December forældre i Århus området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

LAH

Rsa skriver:

Fino.... Så lad os mødes ved magasin kl.10.30

Har sat billede på min profil, det gør det måske lidt nemmere, at finde hinanden

Vh. Randi

jamen det er jo perfekt, vi ses ved magasin kl. 10.30.

Jeg forsøger lige at sætte et billede ind, ellers er jeg hende den lyshårede gravide med briller der står og ser søgende ud ved magasin;-)

Det bliver hyggeligt. Nu skal jeg til julefrokost, god weekend.

Mvh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Schelderup

Hej Piger,

Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til vores aftale på tirsdag - der er kommet noget i vejen

Mvh.

Jette

Anmeld

21. november 2010

Rsa

Ah, det var da ærgeligt... Skulle vi prøve at de, om det kan lade sig gøre at finde en anden dag, hvor vi alle kan i stedet...

Hvad med torsdag i denne uge?

Anmeld

22. november 2010

Schelderup

Rsa skriver:

Ah, det var da ærgeligt... Skulle vi prøve at de, om det kan lade sig gøre at finde en anden dag, hvor vi alle kan i stedet...

Hvad med torsdag i denne uge?

Jeg må desværre melde pas resten af denne uge....

Anmeld

22. november 2010

Rsa

Hmm.... LAH har ikke givet lyd fra sig, jeg kommer ikke på nettet mere, før i morgen eftermiddag...

Så bliver det vel bare hende og jeg i morgen og så må vi finde en dag der passer os alle en anden god gang

Anmeld

23. november 2010

Rsa

hej Lah... Håber du når at se denne besked, har ikke andre måder jeg ellers kan få fat i dig! Jeg er blevet syg og er nød til at passe min seng i dag... Det er jeg ked af! Hilsen Randi

Anmeld

23. november 2010

LAH

Schelderup skriver:

Hej Piger,

Jeg bliver desværre nødt til at melde afbud til vores aftale på tirsdag - der er kommet noget i vejen

Mvh.

Jette

åh.., jeg fik ikke nogen opdatering i min indbox, så troede stadig vi skulle mødes i dag, ku heller ikke forstå der ikke dukkede nogen op;-)

Anmeld

23. november 2010

LAH

Rsa skriver:

hej Lah... Håber du når at se denne besked, har ikke andre måder jeg ellers kan få fat i dig! Jeg er blevet syg og er nød til at passe min seng i dag... Det er jeg ked af! Hilsen Randi

ja jeg er vist stadig ret grøn til denne side. Havde ikke fattet at jeg skal gå helt ind i emnet for at se om i har skrevet;-)

Helt ok at du er hjemme og passe sengen. Stod ved magasin og overvejede om i begge var gået i fødsel;-)

God bedring og vi må se om vi kan finde en anden dag.

Hilsen Louise 35+0

Anmeld

23. november 2010

Rsa

Ah, hvor ærgeligt at du endte med at stå og fryse ved magasin - det er jeg ked af!!!

Men dejligt, at du er frisk på at finde en anden dag

Så må vi lige finde en dag i næste uge, hvor vi har mulighed for at ses

Ps. Man kan ikke altid stole på det der mail system - jeg er helt stoppet med at modtage mails, når der svares på en af mine træde mm. !

Kram R 35 +2

Anmeld

23. november 2010

LAH

Rsa skriver:

Ah, hvor ærgeligt at du endte med at stå og fryse ved magasin - det er jeg ked af!!!

Men dejligt, at du er frisk på at finde en anden dag

Så må vi lige finde en dag i næste uge, hvor vi har mulighed for at ses

Ps. Man kan ikke altid stole på det der mail system - jeg er helt stoppet med at modtage mails, når der svares på en af mine træde mm. !

Kram R 35 +2

Ja jeg får altså heller ingen mails om at i besvarer indlægget. Jeg fik købt et par julegaver i stedet så turen var ikke forgæves;-)

Ja lad os se om vi kan finde en dag i næste uge i stedet.

Jeg kan:

mandag d. 29 omkring kl. 12

onsdag d 1 omkring kl. 12

torsdag d 2 kan jeg hele dagen.

Hilsen Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.