Weeee så er udstyret næsten i hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Riksen

DK skriver:

Det var så lidt! Altså der er jo dem der ÆÆÆLSKER deres kæmpe barnevogn, det gjorde jeg bare ikke. Så snart hun kunne sidde havde vi kun klapvognen med rundt. Det var simpelthen så bøvlet at være i butikker/skulle nogen steder og så have den kæmpe barnevogn med, som var træls og stor at pakke ud og ind igen!!

Vi bor i København i en lejlighed på fjerde sal, så vores bebs kommer ikke til at sove udenfor, og så er en kombivogn jo helt fin - især når den netop skal være praktisk at have med rundt i byen. Jeg har, sjovt nok, ikke prøvet at have hverken barnevogn eller baby i byen, men jeg gruer allerede for al den stress, der må være forbundet med det - så altså: en mindre og praktisk vogn, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Sofia

Hold da op hvor er I seje og hurtige til at få styr på alting (læs jeg er misundelig og får stress).  

Vi venter med at indkøbe diverse ting og sager til vi har fundet en større lejlighed - håber virkelig snart vi finder en. Men der bliver nok en del der skal købes når det er første barn - og vi har desværre ingen vi kan arve fra. Synes det lyder så smart at du har farvet al Kirstines tøj!

Brio Vognen ser virkelig smart ud, og helt perfekt når du har en stor barnevogn til havebrug! Og detaljen med autostolen er da genial!

Anmeld

13. september 2010

DK

Sofia skriver:

Hold da op hvor er I seje og hurtige til at få styr på alting (læs jeg er misundelig og får stress).  

Vi venter med at indkøbe diverse ting og sager til vi har fundet en større lejlighed - håber virkelig snart vi finder en. Men der bliver nok en del der skal købes når det er første barn - og vi har desværre ingen vi kan arve fra. Synes det lyder så smart at du har farvet al Kirstines tøj!

Brio Vognen ser virkelig smart ud, og helt perfekt når du har en stor barnevogn til havebrug! Og detaljen med autostolen er da genial!

Jeg tror jeg var i uge 14 da jeg havde købt alle store ting til Kirstine. Jeg er bare planlægnings freak, og elsker når det hele er på plads. Plus super utålmodig og kan ikke vente!

Så jeg har faktisk haft lidt stres denne gang over at vi ikke rigtig kom i gang! Jeg har købt lidt tøj, men altså ikke noget der rigtig batter, og vi mangler jo stadig 100 ting som puslebord, puslemadras, ammepude, flere sæt sengetøj, bleer og cremer og den slags, badekar og badeindsats, fine wallstickers til væggene og en lille tæppe til gulvet, og at få den lille arve-vugge/spædbarneseng hjem og gjort klar, og få lavet sidestykker dertil, og sidestykker til tremmesenge, og få endeligt klargjort om vi skal have sådan en Seed Pli lift, og få købt et fødekar, og en pusletaske. Ihhh altså. Og en uro. Og meeeget dæmpet nattelys til betjening i min side af sengen. Og til over tremmesengen. Og puslebordet. Og ny lækre håndklæder til puslebordet. Og stofbleer. Og kasser til at dele tøjet op med nede i skufferne i puslebordet. Og en skraldespand/blespand til bleer. Og poser dertil. Og ammeindlæg af uld eller bambus. Og ammeBH'er. Uhhh vi mangler meget!!!! Shit. Nu får jeg helt stres igen, he he he... Og kun 18 uger tilbage. Hmm... gad vide hvor mange ting jeg skal købe om ugen så, for at være færdig til 37+0??

Anmeld

13. september 2010

Diana...

HOLD DA OP jeg er bagud ha ha  Jeg er også begynd at føle mig lidt stresset hi hi det eneste vi har købt er en heldragt og så har vi købt babydyne idag hi hi. 

Anmeld

13. september 2010

Sofia

DK skriver:

Jeg tror jeg var i uge 14 da jeg havde købt alle store ting til Kirstine. Jeg er bare planlægnings freak, og elsker når det hele er på plads. Plus super utålmodig og kan ikke vente!

Så jeg har faktisk haft lidt stres denne gang over at vi ikke rigtig kom i gang! Jeg har købt lidt tøj, men altså ikke noget der rigtig batter, og vi mangler jo stadig 100 ting som puslebord, puslemadras, ammepude, flere sæt sengetøj, bleer og cremer og den slags, badekar og badeindsats, fine wallstickers til væggene og en lille tæppe til gulvet, og at få den lille arve-vugge/spædbarneseng hjem og gjort klar, og få lavet sidestykker dertil, og sidestykker til tremmesenge, og få endeligt klargjort om vi skal have sådan en Seed Pli lift, og få købt et fødekar, og en pusletaske. Ihhh altså. Og en uro. Og meeeget dæmpet nattelys til betjening i min side af sengen. Og til over tremmesengen. Og puslebordet. Og ny lækre håndklæder til puslebordet. Og stofbleer. Og kasser til at dele tøjet op med nede i skufferne i puslebordet. Og en skraldespand/blespand til bleer. Og poser dertil. Og ammeindlæg af uld eller bambus. Og ammeBH'er. Uhhh vi mangler meget!!!! Shit. Nu får jeg helt stres igen, he he he... Og kun 18 uger tilbage. Hmm... gad vide hvor mange ting jeg skal købe om ugen så, for at være færdig til 37+0??

Jeg har lige på stedet besluttet at dette indlæg bliver min "to do liste". perfekt Så når jeg har nået alt dette, plus det du skriver i starten af tråden, kan jeg føle mig godt med. Perfekt jeg kan lære af dig, hvad man skal have anskaffet!!

Anmeld

13. september 2010

Lene76

har har næsten alt..... men pyh blir da helt forpustet med din liste DK hehe......

Jeg venter bare på at ska til skanning igen den 29 også ska jeg i kældren og ryde op..... for har tøj til begge køn. Har barnvogn, klapvogn, autostol og masser af legetøj...... så vi mangler ik noget men det betyder jo ik at jeg ik ups kan komme til at købe noget hehe

Anmeld

13. september 2010

Mettemus

SEEEJT DITTE ... men jeg får da en lille smule stress her Det er da en super fin vogn i har købt jer! Og meeega smart på alle mulige måder. Vi hører så til dem der har købt kæmpe barnevogn (heldigvis billig), da den også skal bruges til at sove i, men må indrømme at jeg allerede er begyndt at blive lidt nervøs for at skulle færdes med den fx ind og ud af bussen. Heldigvis bor vi midt i byen og derfor i god gåafstand til de fleste ting - så er der jo også gratis motion oveni.

Men fedt, fedt, fedt at i allerede er så langt. Vi har kun barnevogn og autostol (og ingen bil)... resten må vente lidt endnu. Vi skal flytte her 1. oktober og indtil da må jeg ikke købe noget. Men til den tid tror jeg heller ikke jeg kan vente længere. Det bliver et hårdt efterår/vinter på studiet og med arbejde, så må hellere være lidt i god tid med udstyret for ikke at få stress.

Hov, og læg gerne flere billeder ud af udstyr - mangler lidt insiration i den her jungle

Anmeld

13. september 2010

Mettemus

Hov lige en tilføjelse!

Når du alligevel er i Århus hver dag, skal du besøge en fin butik i Gl. Munkegade, der hedder "Askeladen". Den ejes af en skøn kvinde som sæger alt muligt babygrej i lækkert uld - fx ammeindlæg med en lille lomme i, som man så putter noget absorberende papir eller engangsammeindlæg i. Dem skal jeg i hvert fald have fingrene i når vi nu skal amme om vinteren.

Anmeld

13. september 2010

Lene76

Det kan være vi ska lave en "kaffedate" alle os her fra århus og omegen snart og andre hvis de har lyst

Anmeld

14. september 2010

DK

Diana... skriver:

HOLD DA OP jeg er bagud ha ha  Jeg er også begynd at føle mig lidt stresset hi hi det eneste vi har købt er en heldragt og så har vi købt babydyne idag hi hi. 

He he he... jamen i har vel også stadig meget fra Lucas?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.