mor-til-vanessa skriver:
se det var noget jeg er glad for at hører
ja tror også det ville være hårdt hvis hun bare skreg og skreg. hun piver kun lidt når jeg kommer og henter hende, men det går hurtig over. så det er sådan lidt blandet.
takker
Min dreng havde i øvrigt heller ingen reaktion da han startede i vuggestue, han var bare så glad for dem
Da han havde været der 1/2 år blev han pludselig ked af det når jeg gik og græd voldsomt. Det er virkeligt hårdt at skulle gå fra et barn på den måde og arbejdsdagen bliver meeeeeget lange når man hele tiden tænker på sit lille hjertebarn der sidder med tårer ned af kinderne, rækker ud efter og kalder insisterende på dig. Vores lille adskillelses problem gik hurtigt over, det varede kun 1 uge - men det er tæt på en af de længste uger i min hukommelse! Heldigvis havde han en vaks pædagog der hurtigt afhjalp situationen
Du skal i øvrigt på ingen måde have dårlig samvittighed over at skulle aflevere din datter som 9 mdr. Vores vilkår er alle forskellige og man kan ikke tage sin egen situation og sammenligne med andre. Hun skal jo køres ind og hvis man arbejder, så udløber barslen jo desværre før eller siden
Anmeld