December forældre i Århus området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.123 visninger
43 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Rsa

Hej allesammen

Jeg tænkte på, om der var andre herinde der, som jeg, er bosat i Århus og venter barn/børn i december?

Det er jo aldrig til at vide hvilken mødregruppe man selv ender i, derfor synes jeg det kunne være lidt spændende, at komme i kontakt med andre herinde - så skriv en tråd hvis det er, så kan vi jo se om vi matcher hinanden

Kort om mig selv, kan jeg fortælle at jeg er uddannet pædagog og arbejder til daglig i en multikulturel børnehave.

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 4 år, vi har det dejligt sammen og vi er allerede en lille familie, da jeg i forholdet også har min store søn på 8 år med mig, fra et tidligere forhold.

Jeg har termin d.19 december, gik 2 uger over med min første, så måske ender vi på den anden side at dette år!

Håber på, at der er nogle herinde der er friske på, at mødes eller noget

Vh. Rsa 26 + 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Schelderup

Hejsa,

Her har vi termin d. 15. december med det første barn, så det bliver spændende hvor tæt vi kommer på juleaften...

Vi bor i Gl. Brabrand, hvor vi købte et gammelt hus sidste efterår, og vi er nu nææææsten færdige med en gennemgående renovering. Satser på at blive færdige inden babyen kommer

Min kæreste og jeg har også været sammen i ca. 4 år, og vi glæder os meget til at blive en lille familie - er spændt på, hvor meget det ændrer vores hverdag!

Jeg arbejder med indkøb til sygehusene i Region Syddanmark, hvor jeg laver store EU udbud på de forskellige varer/produkter der anvendes indenfor sygehusenes vægge. Min kæreste er IT projektleder ved et firma i Herning.

Synes det kunne være rigtig hyggeligt med en lille Århus mødregruppe herinde! Jeg går på barsel om 2½ uge, så måske kunne der blive mulighed for at mødes på et tidspunkt.

Hilsner fra

Jette

Anmeld

4. oktober 2010

mor_sabina

Super ide. Jeg er godt nok fra Hobro, men har boet i Århus mens jeg ventee min første (Phillip Emil som nu er 17 mrd) så føler jo jeg lander under kategorien

Vi venter en lille dreng til 29 december så jeg håber meget vi kommer på den anden side af nytår . Jeg læser til pædagog i Randers. Vi bor soom sagt i Hobro, min mand, min søn og jeg.

Jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt at mødes

Anmeld

23. oktober 2010

Rsa

Havde ikke lige set, at der var kommet respons på min tråd.... Men dejligt at se, at der ihvertfald er et par stykker herinde fra Århus området med termin i december

Finder lige ud af noget, så kunne vi måske samles og finde en dag at tage på cafe eller andet, måske under barselstiden.

Jeg går selv først på barsel d.12 november i uge 35, da jeg er ansat i et vikariat og er derfor ikke økonomisk dækket ind af min arbejdsplads. Så jeg valgte at tage et par uger mere på arbejdet og få de sidste økonomiske fordele med.

Så engang efter d.12 november er jeg klar til at mødes end dag

Hvordan ser det ud med jer - er I på barsel nu?

Vh. Rsa 31 + 6

Anmeld

24. oktober 2010

LAH

Hej allesammen

Jeg tænkte på, om der var andre herinde der, som jeg, er bosat i Århus og venter barn/børn i december?

Det er jo aldrig til at vide hvilken mødregruppe man selv ender i, derfor synes jeg det kunne være lidt spændende, at komme i kontakt med andre herinde - så skriv en tråd hvis det er, så kan vi jo se om vi matcher hinanden

Kort om mig selv, kan jeg fortælle at jeg er uddannet pædagog og arbejder til daglig i en multikulturel børnehave.

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 4 år, vi har det dejligt sammen og vi er allerede en lille familie, da jeg i forholdet også har min store søn på 8 år med mig, fra et tidligere forhold.

Jeg har termin d.19 december, gik 2 uger over med min første, så måske ender vi på den anden side at dette år!

Håber på, at der er nogle herinde der er friske på, at mødes eller noget

Vh. Rsa 26 + 1

Hejsa

Min kæreste og jeg venter vores første barn d. 28 december, og vi glæder os bare helt vildt, og er selvfølgelig meget spændte på hvornår den store dag så i virkeligheden bliver!

Vi bor i Århus C og har været sammen i 4.5 år. Jeg arbejder til daglig som pædagog, og synes det kunne være hyggeligt med en online mødregruppe

Mvh L

p.s. Jeg er helt  ny herinde og er ikke lige helt klar over hvordan siden og det hele fungerer

Anmeld

24. oktober 2010

Rsa

Velkommen til LAH

Dejligt der er flere der kan tilslutte sig... Så er vi indtil videre 4.stk, spændende at se om der dukker flere op

Ellers tager vi den bare herfra... Om ikke andet er det hyggeligt med folk omkring en, som også har børn på alder med ens egne mm.

Så det skal nok blive godt, nu må vi liiige se hvor mange vi ender med at være.

Hvornår går du på barsel??

Vh. Rsa 32 + 0

Anmeld

24. oktober 2010

Schelderup

Rsa skriver:

Havde ikke lige set, at der var kommet respons på min tråd.... Men dejligt at se, at der ihvertfald er et par stykker herinde fra Århus området med termin i december

Finder lige ud af noget, så kunne vi måske samles og finde en dag at tage på cafe eller andet, måske under barselstiden.

Jeg går selv først på barsel d.12 november i uge 35, da jeg er ansat i et vikariat og er derfor ikke økonomisk dækket ind af min arbejdsplads. Så jeg valgte at tage et par uger mere på arbejdet og få de sidste økonomiske fordele med.

Så engang efter d.12 november er jeg klar til at mødes end dag

Hvordan ser det ud med jer - er I på barsel nu?

Vh. Rsa 31 + 6

Det lyder super fint med at mødes en gang når du er gået på barsel

Jeg er selv lige gået på barsel - arbejder i det offentlige, hvor man har 8 ugers barsel før termin! Det ar også tiltrængt med barsel - arbejder i Vejle og benytter mig pt. at offentlig transport, hvilket betyder mindst 3 timers transport hver dag.... Så dagene har været noget lange.... Så nu kan jeg heldigvis få slappet lidt af og endelig få lidt tid til at blive klar til den lille melder sin ankomst

Sig endelig til, når du er klar til en lille sammenkomst.

Knus fra

Jette, 32+4

Anmeld

26. oktober 2010

LAH

Velkommen til LAH

Dejligt der er flere der kan tilslutte sig... Så er vi indtil videre 4.stk, spændende at se om der dukker flere op

Ellers tager vi den bare herfra... Om ikke andet er det hyggeligt med folk omkring en, som også har børn på alder med ens egne mm.

Så det skal nok blive godt, nu må vi liiige se hvor mange vi ender med at være.

Hvornår går du på barsel??

Vh. Rsa 32 + 0

Hej Rsa

Jeg er gået fra, brugte lige lidt ferie først, og min barsel starter reelt d. 3 november. Men ja jeg går bare her hjemme og hygger mig, og prøver at få tiden til at gå:-)

Hvis vi kun bliver 4 så skal vi nok få noget ud af det alligevel. Det er uanset hvad, rart at have nogle i samme situation at snakke lidt med!

VH LAH 31+0

Anmeld

26. oktober 2010

mor_sabina

Jeg går ikke på barsel før den lille er kommet, da jeg studerer og gerne skulle have afsluttet semestret

Men kan stort set planlægge min tid som jeg vil, så smid et dato så ser jeg om jeg kan passe det ind

Anmeld

14. november 2010

Rsa

Så blev det også min tur til, at komme på barsel

Så skulle vi gerne alle have tid til at ses inden det hele går løs... Terminen er jo tæt på for os alle.

Så skal vi ikke finde en dag der passer os alle i den kommende uge?
Og et sted, som vi alle synes, er hyggeligt

Jeg kan ikke onsdag, men er ellers med på alle de andre dage

Venligst Rsa 35 + 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.