Anonym skriver:
Hvor er du sød.
Det er nemlig et stort pres... og man skal have svaret klar - da langt fra alle kan forstå hvis ikke man for alt i verden føder normalt.. Jeg vil gerne understrege at jeg gerne vil føde normalt - men nok ikke for enhver pris... og da prisen er svær at forudsige, tror jeg at jeg vælger det sikre.
Mht Viktor - ville det så ikke næsten være uansvarligt at insistere på amning!
Tak
Jo, vi gav det en chance på 3 dage, hvor han blev lagt til imens han fik mad i sonden, for ligesom at give ham fornemmelsen af det var her der var mad, men han kunne ikke holde sig suget fast, så 3 dage herefter flaske, og jeg har aldrig fortrudt, jov måske at vi prøvede, men det var nok os fordi jeg slet ikke kunne hænge sammen mere efter 3. dag. Jeg skulle amme og give mad hver 3. time, det tog ca 30 min (altså kl 8-11-14 osv) herefter skulle jeg malke ud så vi havde til næste måltid i 1 time, så jeg havde ikke mere end 1½ times fred til at sove, spise og nyde lille manden og dette var hele døgnet, fuck det var hårdt. Men sygehuset ville jo gerne vi prøvede, "for man skal jo helst amme" 
Jeg er sikker på du tager det valg der er bedst for dig, har du evt prøvet at vende dine tanker med en læge eller jordmoder.
Velbekomme
Anmeld