Update på "jeg er landet..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

forår

Krammer til dig Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Vial

forår skriver:

Krammer til dig Karina

Tak Dea

Pyhh, den er slem lige nu. Har ringet til Bianca - en veninde jeg har haft siden vi var 6 år. Hun kommer inden for en time og sover her til i morgen. Super dejligt.

Anmeld

13. september 2010

Svei

KaMa skriver:

Jeg tænker, at jeg bare må tage det i opløbet. Dog mærkeligt for før fredag havde jeg det godt. Dvs. kunne godt mærke, at jeg bevægede mig på en grænse.

Jeg har arbejdet med familiepleje samt psykisk syge. Jeg har set, hvad der sker med folk, når der bliver læsset for meget på. Så jeg SKAL reagere.

Det ændrer dog ikke på følelsen af total fiasko og følelsen af at det her bare aldrig bliver bedre! Jeg prøver at visualisere 3 årige børn med store smil, fredagsslik, Disneysjov og råhygge.

Måske jeg skulle glæde mig over, at jeg ikke også skal slås med en mand, som ikke ville hjælpe - jeg bruger nemlig meget tid på at tænke, at jeg går glip af den hjælp en mand kunne have givet. Det er jo bare ikke sikkert at virkeligheden var sådan, hvis jeg havde fået børn med en mand (og slet ikke med mit manglende held hos mænd!!).

Så er vi to med det held eller mangel på samme.. jeg bad min mand om hjælp natten før det væltede. Kikkede ham i øjnene om natten og sagde jeg ikke kunne mere..han svarede at hans job var vigtigt og så væltede jeg næste dag...og ja, så var det jo mig den var gal med. Så en mand var desværre ikke en fordel for mig, men jeg har sgu heller ikke været heldig.

Ja, du skal tænke på dem om bare et år...to et årige som uglet hår og jord om munden, store grin og fuld fart på, for så at gå helt kolde klokken nitten..

Godt du har din erfaring fra dit proff. liv...og det er altså ikke et nederlag, børn er ikke bare lige og slet ikke hvis man virkelig tænker over og hvad hvad og hvordan det er bedst...jo mere man ved jo mindre kan man og jo mere kan gå galt...

Og må så lige sige, at selv mere store børn kan man blive grebet af magtesløshed og tænke NEEJJJJJJJ, hvad er det dog jeg gør forkert....og ikke mindst måtte erkende at man ikke er en god mor ALTID...ikke ud fra de forventninger man har til sig selv i hvert fald,....nå, nu står der en fire årig og hiver i mig... puttetid..

KNus..

Anmeld

13. september 2010

klmf

Du er så sej

Kunne hun ikke lige have givet det en chance, før hun fik dem kategoriseret som 'ikke-samkørende'  Synes ikke lige det var det du havde brug for at vide.

Hvis du boede lidt tættere på, så ville Oliver og jeg gerne køre tur med dem

Anmeld

13. september 2010

Pige2009

KaMa skriver:

Tak Linda. Ja, lige nu så er det ren overlevelse. Glæder mig til at nyde dem igen.

Velbekomme Når du igen har overskud til det vil vi gerne se lidt flere billeder af både Viola og Alvin

Anmeld

13. september 2010

forår

KaMa skriver:

Tak Dea

Pyhh, den er slem lige nu. Har ringet til Bianca - en veninde jeg har haft siden vi var 6 år. Hun kommer inden for en time og sover her til i morgen. Super dejligt.

Jeg er ked af at hører at du har det så skidt, men er super glad for at du griber knoglen og ringer efter hjælp...

Jeg har ingen planer søn-onsdag så jeg kommer gerne alle de dage, hvis du vil ha det, bliver selfølgelig nød til at ha Livia med...

Anmeld

13. september 2010

<3

Hvor er det dejligt at høre du har sådant et godt bagland! Dejlige forældre og veninder. Er sikker på at det her "bare" er noget du skal igennem også kan du nyde de små igen. Og nej det er slet ikke sikkert at en mand ville være til nogen som helst hjælp men kan så udemærket godt forstå at det hele er for meget lige nu. Du har lige haft ks, har ikke en men to små børn, er alene om det hele og med så små børn tja... det er bare ikke nemt at blive forælder. Der er utroligt mange ting som går igennem hovedet på en, ting der kan gå galt ud over manglende søvn og appetit. Det bliver bedre og jo jeg synes nu også du er sej udover at være en god og KLOG mor, der kender hendes begrænsninger og tør bede om hjælp. Derfor er jeg sikker på alt nok skal gå

Anmeld

14. september 2010

Becks

Karina? Jeg synes du er så SEJ - Ved godt du ikke selv synes det, men det er du altså!! Fordi DU beder om hjælpen, det er ikke alle der gør det, så jo DU er sej.

Er ikke sikker på jeg havde kunne klarer det - Men igen når man er alene om det, bliver man nødt til det ikke.. Jeg er så glad for, at læse du har et super godt bagland! Det er guld værd, og kan godt forstå du er dem evigt taknemmelig 

Jeg sender dig jordens største kram, for det har du brug for!

Anmeld

14. september 2010

SussieThyssen

Herreste Jemini søsterlil..du er sq så fantastisk at jeg er totalt solgt.
Det er ikke et nederlag at erkende, at man har brug for hjælp. For pokker da..to små bebser, der skal have dobbelt op i alt.
Det er en sejr, at du siger du har brug for hjælp. Og så har du dit dejlige bagland.
Det skal nok gå alt sammen.
Drik en masse kamillete, det beroliger, og man sover bedre om natten også selvom intervallerne kun er små.
Og så må du sove så meget du kan i det hele taget, så kan veninderne og mor klare opvasken og tøjvasken, samt alt det andet huslige for dig.
Og de to bebsebørn må lære at de ikke hele tiden kan bruge af dig, der skal også blive bare lidt tilbage af mor, og de tager ingen skade af at du ikke lige står der på komando.
Kææææmpeknus
Sussie

Anmeld

14. september 2010

Diana...

Åhh hvor er det godt der er lagt en plan. Også håber jeg at det ikke kommer til at tage alt for mange uge. Men hvor er det godt du har så gode forældre og veninder der kan hjælpe dig.

Og om du føler det eller ej så er du sej du beder om hjælp og det er der ikke mange der gør. Dine skønne børn kunne ikke få sig en bedre mor, du gør hvad der er bedst for dem og dig

Jeg ville ønske jeg boet tætter på så jeg kunne give dig et kæmpe kram og en hjælpende hånd  

Mange tanker og kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.