sikke et dilemma.....
hvor stor er risikoen for at du vil besvime under en fødsel? og hvad sker der hvis du besvimer? hvor hurtigt vågner du igen?
hvis du aller helst vil føde selv, kan i så evt lægge en plan der hedder at der bliver foretaget KS hvis du kan mærke at det ikke går?
jeg fik PKS grundet min lænd, jeg er opereret i lænden og da jeg nåede min termin vidste de ikke hvor meget og hvor lidt der var galt i min lænd... jeg synes ikke mit PKS var en særlig god oplevelse...
men det er der flere grunde til... da vores datter kom ud havde hun problemer med at trække vejret, så hendes far var nødt til at følge med JM sammen med vores datter...
så jeg lå alene på opvågningsstuen indtil jeg igen kunne bevæge benene... og da jeg så kom op på stuen måtte jeg ikke få vores datter over til mig... hun var blevet for kold og skulle ligge med en varmedunk i vuggen...
jeg synes det var en rigtig skidt oplevelse og jeg var utroligt ked af det!
men det er jo ikke sådan et drømme PKS ser ud... nogle får baby op til sig selv mens de ligger og bliver syet sammen... andre får baby med på opvågningsstuen osv osv... det kan være en kanon oplevelse
Anmeld