Update på "jeg er landet..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Vial

Først og fremmest 1000 tak for alle de søde tilkendegivelser  Det er guld værd at læse jeres ord. Det betyder rigtig meget.

I dag fik jeg pakket børnene sammen og tog hjem sammen med min mor. Min SP kom kl. 12.

Hun blev sat ind i sagen og kunne godt se, at det var uholdbart. Vi talte frem og tilbage om tingene. Det er ikke muligt at få dem passet hos en dagplejer, når de er så små. Jeg tror heller ikke, at jeg ville kunne aflevere dem, hvis jeg skal være ærlig.

Hun ville sætte en sagsbehandler ind i min situation i dag. Hun vil foreslå hende, at jeg får en "hjemme-hos'er". Hun kan komme nogle timer om dagen og evt. gå en tur med dem. At gå med dem vil måske også hjælpe på at få deres søvn kørt sammen.

Derudover så skal jeg til 5 ugers undersøgelse med børnene i morgen. Hun synes, at jeg skal tale med lægen om, hvorda jeg har det. Fysisk er jeg jo rigitig skidt. Konstant kvalme, dårlig mave, manglende appetit og uro i kroppen.

Hun kunne fortælle mig, at der desværre er nogle tvillinger, som var så forskellige børn, at det var umuligt at køre mad og søvn sammen. Hun mente at mine børn var sådanne eksemplarer. Så ufedt!

Indtil at der kommer en løsning (sådan noget kan jo tage mange uger), så er løsningen at tager to dage hjemme og så to dage hos mine forældre for at få hvilet ud og blive aflastet.

Min mor er lige gået og jeg sidder tilbage alene med de små og er ret rystet. Heldigvis så kan jeg bare starte bilen og køre ud til forældrene, hvis jeg ikke kan klare det. Super sikkerhedsnet. Skylder dem ALT.

Det var lidt herfra. Det hele lyder bare så sort. Det er det også for mig lige nu. Jeg prøver lige at fokusere på, at jeg har fået to meget sunde og raske lækre børn. Den realitet håber jeg snart vil fylde mere hos mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Pige2009

Du har jordens lækreste tvillinger, men de fungerer jo ikke uden en mor der er på toppen. Jeg synes, det er flot af dig, at du erkender, du har brug for hjælp. Så jeg håber virkelig at hjælpen ikke er længe undervejs, så du igen kan nyde de Viola og Alvin

Dejligt at have gode forældre. Jeg bruger også mine forældre utrolig meget, selvom jeg "kun" er alene med Laura på nu 10½ md.

Pøj pøj med det hele.

K.h. Linda

Anmeld

13. september 2010

Svei

Åh altså...godt du fik snakket med hende og har fået lavet en plan....tiden arbejder heldigvis for at det bliver nemmere jo større de bliver...men for pokker, jeg ville slet ikke kunne klare det, så synes dælme du er sej.

STORT kram og endnu større respekt herfra..

Anmeld

13. september 2010

AnneP

Hvor er det godt du har bedt om hjælp! -så stort!

Håber du får alt den hjælp du har brug for! -og det lyder jo til du har nogle fantastiske forældre, hvor er et dejligt!

Store knus herfra!

Anmeld

13. september 2010

Vial

Baagøe skriver:

Du har jordens lækreste tvillinger, men de fungerer jo ikke uden en mor der er på toppen. Jeg synes, det er flot af dig, at du erkender, du har brug for hjælp. Så jeg håber virkelig at hjælpen ikke er længe undervejs, så du igen kan nyde de Viola og Alvin

Dejligt at have gode forældre. Jeg bruger også mine forældre utrolig meget, selvom jeg "kun" er alene med Laura på nu 10½ md.

Pøj pøj med det hele.

K.h. Linda

Tak Linda. Ja, lige nu så er det ren overlevelse. Glæder mig til at nyde dem igen.

Anmeld

13. september 2010

Laulund87

hvor dejligt du får noget hjælp. Det var også noget i den stil jeg mente du kunne få hjælp til

Anmeld

13. september 2010

Vial

Jbk skriver:

Åh altså...godt du fik snakket med hende og har fået lavet en plan....tiden arbejder heldigvis for at det bliver nemmere jo større de bliver...men for pokker, jeg ville slet ikke kunne klare det, så synes dælme du er sej.

STORT kram og endnu større respekt herfra..

Jeg er slet ikke sej. Sidder her og er kamp rystet! Jeg er jo bare i en situation, som jeg SKAL takle det her. Man kan jo ikke bare løbe skrigende bort. Nu bor der to små pomfritter i mit hjerte og uanset hvor svært det hele er, så skal jeg igennem det - så vi kan blive sammen som familie.

Anmeld

13. september 2010

Sofia

Kære du - vil bare lige skrive held og lykke, og sende en pose tanker afsted mod dig og dine to små skønne guldklumper!

Anmeld

13. september 2010

Svei

KaMa skriver:

Jeg er slet ikke sej. Sidder her og er kamp rystet! Jeg er jo bare i en situation, som jeg SKAL takle det her. Man kan jo ikke bare løbe skrigende bort. Nu bor der to små pomfritter i mit hjerte og uanset hvor svært det hele er, så skal jeg igennem det - så vi kan blive sammen som familie.

Synes jeg nu stadig du er....du gør noget. Jeg bed det hele i mig og endte med at gå helt helt ned på underskud af søn og så lige en mand der ikke ville hjælpe...jeg skulle have råbt højt som dig.

Men du er ikke alene, vi er herinde allesammen...så bare sig til hvad vi kan gøre...

Anmeld

13. september 2010

Vial

Jbk skriver:

Synes jeg nu stadig du er....du gør noget. Jeg bed det hele i mig og endte med at gå helt helt ned på underskud af søn og så lige en mand der ikke ville hjælpe...jeg skulle have råbt højt som dig.

Men du er ikke alene, vi er herinde allesammen...så bare sig til hvad vi kan gøre...

Jeg tænker, at jeg bare må tage det i opløbet. Dog mærkeligt for før fredag havde jeg det godt. Dvs. kunne godt mærke, at jeg bevægede mig på en grænse.

Jeg har arbejdet med familiepleje samt psykisk syge. Jeg har set, hvad der sker med folk, når der bliver læsset for meget på. Så jeg SKAL reagere.

Det ændrer dog ikke på følelsen af total fiasko og følelsen af at det her bare aldrig bliver bedre! Jeg prøver at visualisere 3 årige børn med store smil, fredagsslik, Disneysjov og råhygge.

Måske jeg skulle glæde mig over, at jeg ikke også skal slås med en mand, som ikke ville hjælpe - jeg bruger nemlig meget tid på at tænke, at jeg går glip af den hjælp en mand kunne have givet. Det er jo bare ikke sikkert at virkeligheden var sådan, hvis jeg havde fået børn med en mand (og slet ikke med mit manglende held hos mænd!!).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.