Hvornår ringede i til familie mv.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Tina&Laura

Muffi . skriver:

He he et par timer efter fødslen sendte vi mms er rundt til familien . kun med et billede af lille gutten   , ingen vidste jeg havde fået veer

Det var faktisk en sjov måde at gøre det på ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Lady Marion <3

Tina&Daniel skriver:

Det var faktisk en sjov måde at gøre det på ..

Min søster blev nærmest fornærmet men farmor og farfar blev jo totalt overrasket ,, Ingen skal hygge sig over jeg ligger i smerter hi hi   Held og lykke , det er alletiders oplevelse ..

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

Muffi . skriver:

Min søster blev nærmest fornærmet men farmor og farfar blev jo totalt overrasket ,, Ingen skal hygge sig over jeg ligger i smerter hi hi   Held og lykke , det er alletiders oplevelse ..

Hehe, jeg synes det var en sjov måde at gøre det på.

Har lovet min søster at sende et billede da hun ikke har tid til at tage her ned sådan uden videre :-)

Mange tak skal du have.

Anmeld

16. september 2010

Mathilde

Vi ringede først rundt efter jeg havde født og vi lige var kommet lidt til os selv... Kun min mor vidste, at jeg havde veer, men ikke at vi kørte på sygehuset.

Anmeld

16. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang ringede vi først, da havde født - vi var stadigvæk på fødestuen

2. gang vidste vores mødre og begge vores søster, at nu var vi kørt på hospitalet

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

MoarHvidovre skriver:

1. gang ringede vi først, da havde født - vi var stadigvæk på fødestuen

2. gang vidste vores mødre og begge vores søster, at nu var vi kørt på hospitalet

Hvad synes du så var den bedste løsning? 

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

Vi ringede til de nærmeste i familien og vores nærmeste venner da veerne gik igang.

Så sagde vi at de ikke skulle ringe til os (da der tit er mange der er meget nyskerrige og ringer hele tiden gennem forløbet) og vi nok skulle ringe da det var overstået.

Vi valgte med vores første barn at vi ikke ringede til nogen før vores datter var ca. 1 time gammel, da det betød meget for os at vi kunne have hende i fred og ro den første time så alle ikke kom brasende ind lige da hun var kommet ud.

Med nummer to gjorte vi på samme måde, men svigermor skulle med til fødslen så hende ringede vi til først så vi kunne følges ud til hospitalet.

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

SannaFo1 skriver:

Vi ringede til de nærmeste i familien og vores nærmeste venner da veerne gik igang.

Så sagde vi at de ikke skulle ringe til os (da der tit er mange der er meget nyskerrige og ringer hele tiden gennem forløbet) og vi nok skulle ringe da det var overstået.

Vi valgte med vores første barn at vi ikke ringede til nogen før vores datter var ca. 1 time gammel, da det betød meget for os at vi kunne have hende i fred og ro den første time så alle ikke kom brasende ind lige da hun var kommet ud.

Med nummer to gjorte vi på samme måde, men svigermor skulle med til fødslen så hende ringede vi til først så vi kunne følges ud til hospitalet.

Det lyder som en rigtig god løsning faktisk :-) ..

Anmeld

16. september 2010

SannaFo1

Ja, jeg er også meget tilfreds når jeg kigger tilbage på det.

Det er så hurtigt at man får nok. Vi slukkede simpelthen vores mobiler hvis nu der skulle være nogle der ringede alligevel.

Roen efter fødslen er det jeg er mest glad for at jeg valgte at der skulle gå 1 time.

Synes det er vært at overveje Det er jer der er blevet forældre og ikke alle de andre

De skal nok nå at se den lille

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

SannaFo1 skriver:

Ja, jeg er også meget tilfreds når jeg kigger tilbage på det.

Det er så hurtigt at man får nok. Vi slukkede simpelthen vores mobiler hvis nu der skulle være nogle der ringede alligevel.

Roen efter fødslen er det jeg er mest glad for at jeg valgte at der skulle gå 1 time.

Synes det er vært at overveje Det er jer der er blevet forældre og ikke alle de andre

De skal nok nå at se den lille

Faktisk et meget godt udgangspunkt at tage; det er os der er blevet forældre, ikke dem!

Mange tak for dit svar i hvertfald.

Nu kommer min kæreste snart hjem fra arbejde og så må vi jo se hvad han synes. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.