Weeee så er udstyret næsten i hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.328 visninger
36 svar
0 synes godt om
13. september 2010

DK

Vi var i sommerhus i weekenden, og inde i Ønskebørn Ålborg, hvor vi hentede barnevognsdelen vi havde bestilt til vores kombivogn og autostolen. Så nu er det meste af udstyret i hus, og det hele er bare sååå fint! Jeg kan klart anbefale Ønskebørn i Ålborg. Det er den ude ved Svenstrup. De har bare været så flinke og hjælpsomme og vi har fået det hele til super priser!
Ihhhh jeg glæder mig til det bliver vinter og jeg får en baby at putte deri! Sådan en graviditet kunne godt tage kun at vare 6 mdr. og ikke 9!!! Det er næsten et helt år, jo!!!

Knus Ditte, Nu med en hel lille baby-butik i herhjemme: Klapvogn, barnevogn, autostol og isofixbase og poser med babytøj i stuen. Tremmeseng, babydyne, tæpper og legesager i børneværelset. Skøøønt!! Hvornår mon jeg bliver træt af at det fylder det hele, og tager mig sammen og stiller det væk? Hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Riksen

Wow! I er da velforberedte. I har jo næsten det hele - undtagen baby, men han kommer jo om ikke så forfærdlig lang tid Hvad er det nu for en kombivogn, I har købt? Kan ikke huske det - var det en fra udlandet?

Vi har "kun" tøj (men der er meget - mest arvet eller fået), lidt legetøj og et par uroer. Men i løbet af september skal vi kigge barnevogn og seng - vi har tænkt os at gå i Babysam og Ikea, men vi må også hellere smutte i Ønskebørn, især nu hvor I er så mange, der kan anbefale butikken.

Anmeld

13. september 2010

DK

Vi har købt en Brio Sing. Jeg er sååå glad for den!! Barnevognsmålet er ikke så langt, ca. til barnet er 7 mdr. Men vi skal også kun bruge den som en "klapvogn" til babyen, da vi har en stor Brio Sport barnevogn herhjemme til sovevogn.

Fordelene ved den er klart at den for det første kan klappes nemt sammen til at fylde INGENTING!! Den kan være bag i min bil en peugeot 107 UDEN at hjul eller andet skal af!! Derudover er det en høj vogn, så kæresten og jeg ikke skal bukke os for meget, og uden at vi går og sparker ind i barnevognen når vi går med vores lange ben. Indkøbsnettet under vognen er KÆMPE og dyb. Kirstines skoletaske kan stå deri, uden at stikke op over kanten, så det må indkøbsposer og den slags også kunne. Et klart kæmpeplus. Derudover så vejer den ikke en pind, er sååå nem at klappe sammen, er pæn, den er utroligt nem at køre da den har drejelige forhjul og den kan stadig køre i sand og grus uden problemer. Den er meget stabil og var til sidst rigtig billig. Vi har fået den med klapvognsdel og barnevognsdel til 3700 kr. hvor alt var nyt og altså ikke en udstillingsmodel.

Til allersidst, så passer den autostol vi har købt, en Brio Primo, på stellet til klapvognen, så man kan behøver ikke slæææbe på autostolen, men bare lynhurtigt klikke den nemt på stellet, hvis man fx bare lige skal ind og handle og ikke orker at få babyen ud af autostolen og over i barnevognen!! Det er sååååå smart!!!

Ialt har vi givet 5200 kr. for klapvogn, barnevogn, autostol og isofixbase!! Alt sprit nyt!!

Jeg skal lige se om jeg ikke kan få taget et par billeder du kan se!!

Anmeld

13. september 2010

Riksen

Uh, den lyder altså smart! Næsten perfekt! Hm... den må jeg lige nævne for manden, for vi har indtil videre kun to på listen, men mon ikke Brio'en skal med også?

Er der lift med, eller har I en i forvejen? Vi har fået sådan en fake voksi-pose, og den regner vi med at bruge, men mon den kan være i sådan en kombivogn? Hm.. der er så mange spørgsmål, der dukker op efterhånden som man nærmer sig terminen.

Uh, et billede ville være fedt! Ellers kan jeg prøve at google den.

Anmeld

13. september 2010

DK

Riksen skriver:

Uh, den lyder altså smart! Næsten perfekt! Hm... den må jeg lige nævne for manden, for vi har indtil videre kun to på listen, men mon ikke Brio'en skal med også?

Er der lift med, eller har I en i forvejen? Vi har fået sådan en fake voksi-pose, og den regner vi med at bruge, men mon den kan være i sådan en kombivogn? Hm.. der er så mange spørgsmål, der dukker op efterhånden som man nærmer sig terminen.

Uh, et billede ville være fedt! Ellers kan jeg prøve at google den.

Du kan godt få en "voksi" deri. Vi havde valgt at ville købe en Seed pli lift, der er blød, men stadig stiv i kanterne, men jeg tror ikke det bliver nødvendigt, da barnevognsdelen ikke er større end at man bare kan tage den med rundt som lift, man kan bære den i kalechen der også fungerer som håndtag. Skriv den på listen og tjek den ud når i skal ud og kigge.

Og lad nu for guds skyld være med at lade baby sam ekspedienterne overtale jer til at købe en KÆMPE odder. De ejer odder og vil derfor så gerne sælge dem. Vi fik at vide at vi faktisk ikke var for kvikke fordi vi ikke ville have en stor traditionel barnevogn!! De kan være ret manipulerende!! Bed om tid med vognene selv, og så prøv det af!!!

Anmeld

13. september 2010

DK

Så fik jeg lige taget billeder. De er taget med mobilen og derfor lidt slørede men det er bare meget hurtigere

Billede 1: Med barnevognsdel. Der er en ekstra skygge inde i kalechen som er slået ud på det her billede. Vognen ser lidt "krøllet" ud på billedet, men det er den altså ikke i virkeligheden, he he..

Billede 2: Kalechen

Billede 3: Inde i vognen, her er skyggedelen slået ind, så kan du se håndtaget oppe i i midten af kalechen. Det er så enkelt at tage den af stellet, der er en "flap" bagerst man trykker op, og så løfter man bare barnevognsdelen af.

Billede 4: Med kalpvognen på. Kalpvognen er sådan i en lidt halv-liggende position her, men kan både sidde helt op og ligge helt ned.

Billede 5: Inde i klapvognen. Den er inkl. 3 punktssele, og fodstøtten kan naturligvis også tages både op og ned, plus at den naturligvis kan vende både frem mod moderen og ud mod verden.

Billede 6: Stellet med autostolen på. Grunden til at håndtaget er tilbage er at efter man bare sætter autostolen på, så tager man håndtaget tilbage og så er den automatisk låst fast. Så nemt og enkelt!

Billede 7: Stellet.

Billede 8: Klappet sammen!

Tag selv ud og kig på den. Vi ville jo originalt have haft en Bugaboo, men da vi kiggede på de her to ved siden af hinanden, så var Brioen bare MEGET mere stabil og kvali-agtig ved siden af Bugabooen, og selv om det er en meget større vogn, så fylder den faktisk mindre end Bugabooen når den er klappet sammen. Plus meget bedre at køre! Det er nok meget individuelt hvad man kan lide, så test dem godt! Vi vandrede rundt i butikken med dem og klappede dem ned og ud i en uendelighed, he he

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2010

Riksen

DK skriver:

Du kan godt få en "voksi" deri. Vi havde valgt at ville købe en Seed pli lift, der er blød, men stadig stiv i kanterne, men jeg tror ikke det bliver nødvendigt, da barnevognsdelen ikke er større end at man bare kan tage den med rundt som lift, man kan bære den i kalechen der også fungerer som håndtag. Skriv den på listen og tjek den ud når i skal ud og kigge.

Og lad nu for guds skyld være med at lade baby sam ekspedienterne overtale jer til at købe en KÆMPE odder. De ejer odder og vil derfor så gerne sælge dem. Vi fik at vide at vi faktisk ikke var for kvikke fordi vi ikke ville have en stor traditionel barnevogn!! De kan være ret manipulerende!! Bed om tid med vognene selv, og så prøv det af!!!

Ok, det må afprøves. Men det lyder da smart at det er en barnevognskasse og lift i én.

Jeg vidste ikke at Babysam ejede Odder - men uanset hvor manipulerende de er, så skal jeg aldrig have en Odder. De er så grimme og så dyre, og så har vi i øvrigt ikke plads til en kæmpe karet, så det burde være ligetil. Men altså... de lyder nu ikke så rare, de Babysam-mennesker - dårlig stil at køre forretning på.

Tak for rådene - skønt med en erfaren, der kan råde den uerfarne

Anmeld

13. september 2010

DK

Riksen skriver:

Ok, det må afprøves. Men det lyder da smart at det er en barnevognskasse og lift i én.

Jeg vidste ikke at Babysam ejede Odder - men uanset hvor manipulerende de er, så skal jeg aldrig have en Odder. De er så grimme og så dyre, og så har vi i øvrigt ikke plads til en kæmpe karet, så det burde være ligetil. Men altså... de lyder nu ikke så rare, de Babysam-mennesker - dårlig stil at køre forretning på.

Tak for rådene - skønt med en erfaren, der kan råde den uerfarne

Det var så lidt! Altså der er jo dem der ÆÆÆLSKER deres kæmpe barnevogn, det gjorde jeg bare ikke. Så snart hun kunne sidde havde vi kun klapvognen med rundt. Det var simpelthen så bøvlet at være i butikker/skulle nogen steder og så have den kæmpe barnevogn med, som var træls og stor at pakke ud og ind igen!!

Anmeld

13. september 2010

Riksen

Wow! Den er super flot og elegant! Og virkelig lille i sammenklappet tilstand - utroligt. Og så koster den ikke en bondegård, og det kan vi jo godt lide. Ih, bliver helt forelsket. Glæder mig til at vise den til manden.

Tak for billeder, og tillykke med vognen

Anmeld

13. september 2010

DK

Riksen skriver:

Wow! Den er super flot og elegant! Og virkelig lille i sammenklappet tilstand - utroligt. Og så koster den ikke en bondegård, og det kan vi jo godt lide. Ih, bliver helt forelsket. Glæder mig til at vise den til manden.

Tak for billeder, og tillykke med vognen

Tak!! Jeg er også bare SÅÅÅÅ glad for den!

I skal selv ud og rykke i den. Den er så kvalitets-agtig!!!

Vi købte klapvognen for sig selv til 2000 kr. på udsalg i ønskebørn Ålborg, og bestilte så barnevognsdelen ved siden af, da det ellers samlet koster 4700 kr!! Samtidig havde de autostol og isofixbase på udsalg til 1500 kr. Vi hentede det lørdag og der havde de stadig flere!! Vi kommer jo fra Horsens, men altså det er jo klart mange penge at spare 1750 kr. ved bare at køre til Ålborg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.