kan ens barn komme til at lide dagpleje mor bedst???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.189 visninger
39 svar
0 synes godt om
14. september 2010

mor-til-vanessa

har lige afleveret min datter i dagpleje. og det er rigtig dejligt at hun er glad for at være der, der har slet ikke været nogen reaktion og det er nu 14 dage siden hun er startet.

men er da såååå bange for hun ligesom "glemmer" hvem hendes mor er. idag da jeg afleveret hende rækte hun næsten ud efter dagplejemoren og da hun så kom der over prøvede hun at kysse hende.

altså det var mega svært at se, men jo alligevel dejligt at hun føler sig tryk. håber ikke hun glemmer hvem hendes mor er. hvis de kan det. 

kan man glemme hvem sin mor er, når man er så lille???? ( 9mdr )

hilsen liv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Svei

Ja, hvis du tog væk fra hende i flere uger...Et barn på 9 mdr. kan og er nød til at knytte sig til dp når ens mor som normalt er der i den alder, ikke er den der er der hele tiden...det er vel i bund og grund ren overlevelse..

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Jbk skriver:

Ja, hvis du tog væk fra hende i flere uger...Et barn på 9 mdr. kan og er nød til at knytte sig til dp når ens mor som normalt er der i den alder, ikke er den der er der hele tiden...det er vel i bund og grund ren overlevelse..

jeg kunne ALDRIG finde på at tage væk i flere uger er der ret sikker på hun får alt hvad hun skal have herhjemme fra men alligevel.

Anmeld

14. september 2010

thildemus

Nej, det kan hun ikke Hun vil altid elske dig

Vær glad for at hun er så glad dernede - for tro mig, det havde været hårdt, hårdt, hårdt hvis hun havde skreget hver gang du gik.

Tror det er en temmelig normal følelse du går med, men du er jo hendes mor og hun elsker dig

Anmeld

14. september 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

jeg kunne ALDRIG finde på at tage væk i flere uger er der ret sikker på hun får alt hvad hun skal have herhjemme fra men alligevel.

Jo, men børn i den alder lever jo i nuet og når ikke du er der, så må hun bruge den der så er der....

Jeg ville godt nok have svært ved at sende så lille et barn afsted...puha, hatten af for dig.

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Jbk skriver:

Jo, men børn i den alder lever jo i nuet og når ikke du er der, så må hun bruge den der så er der....

Jeg ville godt nok have svært ved at sende så lille et barn afsted...puha, hatten af for dig.

ja men det er man jo desværre nød til engang i mellem og regnede slet ikke med hun ville falde så hurtig til, så havde brug for en lang indkøring inden jeg skal arbejde.

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

hold nu op søde....

du skal være glad for at din datter elsker at blive afleværet hos DP-mor.... det ville være værre hvis hun var bund ulykkelig hver gang:0)

nyd det...

hun glemmer ikke sin mor!

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

thildemus skriver:

Nej, det kan hun ikke Hun vil altid elske dig

Vær glad for at hun er så glad dernede - for tro mig, det havde været hårdt, hårdt, hårdt hvis hun havde skreget hver gang du gik.

Tror det er en temmelig normal følelse du går med, men du er jo hendes mor og hun elsker dig

se det var noget jeg er glad for at hører

ja tror også det ville være hårdt hvis hun bare skreg og skreg. hun piver kun lidt når jeg kommer og henter hende, men det går hurtig over. så det er sådan lidt blandet.

takker

Anmeld

14. september 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

ja men det er man jo desværre nød til engang i mellem og regnede slet ikke med hun ville falde så hurtig til, så havde brug for en lang indkøring inden jeg skal arbejde.

Ja..der føler jeg mig heldig.

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Ni-ko-li-ne skriver:

hold nu op søde....

du skal være glad for at din datter elsker at blive afleværet hos DP-mor.... det ville være værre hvis hun var bund ulykkelig hver gang:0)

nyd det...

hun glemmer ikke sin mor!

nej det håber jeg ikke. men de dage hun bliver hentet sent. ( kl 15 ) så synes jeg jo ikke man har så meget tid sammen. det ikke altid hun lige gider og sove eftermiddag og så kommer hun jo tidligt i seng, så man når kun lige at have 3-4 timer. det er jo ikke særlig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.