Sofia skriver:
Hold da op hvor er I seje og hurtige til at få styr på alting (læs jeg er misundelig og får stress). 
Vi venter med at indkøbe diverse ting og sager til vi har fundet en større lejlighed - håber virkelig snart vi finder en. Men der bliver nok en del der skal købes når det er første barn - og vi har desværre ingen vi kan arve fra. Synes det lyder så smart at du har farvet al Kirstines tøj!
Brio Vognen ser virkelig smart ud, og helt perfekt når du har en stor barnevogn til havebrug! Og detaljen med autostolen er da genial!
Jeg tror jeg var i uge 14 da jeg havde købt alle store ting til Kirstine. Jeg er bare planlægnings freak, og elsker når det hele er på plads. Plus super utålmodig og kan ikke vente!
Så jeg har faktisk haft lidt stres denne gang over at vi ikke rigtig kom i gang! Jeg har købt lidt tøj, men altså ikke noget der rigtig batter, og vi mangler jo stadig 100 ting som puslebord, puslemadras, ammepude, flere sæt sengetøj, bleer og cremer og den slags, badekar og badeindsats, fine wallstickers til væggene og en lille tæppe til gulvet, og at få den lille arve-vugge/spædbarneseng hjem og gjort klar, og få lavet sidestykker dertil, og sidestykker til tremmesenge, og få endeligt klargjort om vi skal have sådan en Seed Pli lift, og få købt et fødekar, og en pusletaske. Ihhh altså. Og en uro. Og meeeget dæmpet nattelys til betjening i min side af sengen. Og til over tremmesengen. Og puslebordet. Og ny lækre håndklæder til puslebordet. Og stofbleer. Og kasser til at dele tøjet op med nede i skufferne i puslebordet. Og en skraldespand/blespand til bleer. Og poser dertil. Og ammeindlæg af uld eller bambus. Og ammeBH'er. Uhhh vi mangler meget!!!! Shit. Nu får jeg helt stres igen, he he he... Og kun 18 uger tilbage. Hmm... gad vide hvor mange ting jeg skal købe om ugen så, for at være færdig til 37+0??
Anmeld