kan ens barn komme til at lide dagpleje mor bedst???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

mor-til-vanessa

Stoltmor21 skriver:

Ja osse mig

Synes det er et dejlig forum

ja men nogle heftige debatter engang i mellem meget underholdene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Bellinda89

mor-til-vanessa skriver:

ja men nogle heftige debatter engang i mellem meget underholdene

Hehe ja det har du ret i (: Ret så underholdene

Anmeld

14. september 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

eih det vidste jeg slet ikke. men det endte jo godt. hun kom heldigvis ud i god behold.

det er da super dejligt. du må have et godt job.

vanessa er blevet passet nogle gange hos min mor. men ringer hele tiden for at hører hvordan hun har det, selvom jeg ved hun hygger sig og har det godt

hehe ja min mor har gået med barnevogn med hende i 1,5 time i vågen tilstand. det er hvad hun er blevet passet. selv manden har kun passet hende i 1-2 timer. men har aftalt med min mor at hun om nogle uger skal passe hende her hos os, så vi kan gå ud og spise og i bif. så det kun er en flaske hun skal have til natten, ren ble og i seng. for er ikke i tvivl om at min mor kan have hende. det er mig der er lidt skør.

hmm jeg er offentligt ansat som sygeplejerske, så godt job ved jeg ikke om det er, det er jo ikke fordi jeg klappper over timelønnen. men ellers rimelige vilkår når man er på barsel har vi. det mangelede også bare når det er et kvindefag

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

tak linda.

ja det må jeg prøve. nu jeg ved at det altså ikke kan lade sig gøre 

Velbekomme Skriv gerne en update, når der er gået lidt længere tid

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Stoltmor21 skriver:

Hehe ja det har du ret i (: Ret så underholdene

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

- skriver:

Tænker det er alderen der gør det så nemt.

Hun glemmer dig ikke bare pga hun er i dagpleje. 

Min dreng (fra 10.dec) er også lige startet i VS og han er også bare GLAD. 

Så nyd det i stedet, at du ikke skal slås med dårlig samvittighed over et barn der er ked af det.

hvor dejligt din også er glad. tror også det ville være mere hårdt hvis de var kede af det

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

hehe ja min mor har gået med barnevogn med hende i 1,5 time i vågen tilstand. det er hvad hun er blevet passet. selv manden har kun passet hende i 1-2 timer. men har aftalt med min mor at hun om nogle uger skal passe hende her hos os, så vi kan gå ud og spise og i bif. så det kun er en flaske hun skal have til natten, ren ble og i seng. for er ikke i tvivl om at min mor kan have hende. det er mig der er lidt skør.

hmm jeg er offentligt ansat som sygeplejerske, så godt job ved jeg ikke om det er, det er jo ikke fordi jeg klappper over timelønnen. men ellers rimelige vilkår når man er på barsel har vi. det mangelede også bare når det er et kvindefag

ja ville nu være underligt andet.

det er også lidt svært at andre skal passe. nessa er blevet passes nogen gange af min mor og så har jeg været ude med mine veninder og det har jeg haft det fin med selvom jeg selvfølgelig tænker på hende hele tiden. men ved hun har det godt.

ihh bliver rigtig hyggeligt med sådan en kæreste date. det har man også brug for.

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Velbekomme Skriv gerne en update, når der er gået lidt længere tid

jo det gør jeg gerne

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

jo det gør jeg gerne

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.