For sent at blive mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2008

ka li ja

hmmmmm
ved ikke helt hvad jeg skal svarer...
jeg vil jo gerne være ung med mine børn:) og så har vi jo også hinanden i længere tid:Dforhåbentlig.
så når man når 50. er man sgu ved at være lidt sent ude syntes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg har sat kryds i 45, men ærligt så vil jeg sige når naturen siger fra (og nej jeg tænker ikke på dem på 30 som skal have hjælp fordi naturen siger nej) dvs overgangsalderen mener den ligger omkring de 45...
Det er så lidt være med mænderne, for de kan altså blive ved noget længere end os kvinder, men helt klart ca 50 år, der efter er det synd for børnene...
Kan ikke lade være med at tænke på hende fra De Unge Mødre, 19 år gammel og en far på 77 år (gamle gris).

Betina1978

Anmeld

21. juli 2008

Tynen

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Jeg har sat kryds i 45, men ærligt så vil jeg sige når naturen siger fra (og nej jeg tænker ikke på dem på 30 som skal have hjælp fordi naturen siger nej) dvs overgangsalderen mener den ligger omkring de 45...
Det er så lidt være med mænderne, for de kan altså blive ved noget længere end os kvinder, men helt klart ca 50 år, der efter er det synd for børnene...
Kan ikke lade være med at tænke på hende fra De Unge Mødre, 19 år gammel og en far på 77 år (gamle gris).

Betina1978

WHART!!
Det kan da IKKE passe at det er gået forbi min ellers meget fintfølende gossipsøgende næse!!

Hvem dælen-dulen var det??!!

Anmeld

21. juli 2008

Tynen

Nååå.. Var det hende gold-diggeren fra Randers der ditchede Brian pga. "økonomiske probs"?

Troede det var en af de 19-årige der var blevet knaldet af en på 77 :))

Anmeld

21. juli 2008

ivfmarie

Jeg krydsede ved 40, men mener faktisk som Trolden, at der må være en grund til at kvindens evne til at blive gravid ophører. Mentalt ser jeg egentlig ikke nogen aldersmæssig hindring, det er simpelthen fysikken jeg ser som et problem. Både det at bære graviditeten, men så sandelig også at kunne aktiv med sine børn. Og når det så er sagt, så er der jo selvfølgelig et hav af undtagelser.. Gamle eller handicappede forældre der klarer sig glimrende, og unge sporty'e typer der fucker ungernes liv op... men sådan vil der jo altid være nogen der falder udenfor "normerne". Kan I i øvrigt huske den dokumentar om hende den enlige mor uden arme? Marie - der ligesågodt kunne mangle armene - de to jeg har slår alligevel aldrig til... :-o

Anmeld

21. juli 2008

Jan9e D

Ja jeg har svaret 45, men må da indrømme havde du spurgt mig for 15 år siden havde jeg sagt 30 ;) Jeg så også selv udseldelsen og jeg må sige at jeg blev meget overasket over hvor gamle de var. Jeg mener at det er ok sålange de selv har råmaterialerne, men skal der bruges doneræg eller sæd, jaaaa så bliver der altså pillet ved mine naturlige grænser.

Jeg var selv 34 da jeg fik min første (og pt eneste, og min ex-mand var 44, men det var bestemt ikke med vores gode vilje. Vi selv havde prøvet i 2½ år og derefter 2½ år i beh. Men nok om det ;)

Jeg er da helt syg for at få en mere, men jeg tror nu nok at jeg nøjes med min datter, for skal jo først finde ham jeg bare må ha børn med, og så er der jo hævetiden oven i. - Jaaa så tror jeg at jeg er ved at blive for gammel. Eller det vil sige har ham men for ham er det at få børn ikke et must.

(H) Jannie

Anmeld

21. juli 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Betina1978

WHART!!
Det kan da IKKE passe at det er gået forbi min ellers meget fintfølende gossipsøgende næse!!

Hvem dælen-dulen var det??!!

Jeg mener hun hedder christina, det er hende med chokoladedrengen der viste sig ikke at være en chokoladedreng som så måske er det aligevel....

Anmeld

21. juli 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Nååå.. Var det hende gold-diggeren fra Randers der ditchede Brian pga. "økonomiske probs"?

Troede det var en af de 19-årige der var blevet knaldet af en på 77 :))

Rigtigt havde ikke set den da jeg svarede...

Anmeld

21. juli 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Jeg krydsede ved 40, men mener faktisk som [rød]Trolden[/rød], at der må være en grund til at kvindens evne til at blive gravid ophører. Mentalt ser jeg egentlig ikke nogen aldersmæssig hindring, det er simpelthen fysikken jeg ser som et problem. Både det at bære graviditeten, men så sandelig også at kunne aktiv med sine børn. Og når det så er sagt, så er der jo selvfølgelig et hav af undtagelser.. Gamle eller handicappede forældre der klarer sig glimrende, og unge sporty'e typer der fucker ungernes liv op... men sådan vil der jo altid være nogen der falder udenfor "normerne". Kan I i øvrigt huske den dokumentar om hende den enlige mor uden arme? Marie - der ligesågodt kunne mangle armene - de to jeg har slår alligevel aldrig til... :-o[/citat] Ih nyt kælenavn til mig... Hihi

Anmeld

22. juli 2008

charlottekri

jeg har også svaret ikke over de 40. jeg synes at man skal være ung med sine børn, men samtidig al respekt til dem, der vil have uddannelse først!! Jeg kan fortælle at jeg har en svigerinde, som er helt vild efter at få børn, men da hun ikke har fundet en mand endnu, så tager hun et andet skridt... hun har valgt at forsøge at blive gravid ved hjælp af en donor og så må manden komme senere. det synes jeg også er i orden, for der er da mange derude som ender med ikke at få børn fordi de bruger hele livet på af vente på den eneste ene, og det er jo synd for dem. Der er selvfølgelig en problematik i forhold til når barnet bliver større og spørger hvem faderen er..:S men set fra en anden side, så er barnet blevet født ind i en kærlig familie (vi er meget tæt i min mands familie). bare lige min mening ;)
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.