kan ens barn komme til at lide dagpleje mor bedst???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

åhhh det er også den følelse jeg er bange for at man føler man ikke ser sit barn. jeg starter når Clara er 1 år og 14 dage gammel. Vi har 14 dage til at køre hende ind hvor vi begge er hjemme (ferie) men jeg er noget spændt på hvordan det skal gå. Tror det er meget naturligt med alle disse følelser.

Men nej hun glemmer ikke sin mor, men ja puha hårdt at se sit barn ville kysse en "fremmed". hmm men dejligt hun har det godt alligevel. hmmm tilvænning Liv. Det er jo en nyt for dig, når du er så meget alene med hende og du er vandt til hun er DIN. Har du fundet job??

det er jo så blandet føleser. for det er rigtig dejligt hun er glad for at være der og man har lidt tid for sig selv. det er vildt dejligt at tage ned og træne om morgenen og kunne tage sig god tid og tage et bad og bare kunne nyde det og ikke skulle skynde sig at vaske sæben ud af håret ( hun skal altid have sutten når jeg har sæbe over det hele&nbsp

samtidig så er vanessa sådan en person, der ikke bare lige smiler til alle mennesker, hun skal lige se dem lidt an. så det betyder jo bare hun er tryk, hvilket jo er godt. men stadig lidt hårdt.

har søgt et job som sælger og håber bare jeg får det. det lyder rigtig fedt og så kan jeg stadig bruge min uddannelse og ikke starte "forfra" men hvis jeg ikke får et job så skal jeg tlbage til skole bænken.

hvad med dig? dejligt du kan gå hjemme så lang tid. hvordan kan det være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

det er jo så blandet føleser. for det er rigtig dejligt hun er glad for at være der og man har lidt tid for sig selv. det er vildt dejligt at tage ned og træne om morgenen og kunne tage sig god tid og tage et bad og bare kunne nyde det og ikke skulle skynde sig at vaske sæben ud af håret ( hun skal altid have sutten når jeg har sæbe over det hele&nbsp

samtidig så er vanessa sådan en person, der ikke bare lige smiler til alle mennesker, hun skal lige se dem lidt an. så det betyder jo bare hun er tryk, hvilket jo er godt. men stadig lidt hårdt.

har søgt et job som sælger og håber bare jeg får det. det lyder rigtig fedt og så kan jeg stadig bruge min uddannelse og ikke starte "forfra" men hvis jeg ikke får et job så skal jeg tlbage til skole bænken.

hvad med dig? dejligt du kan gå hjemme så lang tid. hvordan kan det være??

til dig for at du får jobbet. Jamen jeg har 6 mdr. betalt fra job. de almindelige 20 uger fra kommunen med højeste barselsdagpengesats. så skulle jeg være statet midt i november, men har 7 ugers restferie jeg skal afholde fra to ferieår da jeg blev sygemeldt da jeg var i 6 måned. (blev ved med at bløde og var ugens gæst på fødegangen og gynækologisk i en lang periode)

så super fedt med 7 ugeres ferie med fuld løn - lige op til jul. så starter først midt i januar, så får hele julen med og nyråret. Clara er jo født nytårsaften.

Ja det må bare være fedt at have tid til sig selv, åhhh især med badet, haha kender godt det med sutten ( skal faktisk selv nå i bad lige om lidt mens hun sover)

Ja det er fedt hun er tryk, men åhh en kniv i hjertet samtidig. jeg har jo meget svært ved at andre skal passe clara. Er ikke i tvivl om de kan, men det er mig der har svært ved at kappe navlestrengen en smule. arbejder dog på sagen.

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

Du skal slet ikke være bange for om din lille skat glemmer dig eller ikke elsker dig mere..! Det gør hun , men hun er bare glad for sin DP mor.! & hellere at hun er tryg ved hende , & giver hende en lille nys , end at hun bliver mega ked af det når du aflevere hende.!

Synes lige du trænger til en krammer

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

til dig for at du får jobbet. Jamen jeg har 6 mdr. betalt fra job. de almindelige 20 uger fra kommunen med højeste barselsdagpengesats. så skulle jeg være statet midt i november, men har 7 ugers restferie jeg skal afholde fra to ferieår da jeg blev sygemeldt da jeg var i 6 måned. (blev ved med at bløde og var ugens gæst på fødegangen og gynækologisk i en lang periode)

så super fedt med 7 ugeres ferie med fuld løn - lige op til jul. så starter først midt i januar, så får hele julen med og nyråret. Clara er jo født nytårsaften.

Ja det må bare være fedt at have tid til sig selv, åhhh især med badet, haha kender godt det med sutten ( skal faktisk selv nå i bad lige om lidt mens hun sover)

Ja det er fedt hun er tryk, men åhh en kniv i hjertet samtidig. jeg har jo meget svært ved at andre skal passe clara. Er ikke i tvivl om de kan, men det er mig der har svært ved at kappe navlestrengen en smule. arbejder dog på sagen.

eih det vidste jeg slet ikke. men det endte jo godt. hun kom heldigvis ud i god behold.

det er da super dejligt. du må have et godt job.

vanessa er blevet passet nogle gange hos min mor. men ringer hele tiden for at hører hvordan hun har det, selvom jeg ved hun hygger sig og har det godt

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Stoltmor21 skriver:

Du skal slet ikke være bange for om din lille skat glemmer dig eller ikke elsker dig mere..! Det gør hun , men hun er bare glad for sin DP mor.! & hellere at hun er tryg ved hende , & giver hende en lille nys , end at hun bliver mega ked af det når du aflevere hende.!

Synes lige du trænger til en krammer

takker. dejlige ord.

har det meget bedre nu efter alle jeres opmuntrende ord

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

mor-til-vanessa skriver:

takker. dejlige ord.

har det meget bedre nu efter alle jeres opmuntrende ord

Det var så lidt & dejligt at hører du har det lidt bedre

Dejligt der er sådan en side her , så man kan få lidt opmundring

Anmeld

14. september 2010

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

har lige afleveret min datter i dagpleje. og det er rigtig dejligt at hun er glad for at være der, der har slet ikke været nogen reaktion og det er nu 14 dage siden hun er startet.

men er da såååå bange for hun ligesom "glemmer" hvem hendes mor er. idag da jeg afleveret hende rækte hun næsten ud efter dagplejemoren og da hun så kom der over prøvede hun at kysse hende.

altså det var mega svært at se, men jo alligevel dejligt at hun føler sig tryk. håber ikke hun glemmer hvem hendes mor er. hvis de kan det. 

kan man glemme hvem sin mor er, når man er så lille???? ( 9mdr )

hilsen liv 

Nej, din datter glemmer dig ikke, men jeg tror din reaktion er ganske naturlig Laura startede i sidste uge, og hendes DP-mor er super god også til at kysse og kramme ungerne, som eeeeelllsker hende. Men de elsker deres mor endnu højere Prøv at glemme dine følelser og i stedet forkusér på, at din lille skønne datter trives...

K.h. Linda

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Baagøe skriver:

Nej, din datter glemmer dig ikke, men jeg tror din reaktion er ganske naturlig Laura startede i sidste uge, og hendes DP-mor er super god også til at kysse og kramme ungerne, som eeeeelllsker hende. Men de elsker deres mor endnu højere Prøv at glemme dine følelser og i stedet forkusér på, at din lille skønne datter trives...

K.h. Linda

tak linda.

ja det må jeg prøve. nu jeg ved at det altså ikke kan lade sig gøre 

Anmeld

14. september 2010

mor-til-vanessa

Stoltmor21 skriver:

Det var så lidt & dejligt at hører du har det lidt bedre

Dejligt der er sådan en side her , så man kan få lidt opmundring

ja jeg  baby.dk er stor fan

Anmeld

14. september 2010

Bellinda89

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg  baby.dk er stor fan

Ja osse mig

Synes det er et dejlig forum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.