Weeee så er udstyret næsten i hus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

DK

Sofia skriver:

Jeg har lige på stedet besluttet at dette indlæg bliver min "to do liste". perfekt Så når jeg har nået alt dette, plus det du skriver i starten af tråden, kan jeg føle mig godt med. Perfekt jeg kan lære af dig, hvad man skal have anskaffet!!

Jamen altid "at your service"! Jeg mangler at skrive babylagner til barnevogn og vugge på forresten! Jeg skal nok opdatere hvis jeg kommer i tanke om mere, he he!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

DK

Lene76 skriver:

har har næsten alt..... men pyh blir da helt forpustet med din liste DK hehe......

Jeg venter bare på at ska til skanning igen den 29 også ska jeg i kældren og ryde op..... for har tøj til begge køn. Har barnvogn, klapvogn, autostol og masser af legetøj...... så vi mangler ik noget men det betyder jo ik at jeg ik ups kan komme til at købe noget hehe

Jeg bliver også selv helt forpustet!! Men på den anden side så var jeg uanset meget god planlægning bare ikke sådan heeelt parat til da Kirstine kom. Hun kom så også 37+4, så jeg havde tænkt at jeg ville købe det sidste op til terminen, men nåede det altså ikke. Derfor vil jeg denne gang have ALT klart til 37+0. Måske endda lidt før, nu da navlestrengen ikke fungerer helt perfekt og der er den (skrækkelige) mulighed for at han skal ud før tid. Derfor så er det vigtigt at alt er i orden i god tid, så jeg ikke skal ligge med en for tidligt født på sygehuset og bekymre mig om hvorvidt Mikkel nu får købt det "rigtige" og husket det hele på nødindkøb. Så denne gang skal jeg være kampklar i god tid!! Eller det håber jeg da at jeg kan være!

Anmeld

14. september 2010

DK

Mettemus skriver:

SEEEJT DITTE ... men jeg får da en lille smule stress her Det er da en super fin vogn i har købt jer! Og meeega smart på alle mulige måder. Vi hører så til dem der har købt kæmpe barnevogn (heldigvis billig), da den også skal bruges til at sove i, men må indrømme at jeg allerede er begyndt at blive lidt nervøs for at skulle færdes med den fx ind og ud af bussen. Heldigvis bor vi midt i byen og derfor i god gåafstand til de fleste ting - så er der jo også gratis motion oveni.

Men fedt, fedt, fedt at i allerede er så langt. Vi har kun barnevogn og autostol (og ingen bil)... resten må vente lidt endnu. Vi skal flytte her 1. oktober og indtil da må jeg ikke købe noget. Men til den tid tror jeg heller ikke jeg kan vente længere. Det bliver et hårdt efterår/vinter på studiet og med arbejde, så må hellere være lidt i god tid med udstyret for ikke at få stress.

Hov, og læg gerne flere billeder ud af udstyr - mangler lidt insiration i den her jungle

Uhh jeg ved du deler min planlægnings entusiasme!! Jeg kan godt forstå at i venter til i er flyttet med at købe alt muligt. Din kæreste har jo ret i at det er mest praktisk, selv om det ikke er det mest sjove! Altså en stor barnevogn er for nogen bare det HELT rigtige!! Det er jo så individuelt hvad man foretrækker! Om ikke andet kan i jo evt. købe en vildt lækker klapvogn og bruge fra drengen er 6-7 mdr! Så er det ikke så længe du skal bakse rundt med barnevognen, og til den tid vil du også vide om det virkeligt er mere bøvlet, eller om det fungerer helt fint!

Jeg skal se om jeg kan få taget flere billeder af de hidtidige indkøb!

Anmeld

14. september 2010

DK

Mettemus skriver:

Hov lige en tilføjelse!

Når du alligevel er i Århus hver dag, skal du besøge en fin butik i Gl. Munkegade, der hedder "Askeladen". Den ejes af en skøn kvinde som sæger alt muligt babygrej i lækkert uld - fx ammeindlæg med en lille lomme i, som man så putter noget absorberende papir eller engangsammeindlæg i. Dem skal jeg i hvert fald have fingrene i når vi nu skal amme om vinteren.

Uhh jeg har vist været derinde. Jeg er også helt vild med den børnebutik der ligger omme i Frederiksgade! Uhh de har meget fint lir derinde. Både tøj, legesager og møbler!!

Mine bryster fik akut trøske (svamp) når jeg havde engangsammeindlæg direkte mod huden. De er jo lavet af plastik og min hud kunne slet ikke ånde eller blive tør, så jeg og derefter Kirstine fik trøske. Av av av. Derfor lagde jeg uldindlæg inderst mod huden og så de engangs yderst, så de kunne fange overskydende væske. Men det lyder smart at der er en "lomme" til de engangs, da det var lidt bøvlet med to uden på hinanden. Plus at jeg har tænkt at jeg også skal prøve nogle bambus denne gang. Bambus er så lækkert!

Anmeld

14. september 2010

DK

Lene76 skriver:

Det kan være vi ska lave en "kaffedate" alle os her fra århus og omegen snart og andre hvis de har lyst

Vi har faktisk mødtes før, det var på jensens bøfhus og RIGTIG hyggeligt!!

Anmeld

14. september 2010

Diana...

DK skriver:

He he he... jamen i har vel også stadig meget fra Lucas?

Ja og nej han bruger jo stadig meget af det  og så der flere af tingene jeg har givet videre fordi jeg var TRÆT af det. 

Anmeld

14. september 2010

Lene76

DK skriver:

Vi har faktisk mødtes før, det var på jensens bøfhus og RIGTIG hyggeligt!!

ok det havde jeg så ik lige læst  men derfor kan vi vel godt gøre det igen

Anmeld

14. september 2010

DK

Lene76 skriver:

ok det havde jeg så ik lige læst  men derfor kan vi vel godt gøre det igen

Ja da! Sagtens!!

Anmeld

14. september 2010

Sofia

Lene76 skriver:

Det kan være vi ska lave en "kaffedate" alle os her fra århus og omegen snart og andre hvis de har lyst

Det synes jeg kunne være rigtig hyggeligt

Anmeld

14. september 2010

Sofia

DK skriver:

Jamen altid "at your service"! Jeg mangler at skrive babylagner til barnevogn og vugge på forresten! Jeg skal nok opdatere hvis jeg kommer i tanke om mere, he he!!!

Fantastisk - jeg føler mig helt dum fordi jeg slet ikke havde overvejet andet end lagner til sengen, men ja jeg kan jo sige mig selv der også skal lagner til barnevognen! Man kan ikke bruge de samme, eller er der forskellige slags? Og hvor mange sæt sengetøj bør vi mon købe? Jeg kan se du skriver I skal have købt nogle flere.. Tror virkelig der er meget en "grøn" gravid som mig ikke overvejer, at man skal anskaffe sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.