Mettemus skriver:
Hov lige en tilføjelse!
Når du alligevel er i Århus hver dag, skal du besøge en fin butik i Gl. Munkegade, der hedder "Askeladen". Den ejes af en skøn kvinde som sæger alt muligt babygrej i lækkert uld - fx ammeindlæg med en lille lomme i, som man så putter noget absorberende papir eller engangsammeindlæg i. Dem skal jeg i hvert fald have fingrene i når vi nu skal amme om vinteren.

Uhh jeg har vist været derinde. Jeg er også helt vild med den børnebutik der ligger omme i Frederiksgade! Uhh de har meget fint lir derinde. Både tøj, legesager og møbler!!
Mine bryster fik akut trøske (svamp) når jeg havde engangsammeindlæg direkte mod huden. De er jo lavet af plastik og min hud kunne slet ikke ånde eller blive tør, så jeg og derefter Kirstine fik trøske. Av av av. Derfor lagde jeg uldindlæg inderst mod huden og så de engangs yderst, så de kunne fange overskydende væske. Men det lyder smart at der er en "lomme" til de engangs, da det var lidt bøvlet med to uden på hinanden. Plus at jeg har tænkt at jeg også skal prøve nogle bambus denne gang. Bambus er så lækkert!
Anmeld