kan ens barn komme til at lide dagpleje mor bedst???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

mor-til-vanessa skriver:

nej det håber jeg ikke. men de dage hun bliver hentet sent. ( kl 15 ) så synes jeg jo ikke man har så meget tid sammen. det ikke altid hun lige gider og sove eftermiddag og så kommer hun jo tidligt i seng, så man når kun lige at have 3-4 timer. det er jo ikke særlig meget

men det er jo sådan det er hvis man har et 8 - 16 job eller 7 - 15 job... så ser hverdagen således ud... og det skal du vænne dig til, ellers skal du lave om på det...

jeg havde rigtig svært ved at vænne mig til det efter at have været på barsel...

men vores datter trives og når vi har muligheden henter vi hende tidligt eller holder hende hjemme eller bedsterne henter hende og så har hun fri en dag eller to:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

thildemus

mor-til-vanessa skriver:

se det var noget jeg er glad for at hører

ja tror også det ville være hårdt hvis hun bare skreg og skreg. hun piver kun lidt når jeg kommer og henter hende, men det går hurtig over. så det er sådan lidt blandet.

takker

Min dreng havde i øvrigt heller ingen reaktion da han startede i vuggestue, han var bare så glad for dem Da han havde været der 1/2 år blev han pludselig ked af det når jeg gik og græd voldsomt. Det er virkeligt hårdt at skulle gå fra et barn på den måde og arbejdsdagen bliver meeeeeget lange når man hele tiden tænker på sit lille hjertebarn der sidder med tårer ned af kinderne, rækker ud efter og kalder insisterende på dig. Vores lille adskillelses problem gik hurtigt over, det varede kun 1 uge - men det er tæt på en af de længste uger i min hukommelse! Heldigvis havde han en vaks pædagog der hurtigt afhjalp situationen

Du skal i øvrigt på ingen måde have dårlig samvittighed over at skulle aflevere din datter som 9 mdr. Vores vilkår er alle forskellige og man kan ikke tage sin egen situation og sammenligne med andre. Hun skal jo køres ind og hvis man arbejder, så udløber barslen jo desværre før eller siden

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Ni-ko-li-ne skriver:

men det er jo sådan det er hvis man har et 8 - 16 job eller 7 - 15 job... så ser hverdagen således ud... og det skal du vænne dig til, ellers skal du lave om på det...

jeg havde rigtig svært ved at vænne mig til det efter at have været på barsel...

men vores datter trives og når vi har muligheden henter vi hende tidligt eller holder hende hjemme eller bedsterne henter hende og så har hun fri en dag eller to:0)

ja man skal jo vende sig til det. normalt så skal jeg arbejde fra 9-17.30 men har søgt noget andet så håber det bliver til senest 15.30.

synes ikke der er nogle andre muligheder. kan heller ikke arbejde nat for så er man jo også smadret om dagen, og der er heller ikke nogen til at være der om natten

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

thildemus skriver:

Min dreng havde i øvrigt heller ingen reaktion da han startede i vuggestue, han var bare så glad for dem Da han havde været der 1/2 år blev han pludselig ked af det når jeg gik og græd voldsomt. Det er virkeligt hårdt at skulle gå fra et barn på den måde og arbejdsdagen bliver meeeeeget lange når man hele tiden tænker på sit lille hjertebarn der sidder med tårer ned af kinderne, rækker ud efter og kalder insisterende på dig. Vores lille adskillelses problem gik hurtigt over, det varede kun 1 uge - men det er tæt på en af de længste uger i min hukommelse! Heldigvis havde han en vaks pædagog der hurtigt afhjalp situationen

Du skal i øvrigt på ingen måde have dårlig samvittighed over at skulle aflevere din datter som 9 mdr. Vores vilkår er alle forskellige og man kan ikke tage sin egen situation og sammenligne med andre. Hun skal jo køres ind og hvis man arbejder, så udløber barslen jo desværre før eller siden

må prøve at lægge den dårlige smavittighed væk

ja den udløber før eller siden. er heller ikke sikkert på jeg bare ville kunne gå hjemme en hel dag med hende altid hvis jeg kunne. er sikkert på det også er godt for dem at komme ud og se andre ansigter.

ej det må have været virkelig hårdt. tror slet heller ikke jeg ville kunne holde ud af gå fra vanessa hvis hun bare græd og græd. men man kan jo ikke gøre noget hvis man skal afsted. men godt han kom hurtig over det igen. håber ikke hun får sådan en tur.

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

mor-til-vanessa skriver:

ja man skal jo vende sig til det. normalt så skal jeg arbejde fra 9-17.30 men har søgt noget andet så håber det bliver til senest 15.30.

synes ikke der er nogle andre muligheder. kan heller ikke arbejde nat for så er man jo også smadret om dagen, og der er heller ikke nogen til at være der om natten

men det er jo heller ikke noget din dejlige pige tager skade af... der er SÅ mange børn der lever sådan:0)

du er en god mor, og du er jo nødt til at arbejde

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Ni-ko-li-ne skriver:

men det er jo heller ikke noget din dejlige pige tager skade af... der er SÅ mange børn der lever sådan:0)

du er en god mor, og du er jo nødt til at arbejde

tak 

ja er nød til at arbejde, så vi kan leve godt

Anmeld

14. september 2010

Ni-ko-li-ne

mor-til-vanessa skriver:

tak 

ja er nød til at arbejde, så vi kan leve godt

præcis...

Anmeld

14. september 2010

BabyStella!

mor-til-vanessa skriver:

har lige afleveret min datter i dagpleje. og det er rigtig dejligt at hun er glad for at være der, der har slet ikke været nogen reaktion og det er nu 14 dage siden hun er startet.

men er da såååå bange for hun ligesom "glemmer" hvem hendes mor er. idag da jeg afleveret hende rækte hun næsten ud efter dagplejemoren og da hun så kom der over prøvede hun at kysse hende.

altså det var mega svært at se, men jo alligevel dejligt at hun føler sig tryk. håber ikke hun glemmer hvem hendes mor er. hvis de kan det. 

kan man glemme hvem sin mor er, når man er så lille???? ( 9mdr )

hilsen liv 

Igår da jeg skulle hente Stella, ville hun ikke over til mig Det gjorde lidt ondt, men pludselig ville hun godt alligevel og så ville hun ikke slippe mig

Børn ved godt, hvem deres mor er

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

BabyStella! skriver:

Igår da jeg skulle hente Stella, ville hun ikke over til mig Det gjorde lidt ondt, men pludselig ville hun godt alligevel og så ville hun ikke slippe mig

Børn ved godt, hvem deres mor er

var da altid noget hun ombestemte sig

tror jeg var begyndt at græde, uden der var nogen der så det

Anmeld

14. september 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

nej det håber jeg ikke. men de dage hun bliver hentet sent. ( kl 15 ) så synes jeg jo ikke man har så meget tid sammen. det ikke altid hun lige gider og sove eftermiddag og så kommer hun jo tidligt i seng, så man når kun lige at have 3-4 timer. det er jo ikke særlig meget

åhhh det er også den følelse jeg er bange for at man føler man ikke ser sit barn. jeg starter når Clara er 1 år og 14 dage gammel. Vi har 14 dage til at køre hende ind hvor vi begge er hjemme (ferie) men jeg er noget spændt på hvordan det skal gå. Tror det er meget naturligt med alle disse følelser.

Men nej hun glemmer ikke sin mor, men ja puha hårdt at se sit barn ville kysse en "fremmed". hmm men dejligt hun har det godt alligevel. hmmm tilvænning Liv. Det er jo en nyt for dig, når du er så meget alene med hende og du er vandt til hun er DIN. Har du fundet job??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.