December forældre i Århus området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Rsa

Det var godt, at det ikke var en forgæves tur til byen du endte i

Jeg kan mandag d.29 og torsdag d.2

Vi skal til vækst-scanning d.1 kl.12.30 og jeg kan derfor ikke den dag!

Jeg har jo min søn jeg afleverer i skole hver dag, så jeg er allerede klar til at mødes fra kl.9 af. Så hvis I er A-mennesker, siger I bare til

Venligst Randi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

LAH

Rsa skriver:

Det var godt, at det ikke var en forgæves tur til byen du endte i

Jeg kan mandag d.29 og torsdag d.2

Vi skal til vækst-scanning d.1 kl.12.30 og jeg kan derfor ikke den dag!

Jeg har jo min søn jeg afleverer i skole hver dag, så jeg er allerede klar til at mødes fra kl.9 af. Så hvis I er A-mennesker, siger I bare til

Venligst Randi

jeg skal til jordemoder på mandag d. 29 nov. kl. 10.50 derfor kan jeg ikke mødes før efter det, og tror kl. 12 passer ret fint.

Men jeg kan som sagt også torsdag og der kan jeg hele dagen, så Jette det må være dig der bestemmer hvilken dag der passer dig bedst?

Anmeld

24. november 2010

LAH

LAH skriver:

jeg skal til jordemoder på mandag d. 29 nov. kl. 10.50 derfor kan jeg ikke mødes før efter det, og tror kl. 12 passer ret fint.

Men jeg kan som sagt også torsdag og der kan jeg hele dagen, så Jette det må være dig der bestemmer hvilken dag der passer dig bedst?

og spændende med vækst scanning, jeg købte mig til en i sidste uge, det var en fantastisk oplevelse!!!

Anmeld

24. november 2010

Schelderup

Hejsa. Beklager mit lidt sene svsar, men jeg har ikke rigtigt været hjemme de sidste par dage. Jeg vil lade det være op til jer at bestemme et tidspunkt, da jeg er begyndt at døje meget med min lænd - og det i en sådan grad, at det er dagsformen, der bestemmer om jeg kommer ud af døren eller ej. Har heldigvis lige haft en meget god dag i dag, hvor jeg har været nede og bsøge mine søde kolleger. Men ellers har det været ret skidt de sidste par dage.

Skal til jordemoder torsdag formiddag, men ellers har jeg vist ikke så mange planer i næste uge. Men som sagt, så er det med det forbehold, at jeg måske ikke kan overskue at komme ud af døren åp den aktuelle dag.....

Mvh.

Jette, 37 + 0

Anmeld

24. november 2010

Rsa

Skal vi så ikke aftale torsdag d.2 december?
Og så må du, Jette, tage stilling til - på dagen - om du kan komme ud... Okay?

Jette: Det er da også møg-irriterende, at du pludselig døjer med smerter i lændet, har det desværre lidt på samme måde. Har fået smerter, men heldigvis ikke så slemt, at det hæmmer mig... endnu!

Louise: Vi har fået 5 scanninger og har 2 mere i vente - vores baby er lidt for lille (25% under gennemsnittet) og bliver derfor holdt øje med.
Alt er som det skal være, den er bare lille af vækst og kan derfor have sværer ved at klare en fødsel, derfor følger de på skejby med i dens vækst, så alt forbliver som det skal være, hvilket det er nu

Anmeld

25. november 2010

Schelderup

Det lyder som en god idé - så må vi se, hvordan min lænd har det.... Heldigvis har jeg haft en meget nem graviditet indtil nu, så jeg skal ikke klage. Men jeg har to hvirvler i lænden, som er vokset sammen(har altid været sådan), og nu hvor maven tyngder ekstra meget, så kan det rigtig mærkes i lænden! Så jeg må bare tage den lidt mere med ro her til sidst!

Rosa: Håber babyen vokser lidt ekstra her til sidst! Det er godt, at de følger så nøje med i den udvikling.

Anmeld

27. november 2010

LAH

Schelderup skriver:

Det lyder som en god idé - så må vi se, hvordan min lænd har det.... Heldigvis har jeg haft en meget nem graviditet indtil nu, så jeg skal ikke klage. Men jeg har to hvirvler i lænden, som er vokset sammen(har altid været sådan), og nu hvor maven tyngder ekstra meget, så kan det rigtig mærkes i lænden! Så jeg må bare tage den lidt mere med ro her til sidst!

Rosa: Håber babyen vokser lidt ekstra her til sidst! Det er godt, at de følger så nøje med i den udvikling.

hej piger

jeg synes det lyder fint med på torsdag d. 2 dec, jeg kan som sagt hele dagen, så for min skyld kan vi godt mødes til brunch ved 9.30-10 tiden??

OG så håber jeg du Jette har en god dag, ja mange gode dage, og kan overskue at mødes med os:-) - Jeg kan klart anbefale at tage til et varmtvands bassin og flyde rundt, man mærker slet ikke man er gravid og lænd/bækken får en velfortjent pause!!

Randi: Godt at jeres baby trives trods den er lidt mindre, det er rart der bliver holdt godt øje, så i kan føle jer trygge.

Jeg håber det lykkes at mødes på torsdag, og denne gang skal jeg nok huske at tjekke siden inden jeg går;-)

RIgtig god weekend til jer!

Anmeld

28. november 2010

Rsa

Torsdag kl.9.30 er en aftale...

Café Globen har en god og billig morgenmad, som kun koster 25 kr og har alt det der hører en god morgenmad til

Vi kunne mødes der?

Anmeld

29. november 2010

LAH

Rsa skriver:

Torsdag kl.9.30 er en aftale...

Café Globen har en god og billig morgenmad, som kun koster 25 kr og har alt det der hører en god morgenmad til

Vi kunne mødes der?

Ja lad os mødes på globen kl 9.30:-)

Anmeld

30. november 2010

Schelderup

Jeg har desværre lige fulgt med de sidse par dage... Har brugt tiden til at blive klar til baby, som nu kan komme hvad øjeblik det skal være (termin om 2 uger )- Jeg skal til jordemoder på torsdag, og desuden skal vi hente vores nye bil den dag også. Så der kan jeg desværre ikke mødes med jer.

Og derudover, så bliver min lænd kun mere og mere belastet som dagene går, så jeg må desværre erkende, at jeg skal prioritere ret hådt i, hvad jeg kan holde til at foretage mig. Og vi har nogle familie-ting i den kommende uge, som jeg gerne vil med til, så derfor tror jeg ikke, at der bliver plads til et møde med jer - desværre!

Håber I begge har det godt og at babyerne trives i maverne

Kh. Jette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.