Hvornår ringede i til familie mv.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Tina&Laura

Solajma skriver:

Vi ringede lige efter fødslen, begge gange

Så ingen grund til at de skulle gå og trippe, før fødslen VAR overstået..

Dog vidste de hvilken dag jeg skulle sættes igang med Silas, men når det var med stikpiller, var der jo ingen der vidste om det ville blive den dag

Nej tænker også at det nok godt kunne stresse en lidt hvis man ved at de bare står og venter på 'resultater' ;-) ..samtidig er det nok ikke lige dét der fylder ens hoved mest - kunne jeg forestille mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Tina&Laura

Heise skriver:

ja, undskyld:

held og lykke med imorgen!!!

Mange tak skal du have :-) ..

Anmeld

16. september 2010

oo

nu skal min mor jo være assistent ved vores hjemmefødsel, så hun blir jo ringet op i god tid når vi mener der er noget i gærde (hun skal fra københavn til Faaborg), så hun ved det i god tid, og så går jeg ud fra hun sender beskeden ud i familien. da min søster fødte skrev min mor til os andre, da min søster kørte på fødegangen og så sad vi ellers og ventede, til min søster og svoger selv ringede og fortalte at det var sket og hvornår vi måtte komme. vi ringer selv rundt til alle når babyen er kommet og fortæller hvornår folk kan komme og kukkelure. Sørens familie ved ikke noget før på det tidspunkt.

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

Tjuhl skriver:

nu skal min mor jo være assistent ved vores hjemmefødsel, så hun blir jo ringet op i god tid når vi mener der er noget i gærde (hun skal fra københavn til Faaborg), så hun ved det i god tid, og så går jeg ud fra hun sender beskeden ud i familien. da min søster fødte skrev min mor til os andre, da min søster kørte på fødegangen og så sad vi ellers og ventede, til min søster og svoger selv ringede og fortalte at det var sket og hvornår vi måtte komme. vi ringer selv rundt til alle når babyen er kommet og fortæller hvornår folk kan komme og kukkelure. Sørens familie ved ikke noget før på det tidspunkt.

Ja det er klart, når hun skal være med til jeres hjemmefødsl, at hun skal vide det med det samme :-)

Jeg tror bare vi tager det som det kommer, måske vi slet ikke har overskud til at fortælle noget før fødslen er overstået. Måske vi bare slet ikke kan lade være med at ringe og skrive til gud og hver mand :-)

Anmeld

16. september 2010

quar20

Min kære mand ringede til hans mor om morgenen hvor vandet var gået om natten..! Min fødsel trak SÅ meget ud så da hun vidste at vi sku på FG kl. 9 om morgenen valgte hun så at ringe op på fg hele 3 gange for at høre hvordan det gik.. Det måtte Jm selvf. ikke udtale sig om så de hentede Rasmus HVERGANG...!!

Denne gang skal vi ha Tino passet- DOG IKKE HOS DEM - og de får først noget at vide når vi er kommet hjem - hvis alt går vel selvfølgelig kommer vi hjem et par timer efter..!! Jeg vil bare ha RO, og ikke mindst til Tino være den aller første udover mig og Rasmus til at holde Lillebror..!!

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

quar20 skriver:

Min kære mand ringede til hans mor om morgenen hvor vandet var gået om natten..! Min fødsel trak SÅ meget ud så da hun vidste at vi sku på FG kl. 9 om morgenen valgte hun så at ringe op på fg hele 3 gange for at høre hvordan det gik.. Det måtte Jm selvf. ikke udtale sig om så de hentede Rasmus HVERGANG...!!

Denne gang skal vi ha Tino passet- DOG IKKE HOS DEM - og de får først noget at vide når vi er kommet hjem - hvis alt går vel selvfølgelig kommer vi hjem et par timer efter..!! Jeg vil bare ha RO, og ikke mindst til Tino være den aller første udover mig og Rasmus til at holde Lillebror..!!

Aj okay, så kan man jo godt forstå at du ikke lige synes nyheden skal ud før ..utålmodigheden længe leve :-) suk!

Anmeld

16. september 2010

Bette81

Puha.. Jeg synes det er ulideligt at vide at ens kære ligger der og føder. Der går rigtig mange tanker igennem hovedet på en. Jeg vidste da min søster var taget på sygehuset da nr. 2 skulle komme til verden, og det var nogle meget lange timer at gå og vente. Jeg selv vil helt klart vente til den ER kommet til verden på sygehuset, så kan man ringe til de nærmeste og sende en sms til de andre man gerne vil fortælle det. Man har nok ikke overskud/tid til at snakke og fortælle til alle med det samme. Men tror også det er vigtigt, som andre har nævnt, at man har gjort sig klart inden man tager afsted, hvornår man gerne vil have besøg, og at det er okay at vente til der er faldet lidt ro over det hele. Der skal jo nok blive rig mulighed for at se den lille og de nye forældre ;-)

Men generelt helt op til en selv, jeg kan bare huske jeg ikke synes det var så rart at vide hvad min søster var igang med..

Anmeld

16. september 2010

SaNiNa

jeg blev sat i gang fredag mogen med stikpille. lørdag morgen fik jeg taget vandet og sat ve- drop min mor kom ved en 9 tiden da hun skulle være med til fødslen.

Resten viste godt jeg blev sat igang da jeg hvade det rigtig dårlig med mange veer i 5 uger op til.

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

Bette81 skriver:

Puha.. Jeg synes det er ulideligt at vide at ens kære ligger der og føder. Der går rigtig mange tanker igennem hovedet på en. Jeg vidste da min søster var taget på sygehuset da nr. 2 skulle komme til verden, og det var nogle meget lange timer at gå og vente. Jeg selv vil helt klart vente til den ER kommet til verden på sygehuset, så kan man ringe til de nærmeste og sende en sms til de andre man gerne vil fortælle det. Man har nok ikke overskud/tid til at snakke og fortælle til alle med det samme. Men tror også det er vigtigt, som andre har nævnt, at man har gjort sig klart inden man tager afsted, hvornår man gerne vil have besøg, og at det er okay at vente til der er faldet lidt ro over det hele. Der skal jo nok blive rig mulighed for at se den lille og de nye forældre ;-)

Men generelt helt op til en selv, jeg kan bare huske jeg ikke synes det var så rart at vide hvad min søster var igang med..

Men chance for at komme til at lyde lidt egoistisk  ..men jeg havde da bare overhovedet ikke tænkt på de som skulle sidde og vente på mere info.

Ved at min mor rigtig gerne vil vide det da hun har nogle timers kørsel hjemmefra og jeg vil egentlig gerne have at hun kommer med det samme - hun vil dog bare tage hjem hvor vi bor og vente til at vi er klar til besøg, hvis det skulle trække ud.

Men min svigerfamilie bor lige i området (maks ½time fra sygehuset) og de har været meget utålmodige indtil nu og har skrevet hvér dag 'har du født' - så tænker at det, hvis ikke for mig, så for min kæreste - godt kan komme til at trække tænder ud hvis de ved 'for meget' ..

Anmeld

16. september 2010

Lady Marion <3

He he et par timer efter fødslen sendte vi mms er rundt til familien . kun med et billede af lille gutten   , ingen vidste jeg havde fået veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.