Og held og lykke med imorgen

Det kunne du i hvertfald.

Ja det tror jeg også at vi ville blive meget glade for!

Mange tak skal du have, hehe. Er godt nok lidt nervøs, men tror det er fordi jeg ved at det skal ske - det er lidt noget andet når man bare sådan går igang af sig selv (kunne jeg forestille mig)  :-)

Anmeld

16. september 2010

Vidunderligeunger

hej

jeg fik PKS, og det var kl. 9 vi skulle derop... Da vi ikke havde ringet kl. 14 endnu (fordi vi lige ville være os selv med baby) ringede de og hørte til om der var sket noget hehe, men det var der jo heldigvis ikke. Om aftenen kl. 20 kom begge bedsteforældre!!

Anmeld

16. september 2010

klmf

Vi havde fra starten meldt ud, at ingen fik det at vide før der var noget action, så de nærmeste fik en opringning om aftenen og ellers kom runde-SMS'en til sin ret kl.7 næste morgen, da jeg havde ligget vågen hele natten og beundret vidunderet Synes ikke der er nogen grund til at de vidste det, ved min mor bare ville gå og være nervøs indtil hun så hørte mere og det synes jeg ikke gavner nogen... Det er også dejligt, det er lidt 'hemmeligt'

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

Ja det er helt klart noget andet når man går igang af sig selv. Man aner jo ikke hvornår det sker eller noget.

Men kan forestille mig det må være nervepirrende at vide at lige om lidt så skal min fødsel sættes igang.

Men glæder mig til at se lillepigen når du sætter nogle billeder ind

Anmeld

16. september 2010

LIZO

jeg er blevet sat i gang begge gange.

første gang ringede vi kort efter fødslen. ingen viste jeg skulle sættes i gang. viste jo det kunne tage mange dage, og gad ikke alle de sms.

her anden gang viste min mand søster det. hun skulle tage liam. hun fik det afvide aften før.  rinegede til min famile kort efter fødslen. kom lidt uventet da jeg blev sat i gang før tid

Anmeld

16. september 2010

quar20

Tina&Daniel skriver:

Aj okay, så kan man jo godt forstå at du ikke lige synes nyheden skal ud før ..utålmodigheden længe leve :-) suk!

hi hi Præcis..!!  Det var faktisk RIGTIG RIGTIG irriterende..! Hun valgte også at ringe til ALLE i min mand familie og fortælle der 00.06 at nu var han endelig kommet til verden..!!

Anmeld

16. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tina&Daniel skriver:

Hvad synes du så var den bedste løsning? 

Jeg synes bedst om 1. gang, at der var ingen der vidste noget

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

quar20 skriver:

hi hi Præcis..!!  Det var faktisk RIGTIG RIGTIG irriterende..! Hun valgte også at ringe til ALLE i min mand familie og fortælle der 00.06 at nu var han endelig kommet til verden..!!

Hehe, lidt sjovt.

Hun måtte have været MEGET glad, men måske ..ja en smuuule irreiterende! 

Anmeld

16. september 2010

quar20

Tina&Daniel skriver:

Hehe, lidt sjovt.

Hun måtte have været MEGET glad, men måske ..ja en smuuule irreiterende! 

arhhh DESVÆRRE var hun ikke SÅ glad igen.. Eller jo måske..! Men det ændrede sig ihvertfald efter 1 uge..!!

Men ja ja nok om det - der sker jo et eller andet i hver familie..!! =)

Syntes du skal føle hvad du bedst vil ha det godt med..!! Desuden kan du jo ALTID ringe til dem alle lige efter hvis du har lyst til det..!! Det kan jo også være du venter lidt så i bare får slappet af og får nydt " rusen"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.