Tjaaa, vi sidder skam stadig med Phillip i armene når han skal falde i søvn om aftenen. Det tager 5-10 min. Så det er intet problem. Om dagen falder han fint i søvn af sig selv i vognen.
Der er nogle perioder hvor han bare ikke vil sove. Men det skyldes jo som regel et tigerspring eller bisser. Ja, altså nogle gange er der selvfølgelig ingen forklaring. Men de perioder går over igen.
Nå, jeg snakker bare om Phillip. Vil bare sige at du ikke skal føle at hun styrer dig. Hader den tankegang. Et barn græder fordi det er utilpas. Og jo, det er også det barnet gør under et "hysterisk" anfald. Det er helt iorden at gøre det der er rigtigt for dig og Stella. Måske har hun bare brug for i en periode at ligge i dine arme og kigge på dig. Så længe det kun er en periode så ser jeg intet galt i det.
Dette er i virkeligheden svært at råde om, da der er mange forskellige meninger om det med putte-ritualer. Gør det du finder er rigtigst, vil jeg egentlig bare sige. He He, sikke et nemt råd at give, hva'.;)
Knus fra Helle...
Anmeld