Hvornår ringede i til familie mv.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
40 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Tina&Laura

Hej.
Jeg skal sættes igang imorgen, men familien (udover min egen mor) ved ikke noget om det, da vi synes at de skal opleve 'overraskelses-momentet' der er i det.

Jeg skal have taget vandet, så det er jo ikke til at sige om veerne kommer med det samme eller om der går flere timer med ve-drop.

Hvornår ringede i til familie og/eller de skulle vide det?
Da fødslen var igang, efter fødslen eller? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Sabrina

Vi fortalte det først da vores søn var kommet til verden

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

De nærmeste fik da at vide, at NU tog vi afsted..eller hvornår det var planlagt til at foregå.
Men ellers så tog mine mænd de helt store rund-ringninger EFTER det hele var vel overstået.
og det er vel også det mest almindelige.
Iøvrigt meldte vi ud, at folk helst ikke skulle besøge os uopfordret, da vi helst lige ville have ro på tingene de første par dage

Anmeld

16. september 2010

SussieThyssen

PS..held og lykke med det søde ven...hvor ER det spændende

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. september 2010

SiLiMiMa

efter fødslen 1. gang og 2. gang (2. gang var vores søn på 1 år hos mine forældre og sove, da vi havde fejret nytårsaften hos dem).

3. og 4. vidste mormor og morfar det, da de sku passe de andre 2/3Resten af familien fik det at vide efter fødslen.

men altså, det bestemmer man jo selv, hvad man har det bedst med

... min svigerinde sendte mig løbende sms under hendes 2. fødsel og ved den første fik vi også besked om, at de var taget på sygehuset.

heise

Anmeld

16. september 2010

Mig med maven

Weeeeee... Du skal snart have en lille bitte baby!!! Bliver spændende

Jeg skrev rundt klokken halv et om natten til hele banden da vandet gik. Lidt i panik og lidt i glæde!

Skrev så med dem hele dagen, men talte ikke med nogen af dem. Så ringede min mand til dem allesammen, da han sad med baby i armene!

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

SussieThyssen skriver:

De nærmeste fik da at vide, at NU tog vi afsted..eller hvornår det var planlagt til at foregå.
Men ellers så tog mine mænd de helt store rund-ringninger EFTER det hele var vel overstået.
og det er vel også det mest almindelige.
Iøvrigt meldte vi ud, at folk helst ikke skulle besøge os uopfordret, da vi helst lige ville have ro på tingene de første par dage

Okay - det er svært at finde ud af hvordan det er 'nemmest' for en selv, men mon ikke de får det at vide engang når vi ved at fødslen er tæt-tæt på.

Og mange tak, ja det bliver spændende 

Anmeld

16. september 2010

Maddox

Vi ringede lige efter fødslen, begge gange

Så ingen grund til at de skulle gå og trippe, før fødslen VAR overstået..

Dog vidste de hvilken dag jeg skulle sættes igang med Silas, men når det var med stikpiller, var der jo ingen der vidste om det ville blive den dag

Anmeld

16. september 2010

SiLiMiMa

ja, undskyld:

held og lykke med imorgen!!!

Anmeld

16. september 2010

Tina&Laura

Mig med maven skriver:

Weeeeee... Du skal snart have en lille bitte baby!!! Bliver spændende

Jeg skrev rundt klokken halv et om natten til hele banden da vandet gik. Lidt i panik og lidt i glæde!

Skrev så med dem hele dagen, men talte ikke med nogen af dem. Så ringede min mand til dem allesammen, da han sad med baby i armene!

Ja det skal jeg, iih. Jeg glæder mig til at se hvad hun er for en :-)

Jeg tror næppe at jeg kan vente til bagefter heller, men det er vel ikke rigtig til at spå om før man er igang :-) ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.