Schelderup skriver:
Det lyder som en god idé - så må vi se, hvordan min lænd har det.... Heldigvis har jeg haft en meget nem graviditet indtil nu, så jeg skal ikke klage. Men jeg har to hvirvler i lænden, som er vokset sammen(har altid været sådan), og nu hvor maven tyngder ekstra meget, så kan det rigtig mærkes i lænden! Så jeg må bare tage den lidt mere med ro her til sidst!
Rosa: Håber babyen vokser lidt ekstra her til sidst! Det er godt, at de følger så nøje med i den udvikling.
hej piger
jeg synes det lyder fint med på torsdag d. 2 dec, jeg kan som sagt hele dagen, så for min skyld kan vi godt mødes til brunch ved 9.30-10 tiden??
OG så håber jeg du Jette har en god dag, ja mange gode dage, og kan overskue at mødes med os:-) - Jeg kan klart anbefale at tage til et varmtvands bassin og flyde rundt, man mærker slet ikke man er gravid og lænd/bækken får en velfortjent pause!!
Randi: Godt at jeres baby trives trods den er lidt mindre, det er rart der bliver holdt godt øje, så i kan føle jer trygge.
Jeg håber det lykkes at mødes på torsdag, og denne gang skal jeg nok huske at tjekke siden inden jeg går;-)
RIgtig god weekend til jer!
Anmeld