Weeee så er udstyret næsten i hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Diana...

DK skriver:

Så fik jeg lige taget billeder. De er taget med mobilen og derfor lidt slørede men det er bare meget hurtigere

Billede 1: Med barnevognsdel. Der er en ekstra skygge inde i kalechen som er slået ud på det her billede. Vognen ser lidt "krøllet" ud på billedet, men det er den altså ikke i virkeligheden, he he..

Billede 2: Kalechen

Billede 3: Inde i vognen, her er skyggedelen slået ind, så kan du se håndtaget oppe i i midten af kalechen. Det er så enkelt at tage den af stellet, der er en "flap" bagerst man trykker op, og så løfter man bare barnevognsdelen af.

Billede 4: Med kalpvognen på. Kalpvognen er sådan i en lidt halv-liggende position her, men kan både sidde helt op og ligge helt ned.

Billede 5: Inde i klapvognen. Den er inkl. 3 punktssele, og fodstøtten kan naturligvis også tages både op og ned, plus at den naturligvis kan vende både frem mod moderen og ud mod verden.

Billede 6: Stellet med autostolen på. Grunden til at håndtaget er tilbage er at efter man bare sætter autostolen på, så tager man håndtaget tilbage og så er den automatisk låst fast. Så nemt og enkelt!

Billede 7: Stellet.

Billede 8: Klappet sammen!

Tag selv ud og kig på den. Vi ville jo originalt have haft en Bugaboo, men da vi kiggede på de her to ved siden af hinanden, så var Brioen bare MEGET mere stabil og kvali-agtig ved siden af Bugabooen, og selv om det er en meget større vogn, så fylder den faktisk mindre end Bugabooen når den er klappet sammen. Plus meget bedre at køre! Det er nok meget individuelt hvad man kan lide, så test dem godt! Vi vandrede rundt i butikken med dem og klappede dem ned og ud i en uendelighed, he he

Hold op det er smart at man kan sætte autostolen på stellet. Det er sgu genialt. Og sikke et kup i har gjort med den. Jeg vidste sgu ikke at babysam ejet odder det giver jo pludselig mening ha ha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Diana...

DK skriver:

Jeg tror jeg var i uge 14 da jeg havde købt alle store ting til Kirstine. Jeg er bare planlægnings freak, og elsker når det hele er på plads. Plus super utålmodig og kan ikke vente!

Så jeg har faktisk haft lidt stres denne gang over at vi ikke rigtig kom i gang! Jeg har købt lidt tøj, men altså ikke noget der rigtig batter, og vi mangler jo stadig 100 ting som puslebord, puslemadras, ammepude, flere sæt sengetøj, bleer og cremer og den slags, badekar og badeindsats, fine wallstickers til væggene og en lille tæppe til gulvet, og at få den lille arve-vugge/spædbarneseng hjem og gjort klar, og få lavet sidestykker dertil, og sidestykker til tremmesenge, og få endeligt klargjort om vi skal have sådan en Seed Pli lift, og få købt et fødekar, og en pusletaske. Ihhh altså. Og en uro. Og meeeget dæmpet nattelys til betjening i min side af sengen. Og til over tremmesengen. Og puslebordet. Og ny lækre håndklæder til puslebordet. Og stofbleer. Og kasser til at dele tøjet op med nede i skufferne i puslebordet. Og en skraldespand/blespand til bleer. Og poser dertil. Og ammeindlæg af uld eller bambus. Og ammeBH'er. Uhhh vi mangler meget!!!! Shit. Nu får jeg helt stres igen, he he he... Og kun 18 uger tilbage. Hmm... gad vide hvor mange ting jeg skal købe om ugen så, for at være færdig til 37+0??

Ble spand der skal du sa bare have en gratis en i babysam. 

Anmeld

15. september 2010

DK

Sofia skriver:

Fantastisk - jeg føler mig helt dum fordi jeg slet ikke havde overvejet andet end lagner til sengen, men ja jeg kan jo sige mig selv der også skal lagner til barnevognen! Man kan ikke bruge de samme, eller er der forskellige slags? Og hvor mange sæt sengetøj bør vi mon købe? Jeg kan se du skriver I skal have købt nogle flere.. Tror virkelig der er meget en "grøn" gravid som mig ikke overvejer, at man skal anskaffe sig!

Ejjj du var kommet i tanke om det så snart du havde fået din barnevogn hjem!! Men altså... jeg havde vist 3 babysengesæt til Kirstine og det passede fint nok, og så vist lidt flere lagner, da de oftere skulle skiftes. Der kom sjældent gylp på dynen, men tit på lagnet! Jeg tænker at 5 er nok!! Jeg brugte de samme lagner til vugge og barnevogn, og havde dem så en tak større til tremmesengen!

Anmeld

15. september 2010

Kats

Puha, har slet ingenting købt endnu!
Intet !!

Vi har været sådan lidt.... "jamen er vi nu sikre på, at der virkelig kommer en lille baby !"
Men har jeg jo efterhånden passeret halvvejen, så man må vel godt begynde at tro lidt på det

Nå men jeg er sådan en "liste-moster", så jeg har jo siddet her og griflet ned...
.... og får helt sved på panden, når jeg ser noget og tænker.. GUD JA, det havde jeg ikke tænkt på.. det skal jeg jo lige have med !

Og sikke et udvalg, man kan jo blive helt rundt på gulvet af alle de valgmuligheder..
For hvad er nu mest sikkert, mest hensigtsmæssigt, pænest, bedst til prisen etc...

I giver mig altså stress !!

Knuser Kats

Anmeld

15. september 2010

DK

18januar/kats skriver:

Puha, har slet ingenting købt endnu!
Intet !!

Vi har været sådan lidt.... "jamen er vi nu sikre på, at der virkelig kommer en lille baby !"
Men har jeg jo efterhånden passeret halvvejen, så man må vel godt begynde at tro lidt på det

Nå men jeg er sådan en "liste-moster", så jeg har jo siddet her og griflet ned...
.... og får helt sved på panden, når jeg ser noget og tænker.. GUD JA, det havde jeg ikke tænkt på.. det skal jeg jo lige have med !

Og sikke et udvalg, man kan jo blive helt rundt på gulvet af alle de valgmuligheder..
For hvad er nu mest sikkert, mest hensigtsmæssigt, pænest, bedst til prisen etc...

I giver mig altså stress !!

Knuser Kats

Ejjj ingen stres! Enhver må gøre det i sit tempo, intet er forkert! Rolig rolig, he he!

Anmeld

15. september 2010

Kats

DK skriver:

Ejjj ingen stres! Enhver må gøre det i sit tempo, intet er forkert! Rolig rolig, he he!

Ja ja den er go´med dig .. Too late !!

Oktober, november og så er det julestress og vupti så kommer baby... Must run

Anmeld

15. september 2010

DK

18januar/kats skriver:

Ja ja den er go´med dig .. Too late !!

Oktober, november og så er det julestress og vupti så kommer baby... Must run

He he he... Altså... Nu du siger det!! Men hey... så ved du da hvad dig og manden skal lave lørdag! Baby-butiks-run!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.