mor-til-vanessa skriver:
det er jo så blandet føleser. for det er rigtig dejligt hun er glad for at være der og man har lidt tid for sig selv. det er vildt dejligt at tage ned og træne om morgenen og kunne tage sig god tid og tage et bad og bare kunne nyde det og ikke skulle skynde sig at vaske sæben ud af håret ( hun skal altid have sutten når jeg har sæbe over det hele

samtidig så er vanessa sådan en person, der ikke bare lige smiler til alle mennesker, hun skal lige se dem lidt an. så det betyder jo bare hun er tryk, hvilket jo er godt. men stadig lidt hårdt.
har søgt et job som sælger og håber bare jeg får det. det lyder rigtig fedt og så kan jeg stadig bruge min uddannelse og ikke starte "forfra" men hvis jeg ikke får et job så skal jeg tlbage til skole bænken.
hvad med dig? dejligt du kan gå hjemme så lang tid. hvordan kan det være??

til dig for at du får jobbet. Jamen jeg har 6 mdr. betalt fra job. de almindelige 20 uger fra kommunen med højeste barselsdagpengesats. så skulle jeg være statet midt i november, men har 7 ugers restferie jeg skal afholde fra to ferieår da jeg blev sygemeldt da jeg var i 6 måned. (blev ved med at bløde og var ugens gæst på fødegangen og gynækologisk i en lang periode)
så super fedt med 7 ugeres ferie med fuld løn - lige op til jul. så starter først midt i januar, så får hele julen med og nyråret. Clara er jo født nytårsaften.
Ja det må bare være fedt at have tid til sig selv, åhhh især med badet, haha kender godt det med sutten ( skal faktisk selv nå i bad lige om lidt mens hun sover)
Ja det er fedt hun er tryk, men åhh en kniv i hjertet samtidig. jeg har jo meget svært ved at andre skal passe clara. Er ikke i tvivl om de kan, men det er mig der har svært ved at kappe navlestrengen en smule. arbejder dog på sagen.
Anmeld