December forældre i Århus området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

LAH

Schelderup skriver:

Jeg har desværre lige fulgt med de sidse par dage... Har brugt tiden til at blive klar til baby, som nu kan komme hvad øjeblik det skal være (termin om 2 uger )- Jeg skal til jordemoder på torsdag, og desuden skal vi hente vores nye bil den dag også. Så der kan jeg desværre ikke mødes med jer.

Og derudover, så bliver min lænd kun mere og mere belastet som dagene går, så jeg må desværre erkende, at jeg skal prioritere ret hådt i, hvad jeg kan holde til at foretage mig. Og vi har nogle familie-ting i den kommende uge, som jeg gerne vil med til, så derfor tror jeg ikke, at der bliver plads til et møde med jer - desværre!

Håber I begge har det godt og at babyerne trives i maverne

Kh. Jette

hej Jette

det er bare helt i orden. Babyerne og vores helbred er jo det vigtigste!!

Håber at alt kommer til at gå vel

Måske vi kan mødes når de små vidundre er født, vi ser hvad tiden bringer.

I hvert fald held og lykke herfra.

Mvh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Rsa

Ja, man skulle tro, at barselstiden var nusseri og hygge, men der er også bare så meget praktisk der skal gøres...

God bedring Jette, som Louise skriver - så ses vi måske i det nye år
Det kunne i hvert fald være hyggeligt, tror heller ikke vi når at mødes mere end den ene gang her på torsdag før baby, jul (eller omvendt rækkefølge) osv. kommer bragende

Om ikke andet, god jul og pøj pøj med fødslen osv.

Louise: Så ses vi bare ude foran Globen kl.9.30... Så kigger jeg efter en lyshåret pige med briller og stor mave

Vi ses

Anmeld

1. december 2010

LAH

Rsa skriver:

Ja, man skulle tro, at barselstiden var nusseri og hygge, men der er også bare så meget praktisk der skal gøres...

God bedring Jette, som Louise skriver - så ses vi måske i det nye år
Det kunne i hvert fald være hyggeligt, tror heller ikke vi når at mødes mere end den ene gang her på torsdag før baby, jul (eller omvendt rækkefølge) osv. kommer bragende

Om ikke andet, god jul og pøj pøj med fødslen osv.

Louise: Så ses vi bare ude foran Globen kl.9.30... Så kigger jeg efter en lyshåret pige med briller og stor mave

Vi ses

haha, JA Randi vi ses ved globen kl 9.30 i morgen. Måske vi skulle mødes udenfor, så er det nemmere at se maverne og som du selv skriver; lyst hår, briller og stor mave (har brun skijakke på) men mon ikke det nok skal lykkes os at finde hinanden.

Vi ses

Louise

Anmeld

1. december 2010

Rsa

Jep, vi mødes ude foran Globen kl.9.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.