December forældre i Århus området?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.123 visninger
43 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Rsa

Hej allesammen

Jeg tænkte på, om der var andre herinde der, som jeg, er bosat i Århus og venter barn/børn i december?

Det er jo aldrig til at vide hvilken mødregruppe man selv ender i, derfor synes jeg det kunne være lidt spændende, at komme i kontakt med andre herinde - så skriv en tråd hvis det er, så kan vi jo se om vi matcher hinanden

Kort om mig selv, kan jeg fortælle at jeg er uddannet pædagog og arbejder til daglig i en multikulturel børnehave.

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 4 år, vi har det dejligt sammen og vi er allerede en lille familie, da jeg i forholdet også har min store søn på 8 år med mig, fra et tidligere forhold.

Jeg har termin d.19 december, gik 2 uger over med min første, så måske ender vi på den anden side at dette år!

Håber på, at der er nogle herinde der er friske på, at mødes eller noget

Vh. Rsa 26 + 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Schelderup

Hejsa,

Her har vi termin d. 15. december med det første barn, så det bliver spændende hvor tæt vi kommer på juleaften...

Vi bor i Gl. Brabrand, hvor vi købte et gammelt hus sidste efterår, og vi er nu nææææsten færdige med en gennemgående renovering. Satser på at blive færdige inden babyen kommer

Min kæreste og jeg har også været sammen i ca. 4 år, og vi glæder os meget til at blive en lille familie - er spændt på, hvor meget det ændrer vores hverdag!

Jeg arbejder med indkøb til sygehusene i Region Syddanmark, hvor jeg laver store EU udbud på de forskellige varer/produkter der anvendes indenfor sygehusenes vægge. Min kæreste er IT projektleder ved et firma i Herning.

Synes det kunne være rigtig hyggeligt med en lille Århus mødregruppe herinde! Jeg går på barsel om 2½ uge, så måske kunne der blive mulighed for at mødes på et tidspunkt.