Er det bare mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Frøken Sørensen

LouiseNielsen skriver:

Kan jeg overhovedet ikke se noget forkert i..... Kan man ikke tåle den slags debatter så må man jo lade være med at trykke ind og læse dem! Og havde det ikke været "lovligt" med sex debatter, så var der vel ikke lavet en gruppe specielt til det??

Og ja det er en baby side, men der findes nu altså andet i livet end børn, bleer, sutteflasker osv...... Der bliver skrevet om så mange ting herinde, og sex er da noget af det mest neturlige så hvorfor skal der ikke også være plads til det??

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har brugeren skrevet privat til dig ang. sex????

Ikke decideret men med hentydninger. Så ja. Det undre mig skam bare at man er inde på et babysite og stortset ikke snakker om sit barn. 

Nå, men man skal jo undre sig hele livet ikke 

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Ved sgu ikke om jeg tør svare for jeg var jo den person der i formiddags fik et par kvinder på nakken fordi jeg gav min ærlige mening omkring andre mænd pikke-størrelser ! Nu skal jeg så fanme også læse om hvem der vågner med en tunge mellem benene - OG JA JEG KUNNE LADE HVER AT KLIKKE DER IND, men det gjorde jeg nu engang ikke... Normalt læser jeg alle debatter her inde og plejer ikke at skulle springe nogen over... Men jeg syntes ærlig talt der skulle være grænser for hvad folk deler med os andre... Er man til oral sex ved hvert samleje - ja tak eller nej tak m.m - men folk har bohov for at fortælle at de elsker at sutte pik, og blive vækket på diverse måder, det forstår jeg ikke...

Jeg er jo her inde for at skrive med en masse dejlige piger om børn, tøj, kærster, mænd (mangel på samme) dyr og en masse gode råd, men jeg behøver ikke blive så personlig som nogen åbenbart har behov for...

Tænker på dem der opretter sig som bruger i dag - de får så lige kastet dabatter om oral sex og pikke størrelser i hoved..

Og jeg er IKKE sippet.. ville bare vælge andre sider at læse om den slags... Hvis jeg havde behov for det...

Knus Pia, som nyder både den ene og den anden form for sex, men ikke har lyst til at dele det med resten af verden... !!!

Søg ordet pik i google så kommer man ind på baby.dk !!!

Anmeld

13. september 2010

DK

Hej Anonym trådstarter!

Jeg har også fået en lidt mærkelig/ikke passende mail. Vil du ikke skrive til mig privat, så jeg lige kan høre hvem/hvad dit drejede sig om?

Knus

Anmeld

13. september 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

Ikke decideret men med hentydninger. Så ja. Det undre mig skam bare at man er inde på et babysite og stortset ikke snakker om sit barn. 

Tror du ikke det er fordi du lige netop har sat dig fst på den bruger også ser du h*n kun i debatter om sex, men ikke ligger mærke til personen i andre sammenhæng....

Der er da også en hvor jeg tænker om personen ik er lige lovlig sex glad, men hvis nu det er det den pågældende syntes er mest spændende... Bliver det for meget så ville jeg sige fra overfor den person, specielt hvis h*n har kontaktet dig i PB....

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hvis det bliver ved på denne måde, må du jo få fat i teamet her på siden.

Anmeld

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Sådanne mails har jeg også fået......

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ved sgu ikke om jeg tør svare for jeg var jo den person der i formiddags fik et par kvinder på nakken fordi jeg gav min ærlige mening omkring andre mænd pikke-størrelser ! Nu skal jeg så fanme også læse om hvem der vågner med en tunge mellem benene - OG JA JEG KUNNE LADE HVER AT KLIKKE DER IND, men det gjorde jeg nu engang ikke... Normalt læser jeg alle debatter her inde og plejer ikke at skulle springe nogen over... Men jeg syntes ærlig talt der skulle være grænser for hvad folk deler med os andre... Er man til oral sex ved hvert samleje - ja tak eller nej tak m.m - men folk har bohov for at fortælle at de elsker at sutte pik, og blive vækket på diverse måder, det forstår jeg ikke...

Jeg er jo her inde for at skrive med en masse dejlige piger om børn, tøj, kærster, mænd (mangel på samme) dyr og en masse gode råd, men jeg behøver ikke blive så personlig som nogen åbenbart har behov for...

Tænker på dem der opretter sig som bruger i dag - de får så lige kastet dabatter om oral sex og pikke størrelser i hoved..

Og jeg er IKKE sippet.. ville bare vælge andre sider at læse om den slags... Hvis jeg havde behov for det...

Knus Pia, som nyder både den ene og den anden form for sex, men ikke har lyst til at dele det med resten af verden... !!!

Tak Pia 

Så er jeg ikke den eneste!

Synes så heller ikke jeg behøver og vide, hvem der vågner med hvad mellem benene, eller hvor lang den, hvor tyk den er, og de ikke vil kunne falde for en mand hvis tissemand er lille! Nej du, hvad med alt det man lærer børn, det er det indre der tæller, ikke det ydre. No wonder mange børn (teenagere) er som de er idag.

Læste godt du blev høvlet ned, derfor jeg har valgt og skrive anonumt, kujon? Ja det vil nogle nok kalde det, men jeg har ikke behov for at blive høvlet ned af andre, fordi de ikke kan acceptere min mening.

Anmeld

13. september 2010

LouiseNielsen

Pia. skriver:

Undskyld mig.... Skal ik ske igen!!!

Anmeld

13. september 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Har skam heller ikke læst dem!!!! Men det er lidt svært og undgå dem, når de stort set figurerer på forsiden hele tiden. Skrev heller ikke at DET VAR DEN SAMME, men stort set!!!!!!!!!!!!!!! Eller personen har ihvertfald skrevet i de fleste! Undre mig bare, man kun er i de debatter, eller skriver privat til én ang. sex!!

Og læs hvad jeg skriver, der skal være plads til alle ikke  Jeg undre mig bare, ikke andet

Det der med at folk skriver privat til dig om sex, det er vidst slet ikke i sammenhæng med sidens funktion, og hvis det støder dig, hvilket det tydeligvis gør, så synes jeg da du skal melde det til Henrik... Så kan han måske give dig et svar på hvad man skal finde sig i og ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.